Erg jammer.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs voor Formule 1 komt @:Zipportal niet weer tevoorschijn.
Seychelle de Vries is George Russell's former flamequote:
Nee, al lang niet meer.quote:
ja, ik wilde weten of ze inmiddels wat is aangekomenquote:
Wat niet zo heel vreemd is gezien ze twee keer zo duur zijn en ze 'klantenservice' als een soort mythisch niet bestaand woord zienquote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke poll die ik daarover gezien heb laat zien dat Viaplay gehalveerd is.
Voor het onderzoek onder FOK! verwijs ik je door naar F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
Spannend wel.
Moet wel zeggen dat ik maar moeilijk kan wennen aan de Vries. Heb ook het idee dat die gewoon op zijn bek gaat vallen dit jaar.
Wie kijken er nog allemaal viaplay? Meer f1tv kijkers dan vorig jaar denk ik?
Mijn voorspelling.quote:
Wat een hoer!quote:
3de biertje pasquote:Op zondag 5 maart 2023 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vier uur s middags dus @:vosss is alweer dronken.
jij bent tenminste aardigquote:Op zondag 5 maart 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor het onderzoek onder FOK! verwijs ik je door naar F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?
Beestje is het ook hč.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
Ik ben weer even klaargekomen tijdens de gridwalk van Will Buxtonwat een energie heeft die man toch haha, heb dat wel gemist in de winterstop, die man doet die hele gridwalk met 1 ademhaling.
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.quote:
Die staan al aanquote:Op zondag 5 maart 2023 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.
ik niet iig... vorige keer won Max ook nietquote:Op zondag 5 maart 2023 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik nog niet. Pas als de lampen bijna aangaan ga ik het voelen denk ik.
van wiequote:
Heeft niets met gunnen te maken, ik gun 'm wel een podium hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet zo negatief als de meesten hier over Stroll, ik gun hem wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |