Waarom open doen?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ze eenmaal aan de deur staan zou ik gewoon vast naar de grond gaan, het is dan zinloos.
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
+t
Die ik typte.
Enjoy allemaal nog.
Ik zeg
Nee, andere letter reeks.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Is volgende koppel er nu volgende keer aan omdat ze hun code hebben?
Als ze de codes van de radio gebruiken krijgen ze de code van Mark en Nielsquote:
Ja ok, dat is waar. Maar is wel een combinatie van beide.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze de codes van de radio gebruiken krijgen ze de code van Mark en Niels
Maar er is een letterreeks van dat andere duo gekopieerd en opgelost door Guido. Als dat nog in zijn tas zit, kan dat de hunters een handje helpen natuurlijk, als ze die oplossing kunnen linken aan dat andere duo.quote:
Volgens mij haalden ze dat uit een broekzak bij iemand?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er is een letterreeks van dat andere duo gekopieerd en opgelost door Guido. Als dat nog in zijn tas zit, kan dat de hunters een handje helpen natuurlijk, als ze die oplossing kunnen linken aan dat andere duo.
Ik vind het vooral oneerlijk dat team Guido en Dilan nu zoveel minder kans had om de finish te halen dan de andere voortvluchtigen. Als Coldeweijer niet was ingezet, dan waren de hunters misschien ook niet bij Patty uitgekomen.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit onwijs oneerlijk (Coldewijer inzetten). Maar wellicht ligt dit aan mij
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meerquote:Op maandag 6 maart 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het vooral oneerlijk dat team Guido en Dilan nu zoveel minder kans had om de finish te halen dan de andere voortvluchtigen. Als Coldeweijer niet was ingezet, dan waren de hunters misschien ook niet bij Patty uitgekomen.
Leuk dat de teams elkaar hielpen. Ik hoop niet dat ze het briefje uit de broekzak gaan linken aan Mark en Niels.
Jammer.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
+t
Die ik typte.
Enjoy allemaal nog.
Ik zeg
Dat doen we ook, maar levert meestal niets op en haalt daarom de uitzending nietquote:Op maandag 6 maart 2023 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Voelt ook een beetje selectief om nu wel de envelop mee te nemen. Objectief gezien zouden de Hunters dit in elk seizoen met huiszoekingen bij de innercircle kunnen afdwingen, maar dan is het format natuurlijk om zeep
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meer
Zijn die anderen wel leuk genoeg voor de volgers van Yvonne?quote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat inzetten van Yvonne voelt selectief, waarom dan niet op alle voortvluchtigen? Oh nee, dan is er geen programma meer
Het doet mij serieus afhaken. Ik snap dat ik verre vd maat der dingen ben, maar mij gaat dit echt té ver. Sorry, not sorry.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:07 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.
Het is ook een investering in komende jaren, waardoor(zeker de VIPs) kandidaten veel achterdochtiger moeten zijn dan dat geflipte fluit wat er nu soms is. En dat is weer veel mooiere tv.
Yeah, matig. Sjoerd en Jeroen vind ik wel sterk bezig, de beide dames zijn ook wel ok. De andere teams lopen veel te veel te kloten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn joh, dat delen en verder totaal niet weten wat je doet..
Radio luisteren is toch vrij duidelijk
Zijn daar nog afspraken over?quote:
Wat een vage productieregelquote:Op maandag 6 maart 2023 22:07 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, dus het mocht enkel op diegene die ons uitdaagde.
Prima. Blijf maar lekker buiten staan dan.quote:
Verwend ventjequote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Echt he wat een verwend nest is dat zeg...quote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was onderweg en kijk nu pas maar mijn god, wat een gezeik van Mark met zijn eisen voor een slaapplek.
Vervelend vooral, als je echt op de vlucht bent stel je niet zulke eisen, dus het is vooral een grote grap voor hem.quote:
Ja als er dan toch een duo gepakt had moeten worden had ik gehoopt dat zij het zouden zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Leandra het volgende:
Jaquote:Op maandag 6 maart 2023 22:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn daar nog afspraken over?
In het echie is het op een gegeven moment gewoon rammen natuurlijk.
Ik hoop wel dat ze dankbaar die schnitzels helemaal hebben opgegeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
De eerste negatieve recensie voor Restaurant De Zwaan is al gezet, wat een trieste mensen leven er toch in dit land
En toen zal de productie wel geroepen hebben van hoho, dat nog niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een vage productieregelSowieso was Yvonne al in aflevering 1 genoemd nog voordat Dilan en Guido hun dwaalspoor probeerden te creëren...
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En toen zal de productie wel geroepen hebben van hoho, dat nog niet.
Als je als duo vervolgens zo'n uitdaging plaatst naar de hunters vind ik het een prima middel die ingezer kan en mag worden.
Heb er persoonlijk echt wel van genoten.
Een restaurant is juist een plek met veel ‘oncontroleerbare’ personen (en dat zie je dus ook). Als je weet dat er een juice-kanaal achter je aan zit kun je beter mensen persoonlijk aanspreken, die zullen je minder snel verraden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.
Via het restaurant was het een prima verstopplek en was er geen enkele lead meer naar Heerenveen, Sneek of Makkum. Totdat een spion zich ging melden. Ja, dan heb je het zelf echt niet meer in de hand.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind vooral dat ‘spionnenleger’, Yvonne Coldeweijer en juice kanalen bijzonder.
Ze lieten de zoektocht naar een slaapplaats daar volledig uit de hand lopen, zeker als je dan al weer dat dit via Yvonne al opgezet is. Vervolgens zet iemand zijn telefoon weer aan in het huis zelf en besluit je daar niks mee te doen. Ja, dan deel je dus zelf de knock out uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar die uitdaging had niks te maken met Yvonne, enkel met social media.
Via het restaurant was het een prima verstopplek en was er geen enkele lead meer naar Heerenveen, Sneek of Makkum. Totdat een spion zich ging melden. Ja, dan heb je het zelf echt niet meer in de hand.
Wat kleinzerig.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef camaron het volgende:
Nee echt? Vanwege het uitdagen?
Ik heb wel vaker gezien dat jullie een beetje geplaagd werden door kandidaten (niet VIPS-serie), ik meen tot aan een taart aan toe, of was dat alleen maar een plan dat nooit werd uitgevoerd.
Het was een van mijn faforiete programma's maar hier haak ik ook af.
Precies, eigenlijk hadden ze eenmaal in de auto van plan moeten veranderen en naar een andere locatie gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:07 schreef Selmar het volgende:
[..]
Een restaurant is juist een plek met veel ‘oncontroleerbare’ personen (en dat zie je dus ook). Als je weet dat er een juice-kanaal achter je aan zit kun je beter mensen persoonlijk aanspreken, die zullen je minder snel verraden.
Yep, sommige hebben echt super veel pechquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:58 schreef marcel.de het volgende:
ligt het aan mij of zijn er Hunterteams die veel meer mensen te pakken krijgen dan andere? Zegt natuurlijk niets over hun capaciteiten denk ik, is maar net waar ze in gezet worden / dichtbij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |