abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 maart 2023 @ 21:23:32 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208271163


Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 10 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =

De VIP's editie 2023

De voortvluchtigen:



Guido & Dillan

Guido maakte in 2010 zijn entree in Goede tijden, slechte tijden. Hij speelde daarin de rol van Sjoerd Bouwhuis. Naast acteur is hij ook muzikant. Actrice Dilan Yurdakul is vooral bekend van haar rol als Aysen Baydar in de soapserie Goede tijden, slechte tijden. Daarnaast speelde ze ook de hoofdrol in de serie Bonnie & Clyde.



Famke & Denzel

Artiest Famke Louise brak in 2017 door met de track Op Me Monnie. Haar vriend Denzel Slager is voormalig profvoetballer. Daarnaast heeft dit stel een eigen realityserie op videoland: Famke & Denzel: Een Nieuw Begin.



Mark & Niels

Mark is verslaggever bij Omroep PowNed. In de zomer van 2022 heeft hij meegedaan aan de Slimste Mens. Niels is online programmamaker. Samen met enkele vrienden is hij het programma Gierige Gasten gestart. Daarnaast presenteert hij samen met Thijs Boermans wekelijks de podcast Borrelpraat.



Sandra & Sylvana

Presentatrice Sylvana kun je kennen als verslaggever bij Dumpert. Ook heeft ze, net als Sandra, meegedaan aan het 21e seizoen van Expeditie Robinson. Sandra is tv-kok, onder meer bekend van de programma's Carlo & Irene: Life4You, Tijd voor MAX en Kook mee met MAX.



Sjoerd & Jeroen

Sjoerd en Jeroen zijn allebei studio sport presentator. Sjoerd presenteert onder meer de wekelijkse talkshow Studio Voetbal. Jeroen presenteert naast de tv-uitzendingen ook regelmatig NOS Langs de Lijn op Radio 1.

De Hunters






Iedere maandagavond vanaf 14 februari om 20.30!

= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 maart 2023 @ 21:24:08 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208271170
+t
Die ik typte.

Enjoy allemaal nog.
Ik zeg :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 maart 2023 @ 21:24:53 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208271182
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Joop_W het volgende:

[..]
Als ze eenmaal aan de deur staan zou ik gewoon vast naar de grond gaan, het is dan zinloos.
Waarom open doen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:25:26 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208271189
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
+t
Die ik typte.

Enjoy allemaal nog.
Ik zeg :W
:W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208271192
Meest waardeloze aflevering ooit van Hunted wat mij betreft. Het slaat te veel door in het voordeel van de hunters. Jammer, want het is qua potentie 1 van de meest interessante programma's op NL tv.
pi_208271210
Kut spionnenleger en die verrader in dat cafe :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208271213
Is volgende koppel er nu volgende keer aan omdat ze hun code hebben?
pi_208271265
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Is volgende koppel er nu volgende keer aan omdat ze hun code hebben?
Nee, andere letter reeks.
pi_208271322
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nee, andere letter reeks.
Als ze de codes van de radio gebruiken krijgen ze de code van Mark en Niels :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208271331
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ze de codes van de radio gebruiken krijgen ze de code van Mark en Niels :Y
Ja ok, dat is waar. Maar is wel een combinatie van beide.
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 21:36:39 #11
42184 crew  DaMart
pi_208271335
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nee, andere letter reeks.
Maar er is een letterreeks van dat andere duo gekopieerd en opgelost door Guido. Als dat nog in zijn tas zit, kan dat de hunters een handje helpen natuurlijk, als ze die oplossing kunnen linken aan dat andere duo.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 6 maart 2023 @ 21:38:55 #12
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208271365
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef DaMart het volgende:

[..]
Maar er is een letterreeks van dat andere duo gekopieerd en opgelost door Guido. Als dat nog in zijn tas zit, kan dat de hunters een handje helpen natuurlijk, als ze die oplossing kunnen linken aan dat andere duo.
Volgens mij haalden ze dat uit een broekzak bij iemand? :'(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208271520
Voelt ook een beetje selectief om nu wel de envelop mee te nemen. Objectief gezien zouden de Hunters dit in elk seizoen met huiszoekingen bij de innercircle kunnen afdwingen, maar dan is het format natuurlijk om zeep
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208271531
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit onwijs oneerlijk (Coldewijer inzetten). Maar wellicht ligt dit aan mij
Ik vind het vooral oneerlijk dat team Guido en Dilan nu zoveel minder kans had om de finish te halen dan de andere voortvluchtigen. Als Coldeweijer niet was ingezet, dan waren de hunters misschien ook niet bij Patty uitgekomen.

Leuk dat de teams elkaar hielpen. Ik hoop niet dat ze het briefje uit de broekzak gaan linken aan Mark en Niels.
pi_208271597
Ik heb gemengde gevoelens bij oneerlijkheid over het inzetten van dat spionnenleger. Ja okee het maakt het de hunters makkelijker in die zin, maar anderzijds kun je dit ook gewoon zien als een opsporingsbericht van de politie. Dus zeg maar. Een foto en al van de verdachtes. Heeft u deze verdachtes gezien? Bel dan...

Maar wat ik wel hoop is, dat als de hunters het bericht van Guido en Dilan hebben ontcijferd de desbetreffende informatie niet terecht gaat komen bij de contactpersoon..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_208271611
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik vind het vooral oneerlijk dat team Guido en Dilan nu zoveel minder kans had om de finish te halen dan de andere voortvluchtigen. Als Coldeweijer niet was ingezet, dan waren de hunters misschien ook niet bij Patty uitgekomen.

Leuk dat de teams elkaar hielpen. Ik hoop niet dat ze het briefje uit de broekzak gaan linken aan Mark en Niels.
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meer :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:00:05 #17
2651 svann
night-hawk
pi_208271634
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
+t
Die ik typte.

Enjoy allemaal nog.
Ik zeg :W
Jammer.
Maar begrijpelijk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 6 maart 2023 @ 22:03:32 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208271658
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:00 schreef svann het volgende:

[..]
Jammer.
Maar begrijpelijk.
Dank voor je begrip! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208271676
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Voelt ook een beetje selectief om nu wel de envelop mee te nemen. Objectief gezien zouden de Hunters dit in elk seizoen met huiszoekingen bij de innercircle kunnen afdwingen, maar dan is het format natuurlijk om zeep
Dat doen we ook, maar levert meestal niets op en haalt daarom de uitzending niet
pi_208271693
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meer :')
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.

Het is ook een investering in komende jaren, waardoor(zeker de VIPs) kandidaten veel achterdochtiger moeten zijn dan dat geflipte fluit wat er nu soms is. En dat is weer veel mooiere tv.
pi_208271701
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meer :')
Zijn die anderen wel leuk genoeg voor de volgers van Yvonne?
GTST lijkt me heel erg geschikt voor. dat geldt dan weer niet voor journalisten en een TV-kok... Als Famke er nog in had gezeten, was die ook 100% zeker mee genomen door het spionnenleger.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_208271705
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarom open doen?
Omdat we blijven staan
  maandag 6 maart 2023 @ 22:08:44 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208271715
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:07 schreef Selmar het volgende:

[..]
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.

Het is ook een investering in komende jaren, waardoor(zeker de VIPs) kandidaten veel achterdochtiger moeten zijn dan dat geflipte fluit wat er nu soms is. En dat is weer veel mooiere tv.
Het doet mij serieus afhaken. Ik snap dat ik verre vd maat der dingen ben, maar mij gaat dit echt té ver. Sorry, not sorry.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 maart 2023 @ 22:09:08 #24
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208271720
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn joh, dat delen en verder totaal niet weten wat je doet..
Radio luisteren is toch vrij duidelijk
Yeah, matig. Sjoerd en Jeroen vind ik wel sterk bezig, de beide dames zijn ook wel ok. De andere teams lopen veel te veel te kloten.

Coldewijer hoeft van mij echt niet. Natuurlijk is het een optie, maar bij onbekende Nederlanders kun je na een opsporingsbericht op tv nog redelijk normaal over straat. VIP’s niet, terwijl het spel draait om mensen op de vlucht voor het opsporingsapparaat, dan doet zo’n online heksenjacht af aan het programma.

Die knakker op hun fietsjes ben ik ook wel zat. Zitten hoog in mijn irritatiezone.

Nu zijn vip versies van programma’s meestal minder dan regulier. Bij hunted zou het kunnen werken, maar dan misschien wel wat zaken aanpassen, anders mooi bij regulier houden.
  maandag 6 maart 2023 @ 22:10:58 #25
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208271740
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat we blijven staan
Zijn daar nog afspraken over?
In het echie is het op een gegeven moment gewoon rammen natuurlijk.
pi_208271743
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:07 schreef Selmar het volgende:

[..]
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.

Wat een vage productieregel :') Sowieso was Yvonne al in aflevering 1 genoemd nog voordat Dilan en Guido hun dwaalspoor probeerden te creëren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:19:55 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208271856
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 maart 2023 @ 22:24:00 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208271902
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat we blijven staan
Prima. Blijf maar lekker buiten staan dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 6 maart 2023 @ 22:25:04 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208271921
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Verwend ventje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208271924
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Echt he wat een verwend nest is dat zeg... :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 6 maart 2023 @ 22:27:16 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208271946
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Verwend ventje
Vervelend vooral, als je echt op de vlucht bent stel je niet zulke eisen, dus het is vooral een grote grap voor hem.

Overigens irriteert dit gedoe met Yvonne en haar "spionnen" nu wel enorm.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208271961
Ik vind vooral dat ‘spionnenleger’, Yvonne Coldeweijer en juice kanalen bijzonder. Maar goed, dat vind ik ook van Shownieuws, RTL Boulevard en de Privé (als dat nog bestaat). Ik heb altijd een bepaald beeld bij die types die dat soort ongein volgen. De typische Telegraaflezer. De SBS6 kijker.
pi_208272007
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Ja als er dan toch een duo gepakt had moeten worden had ik gehoopt dat zij het zouden zijn :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208272045
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zijn daar nog afspraken over?
In het echie is het op een gegeven moment gewoon rammen natuurlijk.
Ja
pi_208272062
De eerste negatieve recensie voor Restaurant De Zwaan is al gezet, wat een trieste mensen leven er toch in dit land _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:41:17 #36
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208272097
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
De eerste negatieve recensie voor Restaurant De Zwaan is al gezet, wat een trieste mensen leven er toch in dit land _O-
Ik hoop wel dat ze dankbaar die schnitzels helemaal hebben opgegeten. :)
pi_208272126
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wat een vage productieregel :') Sowieso was Yvonne al in aflevering 1 genoemd nog voordat Dilan en Guido hun dwaalspoor probeerden te creëren...
En toen zal de productie wel geroepen hebben van hoho, dat nog niet.

Als je als duo vervolgens zo'n uitdaging plaatst naar de hunters vind ik het een prima middel die ingezer kan en mag worden.

Heb er persoonlijk echt wel van genoten.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 08:41:48 #38
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208273956
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En toen zal de productie wel geroepen hebben van hoho, dat nog niet.

Als je als duo vervolgens zo'n uitdaging plaatst naar de hunters vind ik het een prima middel die ingezer kan en mag worden.

Heb er persoonlijk echt wel van genoten.
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.

Via het restaurant was het een prima verstopplek en was er geen enkele lead meer naar Heerenveen, Sneek of Makkum. Totdat een spion zich ging melden. Ja, dan heb je het zelf echt niet meer in de hand.
pi_208274113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.

Via het restaurant was het een prima verstopplek en was er geen enkele lead meer naar Heerenveen, Sneek of Makkum. Totdat een spion zich ging melden. Ja, dan heb je het zelf echt niet meer in de hand.
Een restaurant is juist een plek met veel ‘oncontroleerbare’ personen (en dat zie je dus ook). Als je weet dat er een juice-kanaal achter je aan zit kun je beter mensen persoonlijk aanspreken, die zullen je minder snel verraden.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 09:37:18 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208274303
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind vooral dat ‘spionnenleger’, Yvonne Coldeweijer en juice kanalen bijzonder.
Inderdaad.

Stop making stupid people famous.
Huilen dan.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 09:55:05 #41
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208274445
Had ik nu goed gehoord dat Guido iets zei als: "toch leuk dat we de Hunters op een dwaalspoor hebben gezet door ze naar Brabant te sturen" ?

Het inzetten van Yvonne Coldeweijer als middel kan inderdaad vergeleken worden met een opsporingsbericht van de politie. Daar worden ook in uitzonderingsgevallen verdachten met de volledige naam en foto genoemd.

En het had ook niet zo direct tot resultaat hoeven leiden. Dat iemand uit de inner circle van het restaurant de gouden tip geeft is op een bepaalde manier ook toeval.

Bij de invasie van België draaide alles om social media en radio en dat gaf niet echt de resultaten die die hunters hadden verwacht (al waren dat ook niet zulke goede hunters).
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_208274684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.

Via het restaurant was het een prima verstopplek en was er geen enkele lead meer naar Heerenveen, Sneek of Makkum. Totdat een spion zich ging melden. Ja, dan heb je het zelf echt niet meer in de hand.
Ze lieten de zoektocht naar een slaapplaats daar volledig uit de hand lopen, zeker als je dan al weer dat dit via Yvonne al opgezet is. Vervolgens zet iemand zijn telefoon weer aan in het huis zelf en besluit je daar niks mee te doen. Ja, dan deel je dus zelf de knock out uit.
pi_208280539
Nee echt? Vanwege het uitdagen?

Ik heb wel vaker gezien dat jullie een beetje geplaagd werden door kandidaten (niet VIPS-serie), ik meen tot aan een taart aan toe, of was dat alleen maar een plan dat nooit werd uitgevoerd.

Het was een van mijn faforiete programma's maar hier haak ik ook af.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_208280621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef camaron het volgende:
Nee echt? Vanwege het uitdagen?

Ik heb wel vaker gezien dat jullie een beetje geplaagd werden door kandidaten (niet VIPS-serie), ik meen tot aan een taart aan toe, of was dat alleen maar een plan dat nooit werd uitgevoerd.

Het was een van mijn faforiete programma's maar hier haak ik ook af.
Wat kleinzerig.
pi_208281287
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 09:07 schreef Selmar het volgende:

[..]
Een restaurant is juist een plek met veel ‘oncontroleerbare’ personen (en dat zie je dus ook). Als je weet dat er een juice-kanaal achter je aan zit kun je beter mensen persoonlijk aanspreken, die zullen je minder snel verraden.
Precies, eigenlijk hadden ze eenmaal in de auto van plan moeten veranderen en naar een andere locatie gaan.
Een heel klein dorpje kiezen is op dat moment ook niet verstandig.
En als dan de telefoon van de helper aan gaat, dan is te verwachten dat die sowieso een lead oplevert die zal worden opgevolgd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 maart 2023 @ 09:58:05 #46
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208285869
ligt het aan mij of zijn er Hunterteams die veel meer mensen te pakken krijgen dan andere? Zegt natuurlijk niets over hun capaciteiten denk ik, is maar net waar ze in gezet worden / dichtbij zijn
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_208285900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 09:58 schreef marcel.de het volgende:
ligt het aan mij of zijn er Hunterteams die veel meer mensen te pakken krijgen dan andere? Zegt natuurlijk niets over hun capaciteiten denk ik, is maar net waar ze in gezet worden / dichtbij zijn
Yep, sommige hebben echt super veel pech
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:56:54 #48
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208286477
Ik snap eigenlijk de kritiek niet zo op het inzetten van het juicekanaal. Ze geven meermaals aan dat het hier om triple A criminelen gaat met écht wat op hun kerfstok. Die wil je koste wat het kost te pakken krijgen, toch? Voor de veiligheid van Nederland?

Ik herinner me toen Jos B gezocht werd naar aanleiding van dat DNA-onderzoek in de zaak Nicky Verstappen, dat hij toen ook met foto en naam in de media kwam, dat Boulevard daar heel veel tijd aan besteed heeft. Taghi kennen we toch ook voor-, achternaam, foto's en daden van?

Ik vind het logisch dat je het hele land probeert te mobiliseren om zulke gevaarlijke mensen op te pakken, inclusief een juicekanaal.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:10:19 #49
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_208287254
@Selmar : wat ik mij nu af vraag is of je dagelijkse werk er ook zo hectisch uitziet, of is dat allemaal wat rustiger?
Hoe vaak per jaar komt er zeg maar een dergelijke 'klopjacht' voor? (als je daar iets over mag zeggen)
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_208287302
Je kunt als helper trouwens beter je telefoon maar gewoon thuis laten of anders misschien gewoon aan laten staan, dat oogt wellicht minder verdacht dan om 'm uit te zetten :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208287705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
@:Selmar : wat ik mij nu af vraag is of je dagelijkse werk er ook zo hectisch uitziet, of is dat allemaal wat rustiger?
Hoe vaak per jaar komt er zeg maar een dergelijke 'klopjacht' voor? (als je daar iets over mag zeggen)
Hij werkt niet bij een opsporingsinstantie. Hij werkt bij TNO.

Zie zijn Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/selmar .
pi_208316856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:47 schreef StephanL het volgende:

[..]
Hij werkt niet bij een opsporingsinstantie. Hij werkt bij TNO.

Zie zijn Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/selmar .
Klopt. In Nederland is er bewust voor gekozen niet te werken met mensen die werken voor een opsporingsinstantie. In België hebben ze dat wel gedaan, en daar krijgen ze dus ook veel commentaar van “hebben ze niets beters te doen”
  vrijdag 10 maart 2023 @ 20:24:47 #53
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208318128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt als helper trouwens beter je telefoon maar gewoon thuis laten of anders misschien gewoon aan laten staan, dat oogt wellicht minder verdacht dan om 'm uit te zetten :D
Ja er zijn toch ook wel eens mensen geweest die met een helper gewoon een rondje hebben gereden en op tien plekken tien minuten stil staan? En dan bij plek vier ofzo eruit. Als je een helper hebt die goed z'n mond kan houden én je naar een plek zonder camera brengt is zoiets het handigst :+

Of bij een stoplicht op een route die ze vaker rijden (bijv naar werk / ouders / zoiets)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208319702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 20:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja er zijn toch ook wel eens mensen geweest die met een helper gewoon een rondje hebben gereden en op tien plekken tien minuten stil staan? En dan bij plek vier ofzo eruit. Als je een helper hebt die goed z'n mond kan houden én je naar een plek zonder camera brengt is zoiets het handigst :+

Of bij een stoplicht op een route die ze vaker rijden (bijv naar werk / ouders / zoiets)
Toch zie je die strategie maar weinig gebruikt worden.
  maandag 13 maart 2023 @ 20:18:21 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208363466
Ik zit al klaar. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208363631
Ik zit er ook klaar voor
  maandag 13 maart 2023 @ 20:29:33 #57
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208363708
Hopelijk worden Mark en Niels gepakt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208363921
Toch een whatsapp sturen, is ook dom, want ze kunnen de meta data opvragen.
  maandag 13 maart 2023 @ 20:40:32 #59
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208363930
Poes _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208364009
Dat vind ik knap
  maandag 13 maart 2023 @ 20:44:45 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208364019
Dat is wel geluk hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208364144
Hebben Mark en Niels nou hun eigen briefje met letters niet meer? :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 13 maart 2023 @ 20:52:08 #63
2651 svann
night-hawk
pi_208364167
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef Stepperoller het volgende:
Hebben Mark en Niels nou hun eigen briefje met letters niet meer? :')
Het ophalen was niet gelukt, dacht ik.

Graag exit, die lallende bal.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208364214
Dat gebruik van zwartwit foto's ipv kleur als profiel op sociale media als de hunters bij hun vrienden langs zijn geweest was wel slim. Voor de deelnemers duidelijk, maar voor de hunters moeilijk om achter de functie te komen.
  maandag 13 maart 2023 @ 20:57:08 #65
2651 svann
night-hawk
pi_208364251
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 20:54 schreef simonblue het volgende:
Dat gebruik van zwartwit foto's ipv kleur als profiel op sociale media als de hunters bij hun vrienden langs zijn geweest was wel slim. Voor de deelnemers duidelijk, maar voor de hunters moeilijk om achter de functie te komen.
De hunters kennen die methode inmiddels.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208364336
Ik ken ze niet :D
pi_208364359
En nu gaan ze voor de bijl
pi_208364424
Lol wat een sukkels aldus Selmar :D
pi_208364452
De Balkbrug, dat is toch gewoon een plaats?
  maandag 13 maart 2023 @ 21:12:31 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208364461
Hij kan slecht liegen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 13 maart 2023 @ 21:13:27 #71
2651 svann
night-hawk
pi_208364477
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij kan slecht liegen.
Ja, jammer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208364599
Precies op dat moment zijn hunters :D
  maandag 13 maart 2023 @ 21:23:09 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208364628
Lekkere spoiler op het eind.
Huilen dan.
pi_208364639
_O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 13 maart 2023 @ 21:50:54 #75
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_208365206
Wat zonde dat het kenteken van de auto op die foto die die vrouw had gemaakt stond. Sowieso dat ze zichzelf te interessant vond om niet op camera te komen en daardoor bij het verhoor ging zitten. Die man was net zo lekker bezig met enorm vaag blijven

Wel op een goed plek een volgende lift geregeld door Jeroen en Sjoerd dus denk dat ze wel veilig zitten. Zou ze de winst ook wel gunnen, ze zijn vooralsnog goed bezig.
pi_208365514
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat zonde dat het kenteken van de auto op die foto die die vrouw had gemaakt stond. Sowieso dat ze zichzelf te interessant vond om niet op camera te komen en daardoor bij het verhoor ging zitten. Die man was net zo lekker bezig met enorm vaag blijven

Wel op een goed plek een volgende lift geregeld door Jeroen en Sjoerd dus denk dat ze wel veilig zitten. Zou ze de winst ook wel gunnen, ze zijn vooralsnog goed bezig.
Volgens mij was het kenteken juist niet zichtbaar op die foto. Maar hebben ze adhv camerabeelden dat kenteken kunnen achterhalen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 13 maart 2023 @ 22:15:46 #77
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208365853
Hebben de hunters zomaar geluk dat de letters zoveel overeen kwamen.

Apart hoe dat werkt trouwens, Mark en knakker hadden van mij vooraf opgepakt mogen worden. En toch zweten op het moment dat die hunters langs die Mercedes reden.

Hunted is ook behandeld in media inside trouwens. Los van hun mening, willen beide heren presentators graag een keer meedoen. Ik ben voor !
pi_208366030
Goede hoop dat de dames en de Studio Sport-mannen het wel gaan halen, al mogen die laatsten van geluk spreken dat dat plan met dat vliegtuig niet is doorgegaan. Bij Mark en Niels lijkt het me vrijwel onmogelijk dat die die info nog in handen gaan krijgen met de Hunters bij die moeder binnen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 maart 2023 @ 22:29:38 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208366124
Ik ben benieuwd wat de werkgevers er van vinden dat al die leaseauto's zo makkelijk gebruikt worden om "voortvluchtigen" te vervoeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 maart 2023 @ 22:52:31 #80
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208366448
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Goede hoop dat de dames en de Studio Sport-mannen het wel gaan halen, al mogen die laatsten van geluk spreken dat dat plan met dat vliegtuig niet is doorgegaan. Bij Mark en Niels lijkt het me vrijwel onmogelijk dat die die info nog in handen gaan krijgen met de Hunters bij die moeder binnen...
En heel goed mogelijk dat de Hunters de info wel krijgen natuurlijk.
pi_208366466
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En heel goed mogelijk dat de Hunters de info wel krijgen natuurlijk.
Uiteraard, die moeten natuurlijk ook wel richting de extractie kunnen werken ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 maart 2023 @ 22:56:44 #82
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208366494
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Uiteraard, die moeten natuurlijk ook wel richting de extractie kunnen werken ;)
Ik wil niet stellen dat dit geregistreerd is. Natuurlijk laat de regie broodkruimels vallen, maar dat zal misschien ook nodig zijn voor een beetje programma.
pi_208366568
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:56 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik wil niet stellen dat dit geregistreerd is. Natuurlijk laat de regie broodkruimels vallen, maar dat zal misschien ook nodig zijn voor een beetje programma.
Het wordt soms door de makers zo geknipt en geplakt dat het gescript lijkt, maar nu denk ik dat ze vooral de extractieinformatie bij de moeder van Niels gaan meenemen en daarmee 1. Niels en Mark buiten spel zetten en nog een kans bij die andere 2 teams hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 maart 2023 @ 23:13:40 #84
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208366716
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het wordt soms door de makers zo geknipt en geplakt dat het gescript lijkt, maar nu denk ik dat ze vooral de extractieinformatie bij de moeder van Niels gaan meenemen en daarmee 1. Niels en Mark buiten spel zetten en nog een kans bij die andere 2 teams hebben
Juist.
Het is nu eenmaal wel zo dat de hunters kans moeten blijven maken. 5 teams van de radar en hunters die maar niets vinden is geen tv.

Daarom, in mijn ogen, puzzels en opdrachten die kwetsbaar zijn zodra de hunters een spoor hebben en altijd een aantal teams die bij de screening minder sterk over komen, maar wel mee mogen doen zodat de hunters mensen op het spoor komen.
pi_208367628
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En heel goed mogelijk dat de Hunters de info wel krijgen natuurlijk.
Welke info?
pi_208367630
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Juist.
Het is nu eenmaal wel zo dat de hunters kans moeten blijven maken. 5 teams van de radar en hunters die maar niets vinden is geen tv.

Daarom, in mijn ogen, puzzels en opdrachten die kwetsbaar zijn zodra de hunters een spoor hebben en altijd een aantal teams die bij de screening minder sterk over komen, maar wel mee mogen doen zodat de hunters mensen op het spoor komen.
Dat is correct
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:35:18 #87
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208367869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 06:14 schreef Selmar het volgende:

[..]
Welke info?
Mevrouw zit op informatie te wachten toch? Ik weet alleen niet in hoeverre briefgeheim dan nog meespeelt?
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:06:32 #88
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208368505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 06:15 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is correct
Daar zat ik ook nog over na te denken: zijn er ook een soort (wellicht zelfs ongeschreven) afspraken dat de voortvluchtigen altijd zelf hun informatie op moeten halen? Bijvoorbeeld bij Sjoerd & Jeroen zitten er mensen in Zeeland; je kunt dan ook willekeurig iemand uit het dorp bellen - of de buren die waarschijnlijk niet onder de tap staan - om de info op te halen. En dat Mark en Niels in die auto bleven zitten op Schokland was ook niet heel handig, die man had daar ook met een voicerecorder kunnen zitten.

Veel slimmer, máár ook minder toffe tv :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:33:30 #89
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208368763
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef Meke het volgende:

[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken: zijn er ook een soort (wellicht zelfs ongeschreven) afspraken dat de voortvluchtigen altijd zelf hun informatie op moeten halen? Bijvoorbeeld bij Sjoerd & Jeroen zitten er mensen in Zeeland; je kunt dan ook willekeurig iemand uit het dorp bellen - of de buren die waarschijnlijk niet onder de tap staan - om de info op te halen. En dat Mark en Niels in die auto bleven zitten op Schokland was ook niet heel handig, die man had daar ook met een voicerecorder kunnen zitten.

Veel slimmer, máár ook minder toffe tv :P
Dat vraag ik me ook wel eens af. Ook valt het me op dat teams bij het uitvliegen nooit echt contact hebben. Het verbaasde me ook dat het wel veel gebeurde in Schokland.
pi_208368813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mevrouw zit op informatie te wachten toch? Ik weet alleen niet in hoeverre briefgeheim dan nog meespeelt?
Dat zou gemakkelijk zijn, dat je informatie kunt verhullen voor de hunters door het in een brief te doen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_208369644
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef Meke het volgende:

[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken: zijn er ook een soort (wellicht zelfs ongeschreven) afspraken dat de voortvluchtigen altijd zelf hun informatie op moeten halen? Bijvoorbeeld bij Sjoerd & Jeroen zitten er mensen in Zeeland; je kunt dan ook willekeurig iemand uit het dorp bellen - of de buren die waarschijnlijk niet onder de tap staan - om de info op te halen. En dat Mark en Niels in die auto bleven zitten op Schokland was ook niet heel handig, die man had daar ook met een voicerecorder kunnen zitten.

Veel slimmer, máár ook minder toffe tv :P
Die vraag heb ik ook al jaren ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208370226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef Meke het volgende:

[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken: zijn er ook een soort (wellicht zelfs ongeschreven) afspraken dat de voortvluchtigen altijd zelf hun informatie op moeten halen? Bijvoorbeeld bij Sjoerd & Jeroen zitten er mensen in Zeeland; je kunt dan ook willekeurig iemand uit het dorp bellen - of de buren die waarschijnlijk niet onder de tap staan - om de info op te halen. En dat Mark en Niels in die auto bleven zitten op Schokland was ook niet heel handig, die man had daar ook met een voicerecorder kunnen zitten.

Veel slimmer, máár ook minder toffe tv :P
Nou, iedereen waarmee de voortvluchtigen interactie hebben wordt onderdeel van het programma en tekent daarvoor.
Misschien dat het logistiek niet handig is om dan willekeurig mensen te bellen voor hulp.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 14 maart 2023 @ 13:04:07 #93
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208371004
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zou gemakkelijk zijn, dat je informatie kunt verhullen voor de hunters door het in een brief te doen.
De contactpersoon krijgt de info per post. Ik weet niet of de hunters die open mogen maken.
Nu zijn de hunted enveloppen altijd duidelijk te onderscheiden en dat zal wel met deze reden zijn.
pi_208372269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef Meke het volgende:

[..]
Daar zat ik ook nog over na te denken: zijn er ook een soort (wellicht zelfs ongeschreven) afspraken dat de voortvluchtigen altijd zelf hun informatie op moeten halen? Bijvoorbeeld bij Sjoerd & Jeroen zitten er mensen in Zeeland; je kunt dan ook willekeurig iemand uit het dorp bellen - of de buren die waarschijnlijk niet onder de tap staan - om de info op te halen. En dat Mark en Niels in die auto bleven zitten op Schokland was ook niet heel handig, die man had daar ook met een voicerecorder kunnen zitten.

Veel slimmer, máár ook minder toffe tv :P
Nee hoor, je mag het altijd iemand anders laten proberen, maar het is soms lastig om van te voren te weten of dat kan (of dat productie een truc heeft verzonnen waardoor je wel zelf moet)
pi_208372278
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 13:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
De contactpersoon krijgt de info per post. Ik weet niet of de hunters die open mogen maken.
Nu zijn de hunted enveloppen altijd duidelijk te onderscheiden en dat zal wel met deze reden zijn.
Er stond toch niet in de OTP: XXXXX krijgt meer info voor de finale?
  dinsdag 14 maart 2023 @ 16:09:24 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208373102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 14:54 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nee hoor, je mag het altijd iemand anders laten proberen, maar het is soms lastig om van te voren te weten of dat kan (of dat productie een truc heeft verzonnen waardoor je wel zelf moet)
Ja true, maar daar zou ik dus eerst in elk geval een verkenner voor laten lopen denk ik :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208375728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja true, maar daar zou ik dus eerst in elk geval een verkenner voor laten lopen denk ik :P
In België (Klopjacht) was juist dat vorig seizoen desastreus
pi_208377342
Is aankomende week al de finale, de deelnemers hadden het over dat ze nu 1 dag voor de extractie zaten :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208377386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Is aankomende week al de finale, de deelnemers hadden het over dat ze nu 1 dag voor de extractie zaten :?
Yep, en aansluitend ‘After the Hunt’
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:09:45 #100
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_208378665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Is aankomende week al de finale, de deelnemers hadden het over dat ze nu 1 dag voor de extractie zaten :?
De opnames duurden ook maar een week, is al knap dat ze er dit aantal afleveringen uit hebben weten te persen...

Alsnog beter dan Klopjacht Celebs, dat duurde 2 dagen. :')
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:25:25 #101
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208378905
Ik vraag mij af of de deelnemers en helpers niet simpelweg op een vooraf afgesproken besloten forum kunnen zitten. Alles online delen, wanneer en bij wie hunters zijn geweest, codes delen, etc.
pi_208380277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij af of de deelnemers en helpers niet simpelweg op een vooraf afgesproken besloten forum kunnen zitten. Alles online delen, wanneer en bij wie hunters zijn geweest, codes delen, etc.
Dat soort voorbereiding is niet toegestaan (voornamelijk omdat die voorbereiding dan niet op beeld staat). Je mag het wel tijdens de opnameperiode met iedereen afspreken.
  woensdag 15 maart 2023 @ 06:49:32 #103
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208380409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij af of de deelnemers en helpers niet simpelweg op een vooraf afgesproken besloten forum kunnen zitten. Alles online delen, wanneer en bij wie hunters zijn geweest, codes delen, etc.
Een paar jaar geleden communiceerde een jongen die in z'n eentje op de fiets langs vakantieparken gingen (Ralf?) in een soort geheimtaal met z'n vrienden via een game, een beetje dat idee :D

Ralph inderdaad:
https://www.instagram.com/p/CINN7kVhCQ1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208380919
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 06:49 schreef Meke het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden communiceerde een jongen die in z'n eentje op de fiets langs vakantieparken gingen (Ralf?) in een soort geheimtaal met z'n vrienden via een game, een beetje dat idee :D

Ralph inderdaad:
https://www.instagram.com/p/CINN7kVhCQ1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Achteraf was het niet handig, omdat de hunters die wisten te kraken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 maart 2023 @ 16:40:00 #105
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208388523
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Achteraf was het niet handig, omdat de hunters die wisten te kraken.
Was ook niet zo’n slimme code. Deze konden de hunters nagaan en daar zitten nu 1maal mensen die zulke dingen doorgronden.
pi_208471475
Finaletijd :9

Ik zet mijn geld op de Studio Sport-mannen en de dames
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:23:36 #107
2651 svann
night-hawk
pi_208471521
Ah finale al.
Jammer dat ik vandaag niet live kan kijken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 20 maart 2023 @ 20:27:08 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471579
:W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 20:27:21 #109
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208471582
:W
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208471586
:W
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208471600
Benieuwd hoe Mark en Niels dit gaan aanpakken. :)

Ik vermoed een alles of niets
  maandag 20 maart 2023 @ 20:28:52 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208471606
Net ff vorige week gekeken.. mooie aansluiting :P
Was weer lekker close met die 2 pipo's ..lekker subtiel ook van mams _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 20:30:16 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208471628
Go Hunters *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 20:32:01 #114
42184 crew  DaMart
pi_208471661
Die ene wil graag gepakt worden door de hunters :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:32:50 #115
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208471676
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:32 schreef DaMart het volgende:
Die ene wil graag gepakt worden door de hunters :D.
echt he! wegwezen lijkt me een beter plan.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 20:33:08 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208471684
Mark is het zat _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 20:33:45 #117
42184 crew  DaMart
pi_208471696
Die helper heeft wel lef... gewoon doorrijden :o :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:34:25 #118
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208471714
Risicootje hoor hahhahaha sukkels :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208471722
Ik dacht dat ze wel slim genoeg waren om echt weg te gaan. :')
pi_208471797
Als ze die contactpersonen zo gaan ontdekken dan kan dat bijna niet anders dan gestuurd zijn toch... hoeveel van die mensen wonen er in die straal _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:41:08 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471811
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Als ze die contactpersonen zo gaan ontdekken dan kan dat bijna niet anders dan gestuurd zijn toch... hoeveel van die mensen wonen er in die straal _O-
Het zijn wel BN'er, hè. Die wonen toch allemaal omgeving Gooi.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208471831
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het zijn wel BN'er, hè. Die wonen toch allemaal omgeving Gooi.
Ja maar als al die lui daar wonen dan zijn het er nog steeds flink wat he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:43:00 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471846
Selmar weet meer dan de deelnemers.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208471853
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Selmar weet meer dan de deelnemers.
Ik vind het allemaal nogal toevallig hoor :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:44:46 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471879
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal nogal toevallig hoor :D
@Selmar is gewoon zo slim. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 20:45:06 #126
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208471884
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Selmar weet meer dan de deelnemers.
Dat is in het geval van Famke en Denzel niet zo heel moeilijk ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 20:45:30 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471888
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat is in het geval van Famke en Denzel niet zo heel moeilijk ;)
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208471929
Krijgen we 7, 8 of 9 hunterteams :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:50:21 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208471954
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we 7, 8 of 9 hunterteams :P
3 per locatie of zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208471963
Het valt me nog mee dat ze toch de contactpersonen niet hebben weten te tracken :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 20:55:19 #131
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_208472025
Een weiland bij een pannenkoekenboerderij, zelden zo'n random eindlocatie gehoord...
  maandag 20 maart 2023 @ 20:55:51 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472035
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Een weiland bij een pannenkoekenboerderij, zelden zo'n random eindlocatie gehoord...
Wel beter dan een logische plek.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 20:56:32 #133
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472045
Je kan helikoptervluchten boven NL monitoren toch?
pi_208472048
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Een weiland bij een pannenkoekenboerderij, zelden zo'n random eindlocatie gehoord...
Prima om het zo te doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472052
'De enige andere optie is dat ze gewoon een heli ergens in een weiland laten landen'
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208472057
hardlopen maar wel met cameraman achter je..
  maandag 20 maart 2023 @ 20:57:48 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472072
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:57 schreef Attitude het volgende:
hardlopen maar wel met cameraman achter je..
Doe jij dat nooit?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 20:58:55 #138
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_208472091
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Prima om het zo te doen
True, maar jammer dat het niet wat meer in thema kon qua morse, Radio Kootwijk en OTPs. Was een mooie stunt geweest als ze waren geland óp het Beeld en Geluid museum bijvoorbeeld.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:00:35 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472122
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208472129
Hahaha Stompie _O_
pi_208472131
'Sjoerd hier komen' :D :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208472143
Hartverzakking _O-

Wel cool dat ze het nu veel moeilijker hebben gemaakt om het extractiepunt in handen te krijgen voor de Hunters _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:01:41 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472153
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Een weiland bij een pannenkoekenboerderij, zelden zo'n random eindlocatie gehoord...
Ze hebben daar wel perfecte pannenkoeken.
Bekend plekje daar, vrienden wonen er hemelsbreed 1 km vandaan…
  maandag 20 maart 2023 @ 21:02:10 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472163
Heerlijk dat achterdochtige _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 21:02:47 #145
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472176
Z
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:58 schreef Sirolf het volgende:

[..]
True, maar jammer dat het niet wat meer in thema kon qua morse, Radio Kootwijk en OTPs. Was een mooie stunt geweest als ze waren geland óp het Beeld en Geluid museum bijvoorbeeld.
Dat was wel mooi geweest inderdaad :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:03:07 #146
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_208472187
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ze hebben daar wel perfecte pannenkoeken.
Bekend plekje daar, vrienden wonen er hemelsbreed 1 km vandaan…
Die pannekoeken zijn meer dan prima inderdaad, ben er zelf ook weleens geweest. :)
pi_208472202
Oh wee als ze die heli straks gewoon kunnen volgen naar het extractiepunt via FlightRadar :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208472214
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
Oh wee als ze die heli straks gewoon kunnen volgen naar het extractiepunt via FlightRadar :')
Ik hoop dat er een paar heli's opstijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:05:06 #149
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472222
Als hunter zijnde zou ik lekker een pannenkoek gaan eten tijdens het wachten.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:05:41 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472229
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als hunter zijnde zou ik lekker een pannenkoek gaan eten tijdens het wachten.
Die weten alleen niet dat daar het extractiepunt is…
pi_208472245
Ik ben allang blij dat ze die Denise op het HQ hebben gelaten, die vind ik me altijd een partij irritant als ze achter mensen aan moet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472255
Keek één van de Hunters nou mee op een camera bij dat Pannenkoekenhuis in de buurt?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 20 maart 2023 @ 21:08:30 #153
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472259
Vanaf het spoor kan je door het park van het landhuis makkelijk bij de boerderij en het aangelegen veld komen…
  maandag 20 maart 2023 @ 21:09:18 #154
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472270
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die weten alleen niet dat daar het extractiepunt is…
Nee gewoon, als ze mij zo’n omgeving zouden geven.. kun je net zo goed even een pannenkoekje eten.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:09:24 #155
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472272
Wat doet Sjoerd allemaal :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:09:26 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472283
Hebben ze de boswachters nou helemaal para gemaakt? :D
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 20 maart 2023 @ 21:11:19 #158
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472299
:o Sjoerd in de stress
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 21:12:14 #159
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472313
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:11 schreef MissHobje het volgende:
:o Sjoerd in de stress
Ik ook.. :D
  maandag 20 maart 2023 @ 21:12:24 #160
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472320
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:11 schreef MissHobje het volgende:
:o Sjoerd in de stress
En onder spanning
  maandag 20 maart 2023 @ 21:12:25 #161
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472321
Peppi en Kokki _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:13:00 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472337
Omg die dames net met dat bord hahhaa mega opvallend.. nee toch maar niet _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208472340
_O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 20 maart 2023 @ 21:14:09 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 20 maart 2023 @ 21:14:22 #165
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472370
oei :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:14:27 #166
42184 crew  DaMart
pi_208472373
De dames gaan het niet op tijd redden ben ik bang...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:14:36 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472376
Dat schrikdraad hahahah geweldig _O- erg vermakelijk :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Sport maandag 20 maart 2023 @ 21:15:07 #168
451829 crew  H.Vviv
pi_208472390
_O-
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:11 #169
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472392
Wat doet Stomp nou _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:12 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:32 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472403
jezus _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:34 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:36 #173
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472408
JAA *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208472409
Yes *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:15:45 #175
42184 crew  DaMart
pi_208472410
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:14 schreef DaMart het volgende:
De dames gaan het niet op tijd redden ben ik bang...
Of wel :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_208472415
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Lullo met z'n schoenen…
Wat een domme actie ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:15:58 #177
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472417
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:16:15 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472422
Die boomers :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:16:34 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472427
land voor zijn neus hahahahha :D makkie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208472429
Trekt ie eerst zn schoenen uit hahahaha
  maandag 20 maart 2023 @ 21:16:41 #181
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_208472432
Goed gespeeld van die 4
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 20 maart 2023 @ 21:17:00 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472437
Bij die plek kom je maar langs 1 weggetje.
Of via het bos/park dus, waar je nauwelijks met de auto kan komen…
  maandag 20 maart 2023 @ 21:17:05 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472439
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trekt ie eerst zn schoenen uit hahahaha
Had ie dat niet beter al kunnen doen, toen ze aan het wachten waren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:17:18 #184
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472446
Blijft lekker sip kijkende hunters
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:17:41 #185
42184 crew  DaMart
pi_208472452
Maar op zich wel knap dat de hunters nog zo dichtbij zijn gekomen met zo weinig informatie.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_208472455
quote:
88s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goed gespeeld van die 4
Zeker, eigenlijk continue onder de radar geweest, met name de dames zijn totaal niet in beeld geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:18:11 #187
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472466
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trekt ie eerst zn schoenen uit hahahaha
Echt he !! wat boeien die gympies nou :') :') :') :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 21:18:35 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472472
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:18 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt he !! wat boeien die gympies nou :') :') :') :')
Blijkbaar heel veel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_208472478
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:17 schreef DaMart het volgende:
Maar op zich wel knap dat de hunters nog zo dichtbij zijn gekomen met zo weinig informatie.
Dat watermerk van het Gooi he :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:19:44 #190
42184 crew  DaMart
pi_208472500
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat watermerk van het Gooi he :P
Ja, scherpe blik heeft @Selmar :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:20:01 #191
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472506
En nu ff afteren *O* _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208472517
Die Mark is en blijft echt een verschrikking
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472530
Guido en Dilan waren ook prima kandidaten trouwens, die zijn echt genaaid door Yvonne en haar spionnenleger
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472540
Aah Famke heeft toch zelfkennis.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:23:18 #195
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472554
Ze hebben zelf gelukkig ook door dat ze niets door hadden.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:23:57 #196
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472561
_O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208472562
Hunter Renaldo trouwens :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:24:40 #198
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472570
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Mark is en blijft echt een verschrikking
Echt een zak hooi :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 21:25:30 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208472583
Dit was niet zo slim
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:25:44 #200
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472587
Denise: "ze lieten geen kruimels vallen maar hele broden" :') _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 21:25:51 #201
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472591
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Guido en Dilan waren ook prima kandidaten trouwens, die zijn echt genaaid door Yvonne en haar spionnenleger
Dit met die foto was gewoon dom.
pi_208472592
Die blik van Niels naar Mark _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472599
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:25 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dit met die foto was gewoon dom.
Ja dat klopt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:26:51 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208472604
Was een mooi seizoen!
Alius aliud dicit
  maandag 20 maart 2023 @ 21:28:03 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472615
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Guido en Dilan waren ook prima kandidaten trouwens, die zijn echt genaaid door Yvonne en haar spionnenleger
Wat te denken van Patty :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208472619
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:26 schreef Mrmime het volgende:
Was een mooi seizoen!
Yup, sterke koppels ook die het hebben gehaald

After the Hunt wil ik trouwens ook gewoon na het reguliere seizoen zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472623
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:28 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wat te denken van Patty :D
Ook dat ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472635
Dat hele gesprek ook in het bijzijn van die Hunters _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:30:17 #210
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472646
Duidelijk van NOS Sport die twee.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_208472653
Die actie van Sjoerd en Jeroen richting de dames was wel pijnlijk ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:30:54 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_208472677
Dit heeft de mannen uiteindelijk wel de kop gekost
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:34:19 #214
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208472693
Grappig om dit zo te zien :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:35:21 #215
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472709
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, sterke koppels ook die het hebben gehaald

After the Hunt wil ik trouwens ook gewoon na het reguliere seizoen zien
Jaaaaa! goed idee :) is gewoon leuk, ja toch @Selmar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208472729
Hoe vaak die Mark en Niels niet zijn ontsnapt ja _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:37:42 #217
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472731
“Dit is gewoon kut” geloof ik wel.
pi_208472739
Sandra en Sylvana waren echt leuk _O_ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:38:27 #219
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472741
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak die Mark en Niels niet zijn ontsnapt ja _O-
Nou idd.. die actie met die radio was ook wel lef!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208472743
"Ik pak gewoon een haspel" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:41:39 #221
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208472777
Mark echt gewoon wel een lul.
  maandag 20 maart 2023 @ 21:41:43 #222
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472779
Ail G in da house :+ *) 8-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:42:06 #223
42184 crew  DaMart
pi_208472788
Ja, Famke, wij waren ook blij dat voorbij was voor jullie :Y
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_208472806
Yvonne Coldeweijer blijf ik een enorme bak karma toewensen in haar leven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472840
"Nederland haat ons denk ik"

Nou haten is een groot woord Denise, ik vond het wel lame :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208472886
Kut spionnenleger en overijverige kutkok
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 21:53:22 #227
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208472935
De cruciale fout van Mark :7 _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208473016
Samen Zijn O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 maart 2023 @ 22:02:34 #229
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208473070
Ahhhh arme hunters ;)
Was weer een leuk seizoen! enne die after houden we erin hoor *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 20 maart 2023 @ 22:04:27 #230
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208473096
Ohhh de Belgen doen dit ook.. :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208473179
😎
  maandag 20 maart 2023 @ 22:18:42 #232
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208473282
quote:
17s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ahhhh arme hunters ;)
enne die after houden we erin hoor *O*
Yeah dat mag zeker wel ja.
pi_208473467
Vond het een prima seizoen, maar dat after the hunt is het meest briljant. Daar zou ik wel meerdere afleveringen van kunnen zien!
  maandag 20 maart 2023 @ 22:48:15 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208473588
quote:
17s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ahhhh arme hunters ;)
Was weer een leuk seizoen! enne die after houden we erin hoor *O*
Dat idd, erg leuk, deze nazit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 maart 2023 @ 22:50:55 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208473605
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:25 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dit met die foto was gewoon dom.
Dat kun je wel doen als je vervolgens met die mensen meerijdt naar de andere kant van het land, al dan niet onderweg ergens uitstappend, maar denken dat je ermee wegkomt dat de hunters denken dat je niet bent waar de foto genomen is is heel naïef.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 maart 2023 @ 23:07:29 #236
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208473711
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kun je wel doen als je vervolgens met die mensen meerijdt naar de andere kant van het land, al dan niet onderweg ergens uitstappend, maar denken dat je ermee wegkomt dat de hunters denken dat je niet bent waar de foto genomen is is heel naïef.
Ja, sowieso moet je dat na praktisch alles wat je doet doen. *)
pi_208473945
Beste tip is inderdaad totaal niet bellen, overal fysiek langs gaan en dan zou je prima onder de radar moeten kunnen blijven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 maart 2023 @ 10:26:00 #238
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208476289
Ik vraag mij echt af wat er zou zijn gebeurd als het het watermerk niet was gevonden. Het levert natuurlijk geen spannende televisie op als de kandidaten op hun dooie akkertje naar het extractiepunt kunnen wandelen.

Zonder watermerk was niet bekend in welk gebied van het Gooi het extractiepunt zou liggen. En ik vind het uitermate stom van de kandidaten dat ze een heel simpel briefje als "X weet meer" niet gewoon vernietigen, dat is een simpele tekst om te onthouden. Andere opgeschreven codes van een geluidsfragment (morse, radio) snap ik, maar dit echt niet.

Ergens was ik nog bang dat de USB-stick een GPS tracker zou bevatten, maar dat speelde gelukkig geen rol.

Derhalve een leuk seizoen waarbij de winnende teams goed hebben gespeeld, vooral de dames.

Tot slot bedankt @Selmar voor het beantwoorden van vragen in dit topic :).
pi_208476437
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij echt af wat er zou zijn gebeurd als het het watermerk niet was gevonden. Het levert natuurlijk geen spannende televisie op als de kandidaten op hun dooie akkertje naar het extractiepunt kunnen wandelen.

Dit, ik denk dat er af en toe een haakje door de productie wordt gegeven, het blijft TV.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208476480
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij echt af wat er zou zijn gebeurd als het het watermerk niet was gevonden. Het levert natuurlijk geen spannende televisie op als de kandidaten op hun dooie akkertje naar het extractiepunt kunnen wandelen.
Als je merkt dat er geen info meer bij lijkt te komen, dan ga je dus zoeken in alles wat je hebt. Ik ken ondertussen de programmamakers.

quote:
Tot slot bedankt @:Selmar voor het beantwoorden van vragen in dit topic :).
😎
pi_208476812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik vraag mij echt af wat er zou zijn gebeurd als het het watermerk niet was gevonden. Het levert natuurlijk geen spannende televisie op als de kandidaten op hun dooie akkertje naar het extractiepunt kunnen wandelen.

Zonder watermerk was niet bekend in welk gebied van het Gooi het extractiepunt zou liggen. En ik vind het uitermate stom van de kandidaten dat ze een heel simpel briefje als "X weet meer" niet gewoon vernietigen, dat is een simpele tekst om te onthouden. Andere opgeschreven codes van een geluidsfragment (morse, radio) snap ik, maar dit echt niet.

Ergens was ik nog bang dat de USB-stick een GPS tracker zou bevatten, maar dat speelde gelukkig geen rol.

Derhalve een leuk seizoen waarbij de winnende teams goed hebben gespeeld, vooral de dames.

Tot slot bedankt @:Selmar voor het beantwoorden van vragen in dit topic :).
Voor de kandidaten kan een briefje langer bewaren dus wel degelijk zinvol zijn, omdat ze dan net als Selmar dat watermerk nog hadden kunnen ontdekken. In theorie kan een kandidaat dezelfde strategie gebruiken als Selmar om het extractiepunt nog te halen als laatste strohalm als andere aanwijzingen niet ontsloten zijn.

In dit geval was het geen cruciale aanwijzing om de eindstreep te halen, maar snap wel dat het tijdens het spel lastig is om te bepalen wanneer je een aanwijzing vernietigt.

Denk dat je door de spanning van het spel ook erg wordt meegesleept en dat je weinig bezig bent met wat jouw sporen voor andere deelnemers kunnen betekenen. Of dat dat iig al gauw minder prioriteit heeft dan je eigen spel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 21 maart 2023 @ 11:39:17 #242
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_208477232
Ik heb nu de laatste 2 afleveringen gekeken en After the Hunt. Met name After The Hunt vond ik super. Laat ook zien waarom kandidaten bepaalde keuzes maakten.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 21 maart 2023 @ 13:13:58 #243
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208478825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:39 schreef J-net het volgende:
Ik heb nu de laatste 2 afleveringen gekeken en After the Hunt. Met name After The Hunt vond ik super. Laat ook zien waarom kandidaten bepaalde keuzes maakten.
Ja vond ik ook erg leuk! En leuk om te zien hoe ze op elkaar reageerden, hoe ze gevonden werden etc :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 13:14:15 #244
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208478831
En ook dat de Hunters zagen hoe het bij Schokland met Mark en Niels ging _O- _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 13:29:58 #245
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208478970
En wat een mooie column van Angela de Jong in het AD.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 14:40:45 #246
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_208479777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:13 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja vond ik ook erg leuk! En leuk om te zien hoe ze op elkaar reageerden, hoe ze gevonden werden etc :Y
Zo geniaal dat die 2 kakkers zich rot lachten dat ze Guido en Dilan hun code hadden gegeven en ze daar niets aan hadden.......
totdat..... ja dat was dus wel superleuk om te zien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_208481767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:29 schreef Piperidine het volgende:
En wat een mooie column van Angela de Jong in het AD.
Link zonder te betalen?

Bedankt @Selmar voor weer een geweldig seizoen, heb echt weer van iedere minuut genoten, hopelijk komt After the Hunt als standaard show ieder seizoen weer terug, want dat was ook weer fantastisch. En koppels als een Famke Louise met haar vriend hoefden van mij niet per se omdat ze overduidelijk het programma niet (echt) kenden en daardoor niet echt serieus overkwamen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2023 @ 17:45:03 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208482357
wat een heerlijk VIP seizoen. Eén echt faalduo, dat hoort er toch bij. Femke en haar vent hadden duidelijk nog geen 5 minuten de tijd genomen om te bedenken wat ze gingen doen.

Verder vier leuke andere teams waarbij Niels en Mark voor een hele eigen benadering kozen, dat was wel vermakelijk. De winnende teams hebben verder gewoon goed gespeeld en wat is het fijn als de hunters de exacte plek niet weten en niet een hinderlaag van 8 hunters kunnen leggen.

En wat een genottelijk werk had Selmar die finaledag, lekker puzzelen op GoogleMaps
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:00:28 #249
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208482583
After the Hunt was echt een hele mooie toevoeging aan het seizoen.

@Selmar stuur Marcel maar naar de NPO bazen. En nu doorpakken en er een klap op geven.
Zodat het weer terugkomt.

Sandra en Sylvana hadden een rare gedachtekronkel om kleding te gaan vragen in het pannekoekenhuis maar gelukkig wisten ze het ook te halen.

En die schoenen actie van Jeroen _O-
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_208484243
Ik zie op NPO Plus ook Klopjacht/Hunted België, iemand dat al gezien? En is het een aanrader?
  woensdag 22 maart 2023 @ 00:09:16 #251
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208488319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:29 schreef Piperidine het volgende:
En wat een mooie column van Angela de Jong in het AD.
Kan ik nooit lezen paywall :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208511319
Gaat dat klopjacht ook nog normaal uitgezonden worden de komende weken, of blijven we aangewezen op de afleveringen van Januari, die alleen via NPO Plus terug te kijken zijn?
pi_208523231
Mooie finale. ^O^
pi_208532963
"GOD-VER-DOMME!"
- "Is het gelukt?"

_O-
pi_208532977
@Selmar: wat ik niet snap; je bent op het vliegveld, je ziet die helikopter al klaar staan. Waarom laat je die dan vertrekken? Hou dat ding aan de grond!

Daarmee had je de kandidaten niet gepakt, maar de kandidaten waren dan ook niet weggekomen. Een onbevredigende oplossing waarin eigenlijk niemand succesvol eindigt, maar vanuit Hunters-perspectief wel beter dan vier ontsnapte topcriminelen.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 17:31:35 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208533175
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:15 schreef Sodemieters het volgende:
@:Selmar: wat ik niet snap; je bent op het vliegveld, je ziet die helikopter al klaar staan. Waarom laat je die dan vertrekken? Hou dat ding aan de grond!

Daarmee had je de kandidaten niet gepakt, maar de kandidaten waren dan ook niet weggekomen. Een onbevredigende oplossing waarin eigenlijk niemand succesvol eindigt, maar vanuit Hunters-perspectief wel beter dan vier ontsnapte topcriminelen.
Je gaat zomaar willekeurige helikopters aan de grond houden waarvan je niet weet wat ze gaan doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208533191
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je gaat zomaar willekeurige helikopters aan de grond houden waarvan je niet weet wat ze gaan doen?
Ze hadden tijd genoeg om uit te zoeken wat die helikopter ging doen. Ze hebben zelfs het vluchtplan gecheckt en ze hadden natuurlijk ook even de piloot aan kunnen spreken.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 17:56:38 #258
2651 svann
night-hawk
pi_208533420
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:34 schreef Sodemieters het volgende:
Ze hadden tijd genoeg om uit te zoeken wat die helikopter ging doen. Ze hebben zelfs het vluchtplan gecheckt en ze hadden natuurlijk ook even de piloot aan kunnen spreken.
Die had vast een alternatieve verklaring paraat.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 25 maart 2023 @ 18:24:35 #259
2651 svann
night-hawk
pi_208533729
Geweldige finale! *G*
Bijzonder knap dat men op HQ met de weinige aanwijzingen de extractieregio wist te bepalen.
Dat applausje was ook sportief, al was het uiteraard met lichte tegenzin.

En natuurlijk is After the Hunt de kers op de toch al smakelijke taart.
Echt genieten was dat. Er in houden graag!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208533874
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:15 schreef Sodemieters het volgende:
@:Selmar: wat ik niet snap; je bent op het vliegveld, je ziet die helikopter al klaar staan. Waarom laat je die dan vertrekken? Hou dat ding aan de grond!

Daarmee had je de kandidaten niet gepakt, maar de kandidaten waren dan ook niet weggekomen. Een onbevredigende oplossing waarin eigenlijk niemand succesvol eindigt, maar vanuit Hunters-perspectief wel beter dan vier ontsnapte topcriminelen.
Hadden we graag gedaan, maar mocht niet 😃
pi_208535092
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 18:39 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hadden we graag gedaan, maar mocht niet 😃
Is toch een beetje vreemd. Toen iets dergelijks in het echt aan de hand was (criminelen hadden een helikopter gehuurd om een vriendje uit de gevangenis te bevrijden), is de politie eerst meegevlogen - naar de plek waar de medeplichtigen opgepikt zouden worden - en is vervolgens de vlucht uiteraard niet voortgezet naar de gevangenis.
pi_208541925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 20:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Is toch een beetje vreemd. Toen iets dergelijks in het echt aan de hand was (criminelen hadden een helikopter gehuurd om een vriendje uit de gevangenis te bevrijden), is de politie eerst meegevlogen - naar de plek waar de medeplichtigen opgepikt zouden worden - en is vervolgens de vlucht uiteraard niet voortgezet naar de gevangenis.
De hunters hadden ook naar de programmamakers kunnen gaan en kunnen eisen dat er geen vertrouwelijke enveloppen met hints zouden worden verstuurd, maar dat mocht ook niet. ;(
gr gr
pi_208542035
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:15 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
De hunters hadden ook naar de programmamakers kunnen gaan en kunnen eisen dat er geen vertrouwelijke enveloppen met hints zouden worden verstuurd, maar dat mocht ook niet. ;(
Dat is ook niet iets waarop de politie in het echt wel zou kunnen ingrijpen.
pi_208543697
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 12:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is ook niet iets waarop de politie in het echt wel zou kunnen ingrijpen.
Voortvluchtigen helpen is toch gewoon strafbaar?
pi_208547738
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Voortvluchtigen helpen is toch gewoon strafbaar?
Je punt?
pi_208548307
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je punt?
Dat de politie dus wel in kan grijpen als mensen (de productie in dit geval) voortvluchtigen helpt om uit handen van de politie te blijven.
pi_208548326
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat de politie dus wel in kan grijpen als mensen (de productie in dit geval) voortvluchtigen helpt om uit handen van de politie te blijven.
Oh, hoe dan? Gaan ze Post NL dan plat leggen of zo?
pi_208556036
Weet iemand waar je Klopjacht kan terugkijken zonder NPO Plus abbonnement?
  woensdag 29 maart 2023 @ 11:53:13 #269
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208577974
Britse serie Hunted Celebrities van verleden jaar gekeken op Channel 4
Was hilarisch. Dag voor extractie zijn er 3 mensen over. 1 koppel en een overgebleven man van een koppel, hij werd niet gepakt. Hunter Team ging op zoek naar die ene nog loslopende van dat koppel maar komt stom toevallig dat andere koppel tegen. Gepakt... toen was er nog maar 1....

Nu naar de vlaamse aan het kijken, aflevering 2. Je moet wel een enorme Belg zijn om je inloggegevens van protonmail (waarop je de informatie gedurende vlucht krijgt) telefonisch te delen zodat een kennis rustig kan inloggen. Ja en de speurders ook he, die het gesprek onder tap volledig meeluisteren
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_208604145
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 15:53 schreef ThijsTH het volgende:
Weet iemand waar je Klopjacht kan terugkijken zonder NPO Plus abbonnement?
Op maandag wordt er 1 aflevering 'vrij gegeven', die je dan die week op NPOstart kan kijken. Vorige week was aflevering 1 gratis te zien, deze week aflevering 2. Ik neem aan dat dat voor de rest van het seizoen zo blijft :)
pi_208605094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie op NPO Plus ook Klopjacht/Hunted België, iemand dat al gezien? En is het een aanrader?
Ik vind het echt veel trager/moeilijker kijken dan Hunted in NL. WAt dat betreft een enorm compliment aan de Nederlandse productie en HQ/deelnemers natuurlijk.
Bij Hunted NL zit ik elke week echt uit te kijken naar de volgende aflevering en is het mijn favoriete programma, maar Klopjacht…het is vermakelijk maar het komt allemaal veel amateuristischer over. Bijv bij dat hotel durven ze niet bij de receptie te vragen naar het kamernummer van het koppel dat ze zoeken, want dat is privacy gegevens delen door het hotel, ehh oke..
Uiteindelijk vragen ze het toch, maar als de receptioniste nee zegt druipen ze af en snappen ze dat volledig (overigens moet dan de productie die gegevens gewoon meteen delen, dus ook die laat daar een steek vallen).
Ook laten ze iemand ontsnappen omdat ze aanbellen bij een huis zonder even te wachten op versterking zodat ze de achterkant van het huis kunnen coveren waar de kandidaat nu vrolijk weg kan lopen.
Ook heb ik het gevoel dat de productie het HQ veel meer op weg moet helpen dan bij de NL versie, veel zaken worden redelijk uit het niets bekend gemaakt aan HQ en er wordt veel minder aggressief op gereageerd, vaak dus zelfs met voorzichtigheid of alles wel toegestaan is.
Samenvattende vind ik ze in de Vlaamse versie gewoon een stuk minder capabel eigenlijk, zowel op HQ als de mobiele teams. De deelnemers vind ik wel redelijk vergelijkbaar met NL en maken het toch de moeite waard door te kijken, maar ben nu pas halverwege het seizoen en zit al 2 weken te kijken, dat zegt ook veel over hoe leuk ik het vind.
pi_208605802
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik vind het echt veel trager/moeilijker kijken dan Hunted in NL. WAt dat betreft een enorm compliment aan de Nederlandse productie en HQ/deelnemers natuurlijk.
Bij Hunted NL zit ik elke week echt uit te kijken naar de volgende aflevering en is het mijn favoriete programma, maar Klopjacht…het is vermakelijk maar het komt allemaal veel amateuristischer over. Bijv bij dat hotel durven ze niet bij de receptie te vragen naar het kamernummer van het koppel dat ze zoeken, want dat is privacy gegevens delen door het hotel, ehh oke..
Uiteindelijk vragen ze het toch, maar als de receptioniste nee zegt druipen ze af en snappen ze dat volledig (overigens moet dan de productie die gegevens gewoon meteen delen, dus ook die laat daar een steek vallen).
Ook laten ze iemand ontsnappen omdat ze aanbellen bij een huis zonder even te wachten op versterking zodat ze de achterkant van het huis kunnen coveren waar de kandidaat nu vrolijk weg kan lopen.
Ook heb ik het gevoel dat de productie het HQ veel meer op weg moet helpen dan bij de NL versie, veel zaken worden redelijk uit het niets bekend gemaakt aan HQ en er wordt veel minder aggressief op gereageerd, vaak dus zelfs met voorzichtigheid of alles wel toegestaan is.
Samenvattende vind ik ze in de Vlaamse versie gewoon een stuk minder capabel eigenlijk, zowel op HQ als de mobiele teams. De deelnemers vind ik wel redelijk vergelijkbaar met NL en maken het toch de moeite waard door te kijken, maar ben nu pas halverwege het seizoen en zit al 2 weken te kijken, dat zegt ook veel over hoe leuk ik het vind.
Dank voor de complimenten!

Wat betreft de Belgen, die hebben natuurlijk ook een paar jaar achterstand aan ‘Hunted’ ervaring; en daarnaast zijn de problemen met wat mag en niet juist heel realistisch en exemplarisch voor het idiote gestel in België.
pi_208607001
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:21 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dank voor de complimenten!

Wat betreft de Belgen, die hebben natuurlijk ook een paar jaar achterstand aan ‘Hunted’ ervaring; en daarnaast zijn de problemen met wat mag en niet juist heel realistisch en exemplarisch voor het idiote gestel in België.
Helemaal gelijk, je merkt duidelijk ook echt het cultuurverschil tussen de directe Hollanders en de wat afwachtendere beleefdere Belgen. En wat je zegt is natuurlijk qua nieuwigheid van het programma ook waar. Wat dat betreft heeft Hunted NL echt een enorme groei doorgemaakt de afgelopen jaren, eerste seizoen in 2016 was ook duidelijk minder soepel dan de latere seizoenen, wat weer zegt dat ze heel goed naar de kritiek hebben geluisterd en gewoon veel meer ervaring hebben gekregen.

Nu ik je toch kan aanspreken: wat jammer dat Hunted Into The Wild niet meer te zien is trouwens, vorig jaar volgde dat vrijwel meteen na de VIPS uitzendingen, was dat echt iets eenmaligs? Ik heb daar toen ook van genoten in elk geval, het had een wat andere sfeer maar juist daarom vond ik het een toevoeging, het was zeker niet zomaar “meer van hetzelfde”, ik vond het zijn plek in de programmering zeker verdienen en ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan sommige duo’s die het hopeloos onderschat hadden.
pi_208616940
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 20:21 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Helemaal gelijk, je merkt duidelijk ook echt het cultuurverschil tussen de directe Hollanders en de wat afwachtendere beleefdere Belgen. En wat je zegt is natuurlijk qua nieuwigheid van het programma ook waar. Wat dat betreft heeft Hunted NL echt een enorme groei doorgemaakt de afgelopen jaren, eerste seizoen in 2016 was ook duidelijk minder soepel dan de latere seizoenen, wat weer zegt dat ze heel goed naar de kritiek hebben geluisterd en gewoon veel meer ervaring hebben gekregen.

Nu ik je toch kan aanspreken: wat jammer dat Hunted Into The Wild niet meer te zien is trouwens, vorig jaar volgde dat vrijwel meteen na de VIPS uitzendingen, was dat echt iets eenmaligs? Ik heb daar toen ook van genoten in elk geval, het had een wat andere sfeer maar juist daarom vond ik het een toevoeging, het was zeker niet zomaar “meer van hetzelfde”, ik vond het zijn plek in de programmering zeker verdienen en ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan sommige duo’s die het hopeloos onderschat hadden.
Wacht maar af 😎
  dinsdag 25 april 2023 @ 07:47:25 #275
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208894121
Seizoen 2 van Klopjacht (België) gekeken. Ik vond deze beter dan de eerste serie. Het lijkt soms dat techniek e.d. in België een beetje achterloopt of dingen amateuristischer gebeuren, maar de speurders zijn wel effectief.
Viel me in seizoen 1 al op en nu zeker in de tweede dat speurder Valck echt een scherpe / goede is. Die wil je als hunterteam wel in je auto hebben.

Wat cool zou zijn om over en weer de hunters in te zetten. Dat belgen in NL vluchten en het nederlandse team in België

Ondertussen is Hunted UK vips bezig, vind ik minder leuk, allemaal over het paard getilde zie-mij mensen.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  dinsdag 25 april 2023 @ 15:57:43 #276
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208898328
Nu eens kijken hoe Hunted Australie is van 10play

Okay, zelfde muziek enzo en die gast die eerst altijd bij Hunted UK zat en nu meedoet in het Australische spel. Wel cool, voortvluchtigen zeggen al off the grid te gaan. Dat is wel cool in Australie. :D

[ Bericht 76% gewijzigd door marcel.de op 25-04-2023 16:05:27 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_208901674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 15:57 schreef marcel.de het volgende:
Nu eens kijken hoe Hunted Australie is van 10play

Okay, zelfde muziek enzo en die gast die eerst altijd bij Hunted UK zat en nu meedoet in het Australische spel. Wel cool, voortvluchtigen zeggen al off the grid te gaan. Dat is wel cool in Australie. :D
Hoor graag wat wij zouden moeten overnemen uit andere landen
pi_208901861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:41 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hoor graag wat wij zouden moeten overnemen uit andere landen
Een geldprijs!

Worden collega's buiten Hunted om ook ingezet om bijvoorbeeld cold cases op te lossen in Nederland?
pi_208901941
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:57 schreef ElfKraan het volgende:

[..]
Een geldprijs!

Worden collega's buiten Hunted om ook ingezet om bijvoorbeeld cold cases op te lossen in Nederland?
Natuurlijk niet. Dat is politiewerk.
  woensdag 26 april 2023 @ 07:08:43 #280
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208904511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:41 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hoor graag wat wij zouden moeten overnemen uit andere landen
De hierboven genoemde geldprijs wordt inderdaad gebruikt. In België, en Engeland bij de celebs/vips. Mocht er een Vips seizoen komen, dan kan je die goed inzetten.

In België in seizoen 1 wisten de speurders te achterhalen bij wie / waar info gehaald moest worden, en die werd omgekocht. Dat werd in seizoen 2 ook geprobeerd maar mislukte dit keer. Anderzijds kwamen alle voortvluchtigen op de landelijke tv en werd er daarna druk gewhatsapped met HQ met info en beelden en er is een stel opgepakt. De melder kreeg 500euro.

Wat de Belgen ook goed doen: Zij patrouilleren veel meer. En daar doelde ik op met speurder Valck. Ik vond het echt supergoed dat die net na de ontsnapping tijdens het voorbij rijden schuin in de hoek van zijn ogen een voortvluchtige zag in een bos achter een huis en nog kon zeggen wat hij zag ook.
De auto reed niet echt langzaam ofzo, maar hij zag volgens hem een vrouw die met een houtblok liep te rommelen. En dat was zo, de vrouw werd opgepakt.

Zelfde Valck ging met toestemming huiszoeking een woning betreden door met een touw tussen kantel/kiepraam deze te openen. Verderop in de gang werd de bewoner aangesproken en gepasseerd naar boven om de voortvluchtigen op te pakken.

Wat die en zijn compagnon ook doen is elkaar scherp houden tijdens hun zoektochten.

Wat de Belgen tot slot handig doen is een fiets mee achterop de auto. Ene blijft in de auto de ander fietst rond. Is heel effectief.

1 van de winnaars van seizoen 1 werkt ook bij de overheid, was boswachter ofzo. Die was speurder seizoen 2. Ervaringsdeskundige?

Tot slot vermomd in een winkelstraat staan was ook cool, alleen mistten zij in een onoplettend moment. Plan was goed, uitvoering minder
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  woensdag 26 april 2023 @ 15:54:46 #281
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208910441
Wordt na 1 aflevering Australie al gestoord van de reclame tussendoor en daarna steeds herhalen, herhalen en nog meer herhalen.

Waar het op lijkt is dat het betreden van een huis/terrein een stukje ingewikkelder ligt in Australie. Maar dat zal ik wel in volgende afleveringen zien denk ik
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_208915492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 07:08 schreef marcel.de het volgende:

[..]
De hierboven genoemde geldprijs wordt inderdaad gebruikt. In België, en Engeland bij de celebs/vips. Mocht er een Vips seizoen komen, dan kan je die goed inzetten.

In België in seizoen 1 wisten de speurders te achterhalen bij wie / waar info gehaald moest worden, en die werd omgekocht. Dat werd in seizoen 2 ook geprobeerd maar mislukte dit keer. Anderzijds kwamen alle voortvluchtigen op de landelijke tv en werd er daarna druk gewhatsapped met HQ met info en beelden en er is een stel opgepakt. De melder kreeg 500euro.

Wat de Belgen ook goed doen: Zij patrouilleren veel meer. En daar doelde ik op met speurder Valck. Ik vond het echt supergoed dat die net na de ontsnapping tijdens het voorbij rijden schuin in de hoek van zijn ogen een voortvluchtige zag in een bos achter een huis en nog kon zeggen wat hij zag ook.
De auto reed niet echt langzaam ofzo, maar hij zag volgens hem een vrouw die met een houtblok liep te rommelen. En dat was zo, de vrouw werd opgepakt.

Zelfde Valck ging met toestemming huiszoeking een woning betreden door met een touw tussen kantel/kiepraam deze te openen. Verderop in de gang werd de bewoner aangesproken en gepasseerd naar boven om de voortvluchtigen op te pakken.

Wat die en zijn compagnon ook doen is elkaar scherp houden tijdens hun zoektochten.

Wat de Belgen tot slot handig doen is een fiets mee achterop de auto. Ene blijft in de auto de ander fietst rond. Is heel effectief.

1 van de winnaars van seizoen 1 werkt ook bij de overheid, was boswachter ofzo. Die was speurder seizoen 2. Ervaringsdeskundige?

Tot slot vermomd in een winkelstraat staan was ook cool, alleen mistten zij in een onoplettend moment. Plan was goed, uitvoering minder
Hoe heb je Klopjacht België kunnen kijken? Komt Klopjacht seizoen 2 ook weer op NPO Plus denken jullie? Zou wel leuk zijn, seizoen 1 vond ik een stuk minder dan Hunted NL maar alsnog vermakelijk te kijken.
pi_208917671
Wanneer beginnen de opnames Selmar? Meestal toch eind april, begin mei?
  donderdag 27 april 2023 @ 08:57:05 #284
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_208918543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:54 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hoe heb je Klopjacht België kunnen kijken? Komt Klopjacht seizoen 2 ook weer op NPO Plus denken jullie? Zou wel leuk zijn, seizoen 1 vond ik een stuk minder dan Hunted NL maar alsnog vermakelijk te kijken.
Ik maakte in verleden bij Vier.be een account aan, dat werkte met Surfshark VPN. Daarna werd het Goplay en werkte niet meer. Die site herkent de VPN. Maar wanneer ik rechtstreeks googlede op Klopjacht gemist kwam ik er wel op en heb alle afleveringen seizoen 2 gekeken.

Hunted Australie; ik weet het niet hoor. Winnaars krijgen AU $ 100.000 dus een beloning aan tipgevers kan er dan ook wel af.
Maar OF ik mis stukken van onderzoek, of het is doorgestoken kaart. Net of zij tips krijgen. Of ze zijn gewoon zo slim?
Vaag is het wel.

Deelnemers moesten aan begin serie mobiele telefoons inleveren en Hunters houden zich meeste bezig met uitpluizen leads in de telefoons waarin best veel te vinden is.
Verder surveilleren zij meer, dat is wel effectief.
Maar geen ANPR, geen lte uit de mogelijke vluchtauto's volgen, niet direct afluisteren enzo.
Het zijn al een paar keer vermoedens en ja hoor, daar vonden ze de gevluchten. Komt bijna ongeloofwaardig over.
Bij ieder gevlucht team loopt een cameraman mee gekleed in zwart met grote witte letters erop: STAFF

Als je al niet gespot wordt, dan wel door je cameraman die al een paar keer in beeld komt.

En oh ja, horizontaal met je mobiele telefoon rondlopen, rennen enzo. In Australie kennen ze de bodycam of action cam / go pro nog niet?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_208922393
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:57 schreef marcel.de het volgende:
Daarna werd het Goplay en werkte niet meer. Die site herkent de VPN.
Ik heb gisteren voor een ander programma nog Urban VPN gebruikt op goplay en dat werkte gewoon :)

Edit: Ook voor klopjacht werkt Urban VPN
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_208985369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 01:20 schreef ThijsTH het volgende:
Wanneer beginnen de opnames Selmar? Meestal toch eind april, begin mei?
Binnenkort
  vrijdag 5 mei 2023 @ 17:35:53 #287
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209017260
Wel een leuke ontknoping / slotaflevering Hunted Celebs uit UK

Tip voor @Selmar : als je reden hebt aan te nemen dat een team, welke dagen als een team optrok, gesplitst is om ieder zijn/eigen weg te gaan, dan is het handig je pijlen volledig op deze individuelen te richten. Die zijn ontheemd en maken sneller fouten / geen ervaring / gewend met zijn tweeën op de vlucht te gaan. Daar heb je voordeel van als hunters

Nu Australië verder kijken; Er was 1 stel vanaf dag 1 onder de radar, niet te traceren. Hunterteam achter een ander team aan, missen die op een haartje, komt dat eerst genoemde stel doodleuk aanwandelen en direct in de kraag gevat.

Je oor te luister leggen in de omgeving waar je vermoed dat vluchtenden zijn, lijkt wel handig. Foto laten zien op een tablet en gewoon vragen. Leidde in UK ook tot verrassende tips
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_209019607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 17:35 schreef marcel.de het volgende:
Wel een leuke ontknoping / slotaflevering Hunted Celebs uit UK

Tip voor @:Selmar : als je reden hebt aan te nemen dat een team, welke dagen als een team optrok, gesplitst is om ieder zijn/eigen weg te gaan, dan is het handig je pijlen volledig op deze individuelen te richten. Die zijn ontheemd en maken sneller fouten / geen ervaring / gewend met zijn tweeën op de vlucht te gaan. Daar heb je voordeel van als hunters

Nu Australië verder kijken; Er was 1 stel vanaf dag 1 onder de radar, niet te traceren. Hunterteam achter een ander team aan, missen die op een haartje, komt dat eerst genoemde stel doodleuk aanwandelen en direct in de kraag gevat.

Je oor te luister leggen in de omgeving waar je vermoed dat vluchtenden zijn, lijkt wel handig. Foto laten zien op een tablet en gewoon vragen. Leidde in UK ook tot verrassende tips
Selmar en zn team hebben al 7 jaar ervaring met Hunted op TV, ik denk niet in mijn bescheiden mening dat jij hem hoeft te vertellen dat ze op locatie een buurtonderzoekje moeten doen…
Beetje aparte post, want Selmar dingen over het programma vragen is uitstekend, maar hem tips geven hoe ze het beste hun opsporing kunnen doen vind ik best genant:) daarnaast zijn de dingen die je zegt al zo ontzettend vaak door Selmar zelf aangegeven, hier en op andere fora, en ook in het porgramma op TV zelf bijv hebben ze al vaak aangegeven dat als ze opsplitsen ze veel meer fouten maken.

De opnames zijn volgens mij altijd half mei (3 weken) voor de onbekenden, in juni voor de BN ers (een week) en als er een Into the wild zou komen zal dat ergens in juli/augustus zijn gok ik. Into the wild is volgens mij 11 dagen.
Selmar zei dat ze ook altijd een proef doen om nieuwe tech te testen en camera mensen etc in te werken, dus dat zal momenteel wel plaatsvinden dan.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 07:16:17 #289
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209023822
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:16 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Selmar en zn team hebben al 7 jaar ervaring met Hunted op TV, ik denk niet in mijn bescheiden mening dat jij hem hoeft te vertellen dat ze op locatie een buurtonderzoekje moeten doen…
Beetje aparte post, want Selmar dingen over het programma vragen is uitstekend, maar hem tips geven hoe ze het beste hun opsporing kunnen doen vind ik best genant:) daarnaast zijn de dingen die je zegt al zo ontzettend vaak door Selmar zelf aangegeven, hier en op andere fora, en ook in het porgramma op TV zelf bijv hebben ze al vaak aangegeven dat als ze opsplitsen ze veel meer fouten maken.

De opnames zijn volgens mij altijd half mei (3 weken) voor de onbekenden, in juni voor de BN ers (een week) en als er een Into the wild zou komen zal dat ergens in juli/augustus zijn gok ik. Into the wild is volgens mij 11 dagen.
Selmar zei dat ze ook altijd een proef doen om nieuwe tech te testen en camera mensen etc in te werken, dus dat zal momenteel wel plaatsvinden dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:41 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hoor graag wat wij zouden moeten overnemen uit andere landen
En daarmee zeg ik dus niet dat ze in NL bepaalde dingen niet al doen, maar in buitenland vaker en/of met positief resultaat. Hiermee reageer ik dus op de post van Selmar en dacht ik interactie te hebben.

Ik ben er echt niet op uit de betweter uit te hangen ofzo en ik twijfel ook absoluut niet aan de kwaliteiten en deskundigheid van Selmar en zijn team.


Je hoeft echt niet zo bot te reageren hoor.

[ Bericht 10% gewijzigd door marcel.de op 06-05-2023 07:21:41 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_209028759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:16 schreef marcel.de het volgende:

[..]
[..]
En daarmee zeg ik dus niet dat ze in NL bepaalde dingen niet al doen, maar in buitenland vaker en/of met positief resultaat. Hiermee reageer ik dus op de post van Selmar en dacht ik interactie te hebben.

Ik ben er echt niet op uit de betweter uit te hangen ofzo en ik twijfel ook absoluut niet aan de kwaliteiten en deskundigheid van Selmar en zijn team.


Je hoeft echt niet zo bot te reageren hoor.

Ik ben er 99% zeker van dat Selmar niet bedoelde hoe ze tips konden krijgen voor standaard opsporingsmethodes , meer nieuwe toevoegingen aan het programma in zijn geheel, zoals geldprijzen, nieuwe hindernissen, een plottwist achtig ding, dingen die in andere landen duidelijk een toevoeging waren :)
Maar een beloning voor kandidaten tussendoor, bijvoorbeeld het bereiken van een checkpoint 1000 euro beloning oid zou zeker een gave toevoeging zijn om de spanning en de motivatie te verhogen. Eventuele straffen bij het niet halen etc zou dan ook gaaf zijn :)
En eventueel keuze mogelijkheden om tussendoor nog bonus opdrachten te halen (bezoek die en die persoon, maak een foto op die en die plek in NL) voor extra geld of bonussen zoals het krijgen van een dag inmuniteit oid zou ook leuk zijn.

Verder was het absoluut niet gemeen aan jou persoonlijk bedoeld, want ik vermoedde al dat het goed bedoeld van je was, dus mijn excuses als het wel zo overkwam. Maar Selmar en zn opsporingsteam hebben al zoveel seizoenen ervaring, de basisdingen die je noemde weten ze allang. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Eagles89 op 06-05-2023 14:56:16 ]
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:28:27 #291
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209030069
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik ben er 99% zeker van dat Selmar niet bedoelde hoe ze tips konden krijgen voor standaard opsporingsmethodes , meer nieuwe toevoegingen aan het programma in zijn geheel, zoals geldprijzen, nieuwe hindernissen, een plottwist achtig ding, dingen die in andere landen duidelijk een toevoeging waren :)
Maar een beloning voor kandidaten tussendoor, bijvoorbeeld het bereiken van een checkpoint 1000 euro beloning oid zou zeker een gave toevoeging zijn om de spanning en de motivatie te verhogen. Eventuele straffen bij het niet halen etc zou dan ook gaaf zijn :)
En eventueel keuze mogelijkheden om tussendoor nog bonus opdrachten te halen (bezoek die en die persoon, maak een foto op die en die plek in NL) voor extra geld of bonussen zoals het krijgen van een dag inmuniteit oid zou ook leuk zijn.

Verder was het absoluut niet gemeen aan jou persoonlijk bedoeld, want ik vermoedde al dat het goed bedoeld van je was, dus mijn excuses als het wel zo overkwam. Maar Selmar en zn opsporingsteam hebben al zoveel seizoenen ervaring, de basisdingen die je noemde weten ze allang. :)
Dank voor je reactie en toelichting, dankje

En wat ik laatst al schreef is de mountainbike achterop de auto van Belgie echt een toegevoegde waarde
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  zondag 7 mei 2023 @ 12:34:35 #292
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209042752
Mooie finale Hunted Australia met oproep om je op te geven voor seizoen 2. Dus will be continued
Nu via zelfde zender (gemist) Hunted USA kijken.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_209057327
  maandag 8 mei 2023 @ 14:07:15 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 8 mei 2023 @ 14:23:41 #295
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209057910
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:17 schreef Selmar het volgende:
[ afbeelding ]
Bijpassende schoenen bij de witte overhemdjes?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  maandag 8 mei 2023 @ 14:28:16 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209057966
Als ze weer op de Veluwe starten heb ik echt wel de pest in.... en nee, ik kan geen hunted stel helpen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209058465
Opnames begonnen dus! Ik zal deze periode goed om mij heen kijken voor mensen met overdreven grote tassen in woonwijken. _O-
gr gr
pi_209058472
We zijn natuurlijk allemaal Team Selmar.
pi_209060259
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 12:34 schreef marcel.de het volgende:
Mooie finale Hunted Australia met oproep om je op te geven voor seizoen 2. Dus will be continued
Nu via zelfde zender (gemist) Hunted USA kijken.
Hoe heb jij je kunnen registreren op 10? Ik heb een VPN aan en kan surfen over de gehele website maar als ik op "sign in" klik gebeurt er niks....
  maandag 8 mei 2023 @ 17:48:30 #300
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_209060764
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:05 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Hoe heb jij je kunnen registreren op 10? Ik heb een VPN aan en kan surfen over de gehele website maar als ik op "sign in" klik gebeurt er niks....
misschien een adblocker of cookie filter aan?
Ik kon gewoon registreren, ga via VPN via Perth dus nam een postcode uit Perth,
kreeg bevestigingsmail en kon kijken
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  maandag 8 mei 2023 @ 21:06:13 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209064058
Je zult deze voortvluchtige toch aan je deur krijgen...
https://www.gld.nl/nieuws(...)jmeegse-pompekliniek
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')