Rodekoolschotel met puree en draadjesvleesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep
madquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Interlands begint bijna
Dat betekent weer jankende feyenoorders
Thaise wokschotelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kick!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kick!Piet SchrijversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem de Vries, Epi Drost, Niels Overweg, Kalle Oranen
Kick van der Val, Frans Thijsen, Arnold Mühren
Eddy Achterberg, Jan Jeuring, René Notten
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wtf?quote:
Balletje breed!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit meen je niet!quote:
Geen grap en ik ben zielsgelukkig als ik @tong80 positief over mensen zie.quote:
Eens. Dit is heel, heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
In retrospectief wordt dit alleen maar treuriger.
Daar hoor je echt nooit meer wat over.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
In retrospectief wordt dit alleen maar treuriger.
Gelukkig voor hemquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoor je echt nooit meer wat over.
Zit toch nog bij Sevilla.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoor je echt nooit meer wat over.
Ik denk het wel ja, ik kom zijn naam als voetballer nooit meer ergens tegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit toch nog bij Sevilla.
Notoire bankzitter @:Alaphilippe_ ?
Vorig jaar speelde hij veel op de backpositie kan ik mij herinneren (een vi artikel want wie kijkt er nou Spaans voetbal)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, ik kom zijn naam als voetballer nooit meer ergens tegen.
Wil de UEFA niet, Champions League is ook weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie nu pas dat AZ al speelt, ik dacht dat ze pas om 20.00 moesten.
Blessures, blessures.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit toch nog bij Sevilla.
Notoire bankzitter @:Alaphilippe_ ?
Was toch een tikkeltje ongepast zeg maar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de mention @:Littlerabbit
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de mention @:Littlerabbit
Nee, de soep was om onbekende redenen heel erg zout.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Heb je lekker gegeten?
Jazeker. Ik heb besloten wat extra te maken zodat ik dit morgenmiddag op het werk kan opwarmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, de soep was om onbekende redenen heel erg zout.
Jij?
Ik ben ontzettend blij voor jequote:Op woensdag 8 maart 2023 08:48 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden, ik heb een érg mooie dag
ik heb een gouden munt gevonden die ik kwijt was
Rip zipportalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:48 schreef Caland het volgende:
Ikweethetookniet schijt het Peterrrr topic VOLLEDIG onder
@:zipportal
Ben jij dit niet?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is flink glad en wit in Venlo anders.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is flink glad en wit in Venlo anders.
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik het klagen wel kan begrijpen.
Werk jij ook buiten?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.
Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:30 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen meeting met scriptiebegeleider
het is toch niet normaal hoe lang die gozer bezig is voor een toekomstig baantje dat de volgende versie van ChatGPT beter kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weerquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.
Zodat je lekker kunt wandelen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weer
Met zo'n naam heb je ook al geen kans meerquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Hoe gaat het met Tony en Meadow?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.quote:
Hoe heb jij deze muis uit zijn lijden verlost?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soortquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.
Opgepakt met een stuk keukenrol en buiten een trap op zijn hoofdje gegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe heb jij deze muis uit zijn lijden verlost?
Asbakkenrasquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soort
Mijn ouders hebben 2 burmezen. Prachtbeesten ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat voor ras/soort zijn jouw katten? Wij willen over een paar maandjes ook een kitten gaan nemen, maar nog niet echt een idee wat voor soort
Natuurlijk, doorfokken is nooit handig. Zie Volendam.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die schijnen slimmer te zijn dan raskatten.
geen raskat nemen tenzij je zo'n klootzakje bent die er een binnenkat van wil makenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuke avonturenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik Fok al 23 jaar door.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, doorfokken is nooit handig. Zie Volendam.
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Opgepakt met een stuk keukenrol en buiten een trap op zijn hoofdje gegeven.
wat doen ze er daar mee?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als meervoudig muizenmoordenaar tijdens mijn stage bij dierentuin Emmen had ik dit toch graag anders gezien.
Hallo maat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?
Dag vriend. Die krijgt van mij een dikke 8!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Graag je review van The Last of Us S01:E08
beter de game gewoon spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Graag je review van The Last of Us S01:E08
Zolang het een goede klap was die zijn taak in een keer volbracht was het wel voldoende.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niets beters maar voor de volgende,keer, vertel?
Fokken voor de reptielen, althans dat deden ze toen. Alleen incest was aan de orde van de dag dus er zaten nog wel eens wat mislukte exemplaren tussen. Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat doen ze er daar mee?
ik had vroeger tamme ratjes, topbeesten
Hier schrik ik van domboquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het eigenlijk ook wel humor dat als je dan het veld oprent om iemand te meppen je een twee meter lange kale slager uit de Balkan uitkiest.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij wou gewoon grappig zijn!!
Wtf.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fokken voor de reptielen, althans dat deden ze toen. Alleen incest was aan de orde van de dag dus er zaten nog wel eens wat mislukte exemplaren tussen. Aan mij toen dan de eer om ze bij de staart te pakken en een goede mep te geven met het koppie op de wasbak aldaar.
2 maanden zitten klinkt als best veel voor zoiets. Of is dat omdat hij al eerdere misstappen maakte?quote:
What color's your Bugatti?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker stipt ook. Daar kunnen anderen nog wel een puntje aan zuigen.
@:Coco
@:Scrummie
Dat hebben we toch maar mooi met z'n allen meegemaakt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
Jammer dat @Zipportal dit moment niet meer meemaakt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
Alle wappies terug naar BNW.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
En @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat @:zipportal dit moment niet meer meemaakt.
Cordon bleu met aardappelen en bloemkoolquote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cordon bleu met aardappelen en bloemkool
blikje energy erbij?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
Ik pak om 14:00 een lekker frikandelbroodje in het restaurant op mijn werk.
vmbogenot.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
Ik pak om 14:00 een lekker frikandelbroodje in het restaurant op mijn werk.
havo, maar ben wel toevallig vandaag begonnen met een mbo-4 opleiding dus misschien heb je toch gelijkquote:
oh ik vind red bull echt moeilijk lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, heb die troep nog nooit aangeraakt, zelfs geen slokje. Die stank alleen al
Ik kan die geur echt niet uitstaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ik vind red bull echt moeilijk lekker
daarom drink ik het niet
Welke richting?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
havo, maar ben wel toevallig vandaag begonnen met een mbo-4 opleiding dus misschien heb je toch gelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:18 schreef Oriente het volgende:
[..]het is altijd lenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Komt zeker door House.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nah, heb al jaren interesse om de medische wereld in te gaan, maar wist nooit wat precies. Hiermee leg ik een mooie basis en wie weet kan ik daarmee verder, of ben ik er tevreden mee, je kan er zat kanten mee op op zich, ziekenhuis, spoedpost, etc.quote:
Hoe gaat de jouwe?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:22 schreef GGMM het volgende:
Erg goed maat, het is nooit verkeerd om te studeren
Goed!quote:
Nice, goed bezigquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed!
De eerste module gehaald, de 2e begint aankomende zaterdag en ligt wat dichter bij de werkzaamheden die ik uitvoer (tussen het fokken door) dus daar verwacht ik minder moeite mee.
En daarna nog 2 lastige modules
Veel succes ouwe reus.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nah, heb al jaren interesse om de medische wereld in te gaan, maar wist nooit wat precies. Hiermee leg ik een mooie basis en wie weet kan ik daarmee verder, of ben ik er tevreden mee, je kan er zat kanten mee op op zich, ziekenhuis, spoedpost, etc.
[..]Mooie richting. Veel succes en uiteraard plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bedankt maat.quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie richting. Veel succes en uiteraard plezier.
Welke richting zou je interesse liggen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik zat te kijken naar dat STAP budget. Maar het bleef bij kijken vooralsnog, misschien in het najaar.
Niet echt, kan wel verzoek doen, maar ik wil juist iets wat niet direct raakvlak heeft met huidige functie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijg je geen jaarlijks opleidingsbudget vanuit je werk?
3D animatie/modelleren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welke richting zou je interesse liggen dan?
Voor ons is dat vrij te besteden - alleen als we duurdere opleidingen willen moet je goede onderbouwing hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt, kan wel verzoek doen, maar ik wil juist iets wat niet direct raakvlak heeft met huidige functie.
Dat is wel tof. Maar jij werkt bij grote organisatie toch? Daar is het vaak wat makkelijker met dat soort dingen heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor ons is dat vrij te besteden - alleen als we duurdere opleidingen willen moet je goede onderbouwing hebben.
Ik was al aan het Googlen naar "grootste snackbar franchise Nederland" maar eigenlijk zou die grap nergens op slaan, dus ik laat hem mooi achterwege!quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:43 schreef GGMM het volgende:
Ik werk ook bij een grote organisatie maar dat opleidingsbudget is zo laag dat een serieuze studie daar toch niet van te betalen valt.
Gelukkig kon ik laten zien hoeveel ik aan het FOKken was tijdens het werk en dat het dus wel tijd werd om door te groeien.
Dat lijkt me heel verstandigquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was al aan het Googlen naar "grootste snackbar franchise Nederland" maar eigenlijk zou die grap nergens op slaan, dus ik laat hem mooi achterwege!
Dat klopt, ze zetten ook enorm in op ontwikkeling van medewerkers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Maar jij werkt bij grote organisatie toch? Daar is het vaak wat makkelijker met dat soort dingen heb ik het idee.
Jouw probleemquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben begonnen aan een boek van Murakami (nu pas ja) en nu kan ik nauwelijks stoppen met lezen
@:kingroland is trots op me
WC bril?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zo nieuwe bril gehaald. Ben nu nog aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zo nieuwe bril gehaald. Ben nu nog aantrekkelijker.
Indonesischquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni.
3D dingen in elkaar prutsen lijkt mij ook wel leuk.quote:
Rijst met kip (geen broccoli)quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AutoCadGodenquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3D dingen in elkaar prutsen lijkt mij ook wel leuk.
Dat is opeens twee keer zo duur viel me laatst op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen broccoli
Check deze fluitketel @:onlogisch
Hutspot.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bloemkool ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is opeens twee keer zo duur viel me laatst op.
Ha ha haquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Guitig montuurtje Herm.
Maaltijd salade.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tha Fuck.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk, zo kun je ook afscheid van iemand nemen.
[ twitter ]
Zelfs ongeboren vanuit de baarmoeder moet zo'n kind weten dat mensen leven voor het jaarlijkse carnaval gewoon een laffe actie.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens dom, ja ho maar.Ik voel me beledigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Gelachen om het gifjequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
COR gaat dicht.
MED / COR gaat dicht.
[ afbeelding ]
Only in Brabant en Limburg.quote:
Slaap lekker Tongquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:08 schreef tong80 het volgende:
Als je op twitter zit ben je homo.
Trusten verder. Gaat niet echt goed.
Oude spellingswijze grote vriend.quote:Op woensdag 8 maart 2023 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Waarom heet de nederlandse bank De NederlandSCHE bank?
Omdat je moeder een hoer isquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Waarom heet de nederlandse bank De NederlandSCHE bank?
@Littlerabbitquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:19 schreef KingRoland het volgende:
Susteenability dit susteenability dat
Ben er een beetje moe van
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:19 schreef KingRoland het volgende:
Sustainability is een grote lege huls. Word er net zo moe van als jij vriend.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:19 schreef KingRoland het volgende:
Smakelijk eten, smakelijk etenquote:
Jij hebt er natuurlijk ook zoveel last vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sustainability is een grote lege huls. Word er net zo moe van als jij vriend.
Ik mag graag 'meerendeel' typen ipv 'merendeel'quote:
quote:Hoofdredactie NOS Sport treedt terug om jarenlange gevallen grensoverschrijdend gedrag
quote:Die meldingen gaan over de afgelopen ruim twintig jaar en betreffen ook de werkcultuur. NOS-directeur Gerard Timmer zegt dat hij "geraakt" is en biedt excuses aan.
De externe vertrouwenspersoon die de inventarisatie heeft opgesteld heeft de afgelopen maanden geen feitenonderzoek gedaan. "Toch heeft het verslag indringende inzichten opgeleverd, die de NOS raken en tot actie dwingen", staat in een verklaring van de omroep. In het inventarisatieverslag staan meldingen van pestgedrag, (seksuele) intimidatie, discriminatie, verbale agressie en integriteitsvraagstukken.
Jack van Gelder staat zeker ook op mijn lijstje.quote:
Ik heb vandaag ook weer sneeuwquote:
Ik heb nog zuurkoolquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een salade met vijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tonijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aardappelschijfjes, knoflooksaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Less is more.quote:
Tagliatellequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koddige schelpjespasta met tomaten-paprikasaus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Of zijn ouders flikkeren hem er meteen uit omdat ze er snel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij smeert 'm na het eten wel snel weer hè?
Lekker!quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb Spaans vispannetje gehad.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik kom hier mogelijk op terug.
Maar misschien ook niet. @:scrummie
Je slaat Feyenoord over????quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Beterschap. Doe rustig aan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Blijf moe en niet lekker. Morgen huisarts.
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jack van Gelder staat zeker ook op mijn lijstje.
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.quote:
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 04:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kuthoeren die pas na 20 jaar de bek open trekken. ZEER ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
niet geklikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we beginnen de dag met muziek.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Heb je wel op summer holiday van Sjek geklikt?
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, ik ga ervan uit dat er nog veel meer over Jack van Gelder naar buiten gaat komen. Alleen al uit deze foto blijkt dat Jack een zeer ernstige psychische stoornis heeft.
[ afbeelding ]
Hee JohannesGodquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack heeft de gevoelens van zijn slachtoffers perfect kunnen uitdrukken toen hij "Mes, steek, pijn" zei.
Zeker, maar niet grensoverschrijdend gelukkig.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
Ik wel op de uniquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ook last van overschrijdend gedrag?
Wat danquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wel op de uni
Heb toen met een vertrouwenspersoon gesproken had ik al paar maanden geleden gepost geloof ik hier
Bij zijn kruis gegrepen door de pastoorquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
🧐quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:47 schreef Oriente het volgende:
https://dubz.co/video/cbe927 West Ham fan snuift coke van kale man z'n kop op de tribune
https://www.reddit.com/r/(...)_fan_has_gone_viral/
@:Caland en @:Coco
Lekker op internet met je inteeltkop.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:47 schreef Oriente het volgende:
https://dubz.co/video/cbe927 West Ham fan snuift coke van kale man z'n kop op de tribune
https://www.reddit.com/r/(...)_fan_has_gone_viral/
@:Caland en @:Coco
Daarom.quote:
Enge sneeuw broerquote:
Hopelijk sneeuwt het niet op je TV beeld HAHAHAquote:
Die beloftes stellen duidelijk niets voor, ik heb net een flinke sneeuwstorm weggekopt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was mij lente beloofd door een bepaalde user hier
quote:De Vries was in het verleden analist voor het NOS-programma De Avondetappe over de Tour de France. Ze beschrijft hoe tijdens autoritten een collega met wie ze meereed voortdurend obscene taal uitslaat. "Dan heeft hij het over wijven. En neuken. Over welke wijven hij geneukt heeft, met naam en toenaam. Welke wijven hij nog wil neuken." De Vries zegt dat ze daar tegen haar collega "wel tien keer" iets over heeft gezegd, maar dat het niet ophield.
Van een andere collega hoorde ze dat de betrokkene ook over haar obscene opmerkingen maakte. Toen ze dat besprak met een eindredacteur was de enige maatregel dat het schema van wie met wie meereed werd aangepast, schrijft ze. "Kun je je voorstellen hoe je je dan voelt? Naakt. Vies. Klein."
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.quote:
Marijn heeft zelf een minipiemel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @:GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.
[ twitter ]
Wie zou die collega zijn? Een bepaalde ex-wielrenner?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een gezeur, ze heeft zelf ook behoorlijk grensoverschrijdend gedrag vertoond toen ze het geslachtsdeel van @:GGMM belachelijk maakte. Maar als het tegen een man is, dan moet het zeker allemaal zomaar kunnen, of zoiets.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie zou die collega zijn? Een bepaalde ex-wielrenner?
Zo, lang bezig geweest om dit te vinden?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dus die MM staan voor Mini Mini?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.quote:
Binnen een minuut had ik hemquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo, lang bezig geweest om dit te vinden?![]()
En alsof dit ineens grensoverschrijdend gedrag moet goedpraten. lol
Hij zat ook tegelijk met haar aan tafel bij de avondetappe, ik gok een ex-wielrenner.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.
Ik opperde ex-wielrenner, dacht dat je hem daarmee bedoelde.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met collega wordt in deze context bedoelt, iemand die voor de NOS werkte. Dat kan een ex-wielrenner zijn, dat kan een journalist zijn, dat kan een presentator zijn zeg het maar.
Plaatsgenoot en laatst nog afgemaakt in m'n Bommelse column.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
Ik houd het bij Maarten Ducrot.
Die moet het dus wel zijn, want Jack van Gelder had ik gisteren ook goed voorspeld.![]()
Wat een vies mannetje die Maarten Ducrot
Gado gado met ananas.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Michael Boogerd of Thomas Dekker.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik opperde ex-wielrenner, dacht dat je hem daarmee bedoelde.
@KingRoland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen big 4 materiaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.
Die jongen heeft een dagtaak aan biechten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland laat zich in de reacties van zijn slechtste kant zien.
NOT SURPRISEDquote:De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken. Op zondag 20 januari 2019 zijn Ajax en PSV verwikkeld in de titelstrijd en speelt PSV eerst een uitwedstrijd tegen Emmen. Als Emmen in de blessuretijd de gelijkmaker scoort, stijgt er bij NOS Sport een luid gejuich op. Een PSV-fan op de redactie noemt de sfeer later vijandig.
Later die dag komt Ajax tegen Heerenveen in de laatste tien minuten van de wedstrijd op een 4-3-voorsprong. Tom Egbers, die avond presentator van de uitzending met de samenvattingen, staat op, zet een paar passen richting een collega die voor Heerenveen is en schreeuwt hem met gebalde vuisten toe. De man, die werkt als eindredacteur voor de website, reageert geïrriteerd. ‘Ga toch weg’, zegt hij, ‘import-Amsterdammer.’
‘Wát zeg jij?’, schreeuwt Egbers woedend, terwijl hij vlak voor de man gaat staan. Zelf ontkent Egbers dit voorval.
terechte klachtquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
5 centimeter sneeuw hier.
Donder op met je sneeuw.
@AFCNiels en ik zijn bezig een partij op te richtenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
terechte klacht
op wie moet ik stemmen voor minder sneeuw?
partij tegen de sneeuwquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
@:AFCNiels en ik zijn bezig een partij op te richten
Volgende week 10+ graden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:44 schreef Scrummie het volgende:
5 centimeter sneeuw hier.
Donder op met je sneeuw.
Dit lente noemen is prima.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende week 10+ graden.
Maar ik noem het voorlopig geen lente. Dit ligt gevoelig.
@:sked @:3rr0r
Jammer van de sneeuw alleen.quote:De astronomische lente begint op het noordelijk halfrond meestal op 20 maart. De meteorologische lente begint op 1 maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |