Ik zie het meer als: de top drie van vorig jaar hebben (negenoeg) dezelfde progressie geboekt. AM kwam vorig jaar niet eens in de buurt van de top 3. Ze hebben met deze nieuwe auto echt de bingo gewonnenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat ze stappen zouden maken, niet dat ze voor Mercedes zouden zitten, dat ligt dan toch aan Mercedes.
Ik zie dat toch wat anders, Mercedes moet een inhaalslag maken en faalt, AM is er meer dan in geslaagd.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie het meer als: de top drie van vorig jaar hebben (negenoeg) dezelfde progressie geboekt. AM kwam vorig jaar niet eens in de buurt van de top 3. Ze hebben met deze nieuwe auto echt de bingo gewonnen
Bagrijn.quote:
Ik denk dat heel veel mensen dit gevoel hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Na jaren mercedes dominantie en "it was a struggle" te horen als HAM weer eens kilometers bij iedereen uitliep voor F1 begrippen gun ik het mercedes ook gewoon niet om weer vooraan te staan. Zeker niet dat ze zulke slechte verliezers bleken te zijn.
Het zal ook niet gaan meevallen voor ze, een nieuwe auto bouwen met de budgetcap is moeilijk en de vraag is of die dan ook beter is want ze hadden blijkbaar meer verwacht van de huidige auto of beter gezegd minder van de concurrentie.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:54 schreef Donderkonijn het volgende:
Na jaren mercedes dominantie en "it was a struggle" te horen als HAM weer eens kilometers bij iedereen uitliep voor F1 begrippen gun ik het mercedes ook gewoon niet om weer vooraan te staan. Zeker niet dat ze zulke slechte verliezers bleken te zijn.
Zeker waar, Mercedes moet een inhaalslag maken en ze hebben met meer middelen (aanname, deel valt toch buiten budgetcap?) duidelijk niet gepresteerd. Alleen Mercedes wint ten opzichte van einde jaar net zoveel tijd als Ferrari en aangezien de laatste verbeteringen het meeste werk kosten hoeft een 2,2 sec winst niet gek hoeven zijn alleen is dat wel erg knap als je dat doet terwijl je de top bereikt. Dat in een jaar is heel erg snelquote:Op zondag 5 maart 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat toch wat anders, Mercedes moet een inhaalslag maken en faalt, AM is er meer dan in geslaagd.
Huh. De bulls hebben in FP3 een stint op de harde band gedaan.quote:
Wat ik een beetje frappant is ditquote:Op zondag 5 maart 2023 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker waar, Mercedes moet een inhaalslag maken en ze hebben met meer middelen (aanname, deel valt toch buiten budgetcap?) duidelijk niet gepresteerd. Alleen Mercedes wint ten opzichte van einde jaar net zoveel tijd als Ferrari en aangezien de laatste verbeteringen het meeste werk kosten hoeft een 2,2 sec winst niet gek hoeven zijn alleen is dat wel erg knap als je dat doet terwijl je de top bereikt. Dat in een jaar is heel erg snel
Alsof een Robbert Gesink ineens vlak achter Pogacar als tweede op Alp d'Huez finisht.
Kunnen we al zeggen dat het presteren van Mercedes de afgelopen 13 maanden een beetje de glans van de 2014-2021 prestaties weghaalt? Dat die demonantie nu nog meer motor gerelateerd waren. (Edit: zou het wel volledig verklaren, Mercedes heeft nu en nooit een goede aeropakket gehad)
Dus ze dachten dat ze goed bezig waren en dan ditquote:This time around the team is a different place. The W14 is performing exactly as the team anticipated, and it is not a case of there being a lot of lap time that it knows can be unlocked further down the road.
Dan sta je dus eigenlijk gewoon stil en hebben de engineers de boel (Toto) een beetje voor de gek gehouden en Aston laat zien dat het dus wel kan.quote:The team has admitted that a pretty big update is being worked on, potentially ready for around the time of the Emilia Romagna Grand Prix in mid-May, but that may only bring a couple of tenths.
That is not the game-changing performance Mercedes needs to be able to take on the might of Red Bull, Ferrari and now Aston Martin, who themselves are also likely to be bringing further upgrades to their cars over the next weeks.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik een beetje frappant is dit
[..]
Dus ze dachten dat ze goed bezig waren en dan dit
[..]
Dan sta je dus eigenlijk gewoon stil en hebben de engineers de boel (Toto) een beetje voor de gek gehouden en Aston laat zien dat het dus wel kan.
bron: https://www.motorsport.co(...)ar-concept/10439943/
De Mercedes was destijds ook gewoon erg makkelijk te besturen. Dat zag je heel duidelijk aan de onboards, er waren nauwelijks correcties nodig, de coureurs waren niet aan het vechten, dat ding liep op rails. Bijde Red Bulls en Ferraris ging het er in de cockpit heel anders aan toe.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
Dat die dominantie met de kennis van nu nog meer motor gerelateerd waren dan we al dachten. (Edit: zou het wel volledig verklaren, Mercedes heeft nu en nooit een goede aeropakket gehad)
Waarom zou soft hard soft sneller zijn dan soft medium soft 🧐quote:
Omdat je langer harder kan pushen natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou soft hard soft sneller zijn dan soft medium soft 🧐
Ja, en ingeleverd, dus die hebben ze niet meer over.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh. De bulls hebben in FP3 een stint op de harde band gedaan.
Oké ze gaan voortaan een voorspelling doen wanneer er een safety car komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:34 schreef daNpy het volgende:
Sinds wanneer kloppen die plaatjes van Pirelli?
Met Medium-Hard pak je een pitstop minder. In de praktijk is baan positie en (V)SCs veel bepalender.
20s pit stop en verschil tussen de banden > 1s volgens Pirelliquote:Op zondag 5 maart 2023 12:34 schreef daNpy het volgende:
Sinds wanneer kloppen die plaatjes van Pirelli?
Met Medium-Hard pak je een pitstop minder. In de praktijk is baan positie en (V)SCs veel bepalender.
Oh wauw wat kijk ik scheelquote:Op zondag 5 maart 2023 12:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, en ingeleverd, dus die hebben ze niet meer over.
Ik snap weinig van de timing van deze beslissing. Gooien ze dan nu al dit seizoen in de prullenbak? Waarom hebben ze vorig jaar niet na 3 races besloten het over een andere boeg te gooien zodat ze nu die nieuwe auto hadden?quote:
Voorspellen is ook bijna niet te doen, dat is wat ik bedoeldequote:Op zondag 5 maart 2023 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké ze gaan voortaan een voorspelling doen wanneer er een safety car komt.
Je kan het iig hopenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook een utopie om te denken dat een compleet nieuw concept automatisch sneller is dan wat ze nu hebben. Als dit zo doorgaat, blijft Mercedes tot de volgende spec-wijziging achter de feiten aanlopen.
Achterbanden schijnen er nogal snel aan te gaan dus misschien dat de rondetijden op de mediums sneller dalen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou soft hard soft sneller zijn dan soft medium soft 🧐
Klopt, maar je kan wel een indicatie geven van hoe lang welke band meegaat. Is voor de kijker aantrekkelijk omdat die weet waar die aan toe is. Is namelijk ook gewoon een middel om de kijker vast te houden denk ikquote:Op zondag 5 maart 2023 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voorspellen is ook bijna niet te doen, dat is wat ik bedoelde :
Klopt, achter schijnt slecht te zijn. Met die tractiebochten is dat misschien nog weleens killingquote:Op zondag 5 maart 2023 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achterbanden schijnen er nogal snel aan te gaan dus misschien dat de rondetijden op de mediums sneller dalen.
Vorig jaar zagen ze een enorme potentie die niet ingelost is, nu zien ze de potentie niet meer en AM laat zien dat met dezelfde motor, versnellingsbak en achterwielophanging die potentie er wel is, maw als Aston Martin het niet had lieten zien dat het wel kan hadden ze waarschijnlijk nog doorgeworsteld met dit concept.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap weinig van de timing van deze beslissing. Gooien ze dan nu al dit seizoen in de prullenbak? Waarom hebben ze vorig jaar niet na 3 races besloten het over een andere boeg te gooien zodat ze nu die nieuwe auto hadden?
Het is ook een utopie om te denken dat een compleet nieuw concept automatisch sneller is dan wat ze nu hebben. Als dit zo doorgaat, blijft Mercedes tot de volgende spec-wijziging achter de feiten aanlopen.
Het zal inderdaad met Aston Martin te maken hebben. Beetje genant dat je door een klantenteam wordt ingehaald natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar zagen een enorme potentie die niet ingelost is, nu zien ze de potentie niet meer en AM laat zien dat met dezelfde motor, versnellingsbak en achterwielophanging die potentie er wel is, maw als Aston Martin het niet had lieten zien dat het wel kan hadden ze waarschijnlijk nog doorgeworsteld met dit concept.
Schaatsen is geen sport.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga je schaatsen kijken of nog wat beelden van de Vasaloppet
Het kan verkeren, na de Pink Benz en de Green Bull krijgen we nu de Black Aston.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal inderdaad met Aston Martin te maken hebben. Beetje genant dat je door een klantenteam wordt ingehaald natuurlijk.
Nee. Net als de prestaties van Red Bull van toen de glans van de huidige winnaar niet weghaalt.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen we al zeggen dat het presteren van Mercedes de afgelopen 13 maanden een beetje de glans van de 2014-2021 prestaties weghaalt?
+0.004 en +0.048quote:Op zondag 5 maart 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan verkeren, na de Pink Benz en de Green Bull krijgen we nu de Black Aston.
Renooit vibes playingquote:Op zondag 5 maart 2023 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal inderdaad met Aston Martin te maken hebben. Beetje genant dat je door een klantenteam wordt ingehaald natuurlijk.
Langlaufen dan maar he?quote:
Dutje doen is geen sport.quote:
Budget? AMR heeft laten zien dat het kan in het budget maar het betekent wel dat je het lopende seizoen min of meer moet opgeven qua ontwikkeling. Gewoon een gok van mijquote:Op zondag 5 maart 2023 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap weinig van de timing van deze beslissing. Gooien ze dan nu al dit seizoen in de prullenbak? Waarom hebben ze vorig jaar niet na 3 races besloten het over een andere boeg te gooien zodat ze nu die nieuwe auto hadden?
AM had toch vorig jaar na een race of 7 van concept gewisseld?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar zagen ze een enorme potentie die niet ingelost is, nu zien ze de potentie niet meer en AM laat zien dat met dezelfde motor, versnellingsbak en achterwielophanging die potentie er wel is, maw als Aston Martin het niet had lieten zien dat het wel kan hadden ze waarschijnlijk nog doorgeworsteld met dit concept.
Ik denk dat dat wel meevalt, ze hebben het gewoon in 1 keer goed neergezet en hebben dan ook nog eens het voordeel dat ze qua windtunneltijd dit jaar (veel) meer hebben dan de traditionele top 3.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Budget? AMR heeft laten zien dat het kan in het budget maar het betekent wel dat je het lopende seizoen min of meer moet opgeven qua ontwikkeling. Gewoon een gok van mij
Eerder een topteam in het beïnvloeden van nieuwe regelsquote:Op zondag 5 maart 2023 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
AM had toch vorig jaar na een race of 7 van concept gewisseld?
Verder doen we met zijn allen wel alsof Mercedes ontzettend goeie auto's bouwt, maar feitelijk hebben ze voordeel gekregen met het hybride tijdperk en hele goede auto om die fantastische motor heen kunnen bouwen en daar 8 jaar op kunnen teren. Het is natuurlijk een topteam met bekwame mensen en een enorm budget, maar het is nou niet zo dat ze een track record hebben in het omgaan met nieuwe regels.
😪 nee hèquote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
😍 mijn favoriete f1 twitteraccount
Omdat hij netjes is opgevoed en hem geleerd is niet te liegen?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Checo wordt gevraagd wie hij vandaag gaat fighten.
Waarom zegt die niet: "I will be fighting MAX"
"To finish first, you first have to finish."quote:
Hij heeft maar één concurrent en dat is Max, deze race.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Omdat hij netjes is opgevoed en hem geleerd is niet te liegen?
Start van de race: "Ik ga Max voorbij en als eerste de bocht in..."quote:Op zondag 5 maart 2023 14:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Omdat hij netjes is opgevoed en hem geleerd is niet te liegen?
Denk dat het nog wel mee gaat vallen, of tegen, dat Verstappen misschien afstand neemt ok maar denk dat Perez nog wel in wat gevechten zal belanden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft maar één concurrent en dat is Max, deze race.
Foto van zijn zusje?quote:
Doet zijn zusje in ventilatoren?quote:
Ferrari gaat vierde worden in het constructeurskampioenschap.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou Ferrari betrouwbaarheidsproblemen hebben?
Google op Seychelle de Vriesquote:
Nee johquote:Op zondag 5 maart 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari gaat vierde worden in het constructeurskampioenschap.
oh die heeft dus iets met Russell?quote:
Wat?quote:
Ik typte eerst ook iets anders, maar weggehaald.quote:
Al een tijdje niet meerquote:
Na Australië dacht ik dat Leclerc makkelijk kampioen ging wordenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:36 schreef Nober het volgende:
Heel voorbarig allemaal.
Vorig jaar na 1 GP:
25 Leclerc
18 Sainz
0 Verstappen
0 Pérez
Vorig jaar lange tijd met afstand de beste en/of 2e auto en alsnog bijna verslagen door Mercedes. Nu staan Mercedes en AM dichterbij.quote:
ik zou Alo 25 punten wel leuk vinden, iig podiumquote:Op zondag 5 maart 2023 14:36 schreef Nober het volgende:
Heel voorbarig allemaal.
Vorig jaar na 1 GP:
25 Leclerc
18 Sainz
0 Verstappen
0 Pérez
We gaan het meemaken maar ik vind het wel erg voorbarig.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar lange tijd met afstand de beste en/of 2e auto en alsnog bijna verslagen door Mercedes. Nu staan Mercedes en AM dichterbij.
Alleen ventilatoren.quote:
🧐quote:
Die werkt ze ook allemaal af of niet, eerst iets met Max etcquote:
Ik ben eerder bang voor het omgekeerdequote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Start van de race: "Ik ga Max voorbij en als eerste de bocht in..."
Lampen uit: "Nevermind, ik ga de Ferrari's ophouden."
Erg interessante voorspelling weer.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er klaar voor
de redbulls en ferraries gaan tegen elkaar botsen en Ham gaat hiervan profiteren
je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat het uit gaat komen als ik het voorspel....quote:Op zondag 5 maart 2023 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Erg interessante voorspelling weer.
Maar dan zou ik denken de merits van de Aston Martin - dus de auto,quote:Op zondag 5 maart 2023 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[poll=5248]
Toch nog een groepje mensen die denken dat Stroll de hele race gaat voltooien
En dan nog zo'n voornaam erbijquote:
Is het ook. Een echte nattevingervoorspellingquote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken maar ik vind het wel erg voorbarig.
Alles is mogelijk in Formule 1quote:Op zondag 5 maart 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat het uit gaat komen als ik het voorspel....
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Een echte nattevingerkatvoorspelling
Je hebt een kopie van het sprookjesboek van Toto?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er klaar voor
de redbulls en ferraries gaan tegen elkaar botsen en Ham gaat hiervan profiteren
mee eensquote:
1) toch wat met die auto aan de hand geweest?quote:
sprookjes kunnen werkelijkheid worden als je er maar in gelooftquote:Op zondag 5 maart 2023 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt een kopie van het sprookjesboek van Toto?
Wist je dat hij daar iedere avond uit voorgelezen wordt?
Het Feyenoord-systeem?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sprookjes kunnen werkelijkheid worden als je er maar in gelooft
Vroeg ik mezelf dus ook af.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar was dat de reden dat hij geen tweede run deed of is dit iets nieuws?
Een systeem is een basis van handelen naar een doel die moet leiden tot succesquote:
Ach nu kan het nog wel, we moeten ons toch vermaken tot 16:00quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, ik zie dat het weer het vrij internet uur is.
Altijd vlak voor de voorbeschouwing. Nu is de voorbeschouwing net begonnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
De build-up stream was vroeg dit keer.
Interviewster bij de build up vraagt er ook niets over.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Vroeg ik mezelf dus ook af.
En blijkbaar niet Motor, maar motor-onderdeel (zie mn vorige reactie) - foutje van mij? Zit aan de koffie
Omdat ie zo kort is kan ie ook niet zo ver rijden?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben benieuw of nick de vries de race uit gaat rijden
heeft iedereen het dan gemist - behalve Twitter en wij?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Interviewster bij de build up vraagt er ook niets over.
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat ie zo kort is kan ie ook niet zo ver rijden?
was toch meestal tijdens de voorbeschouwing? Ik herinner mij dat ze bij Ziggo af en toe overschakelde naar de build-up, met een vertraging welliswaar.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd vlak voor de voorbeschouwing. Nu is de voorbeschouwing net begonnen.
Zou goed moeten komen. Zoals het er nu uit ziet gaat hij Hamilton niet tegenkomen onderweg.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Die doet niet mee, zijn broer Nyck welquote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee ze gaf het wel aan maar ging vervolgens naar een ander onderwerp.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
heeft iedereen het dan gemist - behalve Twitter en wij?
Wishful voor die idd, maar denk toch:quote:Op zondag 5 maart 2023 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Hallo allemaal!
Zegt u het maar:
1. VER
2. ALO
3. PER
Klik Internationaal, dan heb je Viaplay NLquote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik F1TV aan de praat gekregen, helaas wel Engels commentaar
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Wishful voor die idd, maar denk toch:
1.. VER
2. LEC
3. PER
Mercedes loopt nu al achter de feiten aan wat ik begreep, Ferrari heeft niks geleerd van hun "strategieën" vorig jaar en halen de auto binnen voor nieuwe banden die er al op zitten (of zo) maar wil het ook weer niet saai hebben met een dominant Red Bull, dus dan maar een Aston Martin erbij
maar gun en hoop idd wel een podium van ALO![]()
![]()
al was het alleen maar om een lange neus te maken naar Merc, een AM wél competitief meedoen
Waar zou ik dat moeten klikken?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Klik Internationaal, dan heb je Viaplay NL
F1 TV Pro liefde!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Viaplay cringe met die voorfilmpjes en overdreven gedoe🤣🤣
Check even dit topic, staat ergens een plaatje met uitleg, bij ongeveer zelfde vraag als jij:quote:
Ja ik krijg die opties dus niet, ben aan het streamen van browser naar de chromecastquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Check even dit topic, staat ergens een plaatje met uitleg, bij ongeveer zelfde vraag als jij:
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
(edit: geplaatst door Starflyer. Als je streamt naar tv: VOORAF de taal instellen, met het tandwieltje, dan weer casten/streamen. Als je Google TV gebruikt: menu oproepen via afstandsbediening)
Ik ben blij voor je!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef StephanL het volgende:
Graphics zijn weer dik in orde bij Viaplay
Viaplay godenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef StephanL het volgende:
Graphics zijn weer dik in orde bij Viaplay
Zou wel een KNOTSGEKKE race zijn dan, ergens ook wel leuk.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef Sked het volgende:
1. LEC
2. ALO
3. RUS
Maar ik heb totaal geen voorkeur hoor
Je bent zelf een banaanquote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banaanvraag staat klaar voor als het ook daadwerkelijk gebeurt.
Je hebt er dan geen zin meer in?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banaanvraag staat klaar voor als het ook daadwerkelijk gebeurt.
Nope.quote:
Seychellquote:
hij moet wel zorgen dat hij goed door de bochten heen komtquote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Stroll op 3 is wat hoog, zolang ie maar wel voor de Mercedessen blijft
Ja, maar dat geldt voor alle rijdersquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij moet wel zorgen dat hij goed door de bochten heen komt
GOATquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Jeremy Clarkson op de grid bij Brundle.![]()
![]()
Stroll 18e dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Jeremy Clarkson op de grid bij Brundle.![]()
![]()
quote:
Mag niet meer op internet van zijn begeleiders.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs voor Formule 1 komt @:Zipportal niet weer tevoorschijn.
Fijn voor onsquote:Op zondag 5 maart 2023 15:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mag niet meer op internet van zijn begeleiders.
Ik denk niet zo negatief als de meesten hier over Stroll, ik gun hem wel watquote:Op zondag 5 maart 2023 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
nee, en haar insta staat nu ook privequote:
Elke poll die ik daarover gezien heb laat zien dat Viaplay gehalveerd is.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
Spannend wel.
Moet wel zeggen dat ik maar moeilijk kan wennen aan de Vries. Heb ook het idee dat die gewoon op zijn bek gaat vallen dit jaar.
Wie kijken er nog allemaal viaplay? Meer f1tv kijkers dan vorig jaar denk ik?
Erg jammerquote:Op zondag 5 maart 2023 15:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mag niet meer op internet van zijn begeleiders.
Erg jammer.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs voor Formule 1 komt @:Zipportal niet weer tevoorschijn.
Seychelle de Vries is George Russell's former flamequote:
Nee, al lang niet meer.quote:
ja, ik wilde weten of ze inmiddels wat is aangekomenquote:
Wat niet zo heel vreemd is gezien ze twee keer zo duur zijn en ze 'klantenservice' als een soort mythisch niet bestaand woord zienquote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke poll die ik daarover gezien heb laat zien dat Viaplay gehalveerd is.
Voor het onderzoek onder FOK! verwijs ik je door naar F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
Spannend wel.
Moet wel zeggen dat ik maar moeilijk kan wennen aan de Vries. Heb ook het idee dat die gewoon op zijn bek gaat vallen dit jaar.
Wie kijken er nog allemaal viaplay? Meer f1tv kijkers dan vorig jaar denk ik?
Mijn voorspelling.quote:
Wat een hoer!quote:
3de biertje pasquote:Op zondag 5 maart 2023 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vier uur s middags dus @:vosss is alweer dronken.
jij bent tenminste aardigquote:Op zondag 5 maart 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor het onderzoek onder FOK! verwijs ik je door naar F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?
Beestje is het ook hè.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
Ik ben weer even klaargekomen tijdens de gridwalk van Will Buxtonwat een energie heeft die man toch haha, heb dat wel gemist in de winterstop, die man doet die hele gridwalk met 1 ademhaling.
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.quote:
Die staan al aanquote:Op zondag 5 maart 2023 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.
ik niet iig... vorige keer won Max ook nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.
van wiequote:
Heeft niets met gunnen te maken, ik gun 'm wel een podium hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet zo negatief als de meesten hier over Stroll, ik gun hem wel wat
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef Zorro het volgende:
Nou, op naar mijn Livetiming scherm.
Totdat er wat te schelden valt natuurlijk.
Groentje.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dit wordt pas het 30e seizoen dat ik volg
ik ben niet zenuwachtigquote:
Binnenkort melden bij de Dela GENOTquote:Op zondag 5 maart 2023 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dit wordt pas het 30e seizoen dat ik volg
Dan zal Haas wel een auto zien uitvallen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
ferrari heeft een technische probleem volgens mij bronnen
Bij ViaPlay niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gridmuziekje werd wat laat ingestart. Maar hij is gestart
Mwa, je had mij moeten zien shaken voor mijn tweede CBR examen.quote:
Staat 'm wel, beetje jaren 80quote:
Daar zijn ze alweer even mee gestopt.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Tien over toch sinds de nieuwe eigenaar?
Mega?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij ViaPlay is alles weer geweldig, lekker etc.
Super.quote:
Bij de Ziggy hadden ze een leuk filmpje van Toto die naar Bottas toe kwam lopen met de quote: "you're my favorite pornstar"quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij de Ziggy hadden ze een leuk filmpje van Toto die naar Bottas toe kwam lopen met de quote: "you're my favorite pornstar"
Je kijkt toch geen Viaplay?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier schrik ik van Mod Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |