Ik ben eerder bang voor het omgekeerdequote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Start van de race: "Ik ga Max voorbij en als eerste de bocht in..."
Lampen uit: "Nevermind, ik ga de Ferrari's ophouden."
Erg interessante voorspelling weer.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er klaar voor
de redbulls en ferraries gaan tegen elkaar botsen en Ham gaat hiervan profiteren
je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat het uit gaat komen als ik het voorspel....quote:Op zondag 5 maart 2023 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Erg interessante voorspelling weer.
Maar dan zou ik denken de merits van de Aston Martin - dus de auto,quote:Op zondag 5 maart 2023 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[poll=5248]
Toch nog een groepje mensen die denken dat Stroll de hele race gaat voltooien
En dan nog zo'n voornaam erbijquote:
Is het ook. Een echte nattevingervoorspellingquote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken maar ik vind het wel erg voorbarig.
Alles is mogelijk in Formule 1quote:Op zondag 5 maart 2023 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat het uit gaat komen als ik het voorspel....
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Een echte nattevingerkatvoorspelling
Je hebt een kopie van het sprookjesboek van Toto?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben er klaar voor
de redbulls en ferraries gaan tegen elkaar botsen en Ham gaat hiervan profiteren
mee eensquote:
1) toch wat met die auto aan de hand geweest?quote:
sprookjes kunnen werkelijkheid worden als je er maar in gelooftquote:Op zondag 5 maart 2023 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt een kopie van het sprookjesboek van Toto?
Wist je dat hij daar iedere avond uit voorgelezen wordt?
Het Feyenoord-systeem?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sprookjes kunnen werkelijkheid worden als je er maar in gelooft
Vroeg ik mezelf dus ook af.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar was dat de reden dat hij geen tweede run deed of is dit iets nieuws?
Een systeem is een basis van handelen naar een doel die moet leiden tot succesquote:
Ach nu kan het nog wel, we moeten ons toch vermaken tot 16:00quote:Op zondag 5 maart 2023 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, ik zie dat het weer het vrij internet uur is.
Altijd vlak voor de voorbeschouwing. Nu is de voorbeschouwing net begonnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
De build-up stream was vroeg dit keer.
Interviewster bij de build up vraagt er ook niets over.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Vroeg ik mezelf dus ook af.
En blijkbaar niet Motor, maar motor-onderdeel (zie mn vorige reactie) - foutje van mij? Zit aan de koffie
Omdat ie zo kort is kan ie ook niet zo ver rijden?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben benieuw of nick de vries de race uit gaat rijden
heeft iedereen het dan gemist - behalve Twitter en wij?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Interviewster bij de build up vraagt er ook niets over.
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat ie zo kort is kan ie ook niet zo ver rijden?
was toch meestal tijdens de voorbeschouwing? Ik herinner mij dat ze bij Ziggo af en toe overschakelde naar de build-up, met een vertraging welliswaar.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd vlak voor de voorbeschouwing. Nu is de voorbeschouwing net begonnen.
Zou goed moeten komen. Zoals het er nu uit ziet gaat hij Hamilton niet tegenkomen onderweg.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Die doet niet mee, zijn broer Nyck welquote:Op zondag 5 maart 2023 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee ze gaf het wel aan maar ging vervolgens naar een ander onderwerp.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
heeft iedereen het dan gemist - behalve Twitter en wij?
Wishful voor die idd, maar denk toch:quote:Op zondag 5 maart 2023 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Hallo allemaal!
Zegt u het maar:
1. VER
2. ALO
3. PER
Klik Internationaal, dan heb je Viaplay NLquote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik F1TV aan de praat gekregen, helaas wel Engels commentaar
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Wishful voor die idd, maar denk toch:
1.. VER
2. LEC
3. PER
Mercedes loopt nu al achter de feiten aan wat ik begreep, Ferrari heeft niks geleerd van hun "strategieën" vorig jaar en halen de auto binnen voor nieuwe banden die er al op zitten (of zo) maar wil het ook weer niet saai hebben met een dominant Red Bull, dus dan maar een Aston Martin erbij
maar gun en hoop idd wel een podium van ALO![]()
![]()
al was het alleen maar om een lange neus te maken naar Merc, een AM wél competitief meedoen
Waar zou ik dat moeten klikken?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Klik Internationaal, dan heb je Viaplay NL
F1 TV Pro liefde!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Viaplay cringe met die voorfilmpjes en overdreven gedoe🤣🤣
Check even dit topic, staat ergens een plaatje met uitleg, bij ongeveer zelfde vraag als jij:quote:
Ja ik krijg die opties dus niet, ben aan het streamen van browser naar de chromecastquote:Op zondag 5 maart 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Check even dit topic, staat ergens een plaatje met uitleg, bij ongeveer zelfde vraag als jij:
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #5
(edit: geplaatst door Starflyer. Als je streamt naar tv: VOORAF de taal instellen, met het tandwieltje, dan weer casten/streamen. Als je Google TV gebruikt: menu oproepen via afstandsbediening)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |