Nee, de soep was om onbekende redenen heel erg zout.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Heb je lekker gegeten?
Jazeker. Ik heb besloten wat extra te maken zodat ik dit morgenmiddag op het werk kan opwarmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, de soep was om onbekende redenen heel erg zout.
Jij?
Ik ben ontzettend blij voor jequote:Op woensdag 8 maart 2023 08:48 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden, ik heb een érg mooie dag
ik heb een gouden munt gevonden die ik kwijt was
Rip zipportalquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:48 schreef Caland het volgende:
Ikweethetookniet schijt het Peterrrr topic VOLLEDIG onder
@:zipportal
Ben jij dit niet?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is flink glad en wit in Venlo anders.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is flink glad en wit in Venlo anders.
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik het klagen wel kan begrijpen.
Werk jij ook buiten?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.
Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:30 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen meeting met scriptiebegeleider
het is toch niet normaal hoe lang die gozer bezig is voor een toekomstig baantje dat de volgende versie van ChatGPT beter kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie heeft hij al voor je gekregen.
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weerquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Genieten van de sneeuw, is er niet zo vaak namelijk.
Zodat je lekker kunt wandelen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ben ook wel weer toe aan wat warmer weer
Met zo'n naam heb je ook al geen kans meerquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Hoe gaat het met Tony en Meadow?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dylano hep niet zo'n leuk leven. @:zipportal BRABANTED
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.quote:
Hoe heb jij deze muis uit zijn lijden verlost?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tony had net nog een muis binnen waar hij mee aan het spelen was terwijl dat beest amper nog kon kruipen, die heb ik uit zijn lijden verlost (de muis).Meadow is een vrije geest die ik regelmatig van een boerderij moet halen 5km verder omdat hij daar graag verblijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |