Ik had de last post. Mijn TT was briljant.quote:
Wat een briljante TT.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de last post. Mijn TT was briljant.
Hup Grun.
Wow, jammer dat we dat moeten missen zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de last post. Mijn TT was briljant.
Hup Grun.
Ik zou er altijd een ex-Ajacied inbrengen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi eraf, Danilo erin. Hoe moeilijk kan het zijn.
Feyenoord heeft het vaker lastig tegen clubs die onderaan staanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef Alpha0 het volgende:
Die Groningers bakken er het hele seizoen niks van, jullie gaan me toch niet vertellen dat ze nu een punt komen jatten uit Rotterdam?!?!
Jij had toch twee W's als tatoeage rond je aars ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, jammer dat we dat moeten missen zeg.
daar zie ik ook zoveel misgaan, dat lijkt me niet echt het voorbeeld van in vorm zijn op het moment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is echt de enige bij wie ik overtuiging in de passing zie.
Is aan de bal echt dwingend.
Feyenoord en makkelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Het is echt heel slecht allemaal, terwijl dit een vrij makkelijke avond had moeten worden.
Ik kreeg er echt eenquote:
Ik was er de afgelopen tijd vrij zeker en comfortabel maar dit is de eerste keer dat ik denk van dit kan nog wel eens heel erg snel in het water gaan vallen allemaal.quote:
Heel dun randje dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was er de afgelopen tijd vrij zeker en comfortabel maar dit is de eerste keer dat ik denk van dit kan nog wel eens heel erg snel in het water gaan vallen allemaal.
Tegen Heerenveen leek het toch ook al helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was er de afgelopen tijd vrij zeker en comfortabel maar dit is de eerste keer dat ik denk van dit kan nog wel eens heel erg snel in het water gaan vallen allemaal.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon een overwinning hoor
Voor Groningen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indekken FC.quote:
Het is wel pure willekeur. Maar zou wel terecht zijn denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Er komt straks weer 8 minuten bij en dan is iedereen weer mad
alleen die rode kaart duurde al 4 minuten ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel pure willekeur. Maar zou wel terecht zijn denk ik
Was dan ook een zeldzaam belachelijke prent. Kooijtroepquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
alleen die rode kaart duurde al 4 minuten ofzo
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dan ook een zeldzaam belachelijke prent. Kooijtroep
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slotoffensiefquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De ARNESLOTFASE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat blijft altijd vreemd. Maar goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Nu heeft Groningen dus voordeel van die lange blessuretijd die ze zelf gecreëerd hebben
Zo kut is dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tegenwoordig moet je twee keer juichen vandaar.
Wordt natuurlijk per uur betaald.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Pool valt wel goed in, zou niet zeggen dat ie lang geblesseerd is geweest.
Heerlijke voetballer @DombohetOlifantje1quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Pool valt wel goed in, zou niet zeggen dat ie lang geblesseerd is geweest.
quote:
Mag toch hopen dat Slot hier een paar keer op terug gaat komen... Jezus wat een slechte wedstrijdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2-0
Deze gaat de boeken in als degelijke overwinning
Hoe hij de 16 vaak binnenkomt met die heerlijke aanname.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijke voetballer @:dombohetolifantje1
Ja, ik zei het toch?quote:
Gelukkig staat hun bus al geparkeerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
En dan moet je nog dat teringeind terug rijden.
Arne heeft een gouden pik, het is echt ongekend.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft wonderlijk hoe we dit zo vaak overleven. Drie seizoenen geleden hadden we minimaal 7de gestaan
Nu spelen we op een gegeven moment 3-2-5. Dusja, hij heeft ballenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne heeft een gouden pik, het is echt ongekend.
Paixao, Szymanski en Bullaude voor Idrissi, Jahanbaksh en Dilrosun en je wordt kampioen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef fetX het volgende:
Dit was echt een walgelijk slechte wedstrijd. Op deze manier ga je nog flink wat punten verspelen.
Wel heel blij dat Szymanski weer terug is. Weer wat creativiteit erbij.
in een seizoen heb je altijd van dit soort wedstrijden dt je in de laatste minuten wintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Het geluk van de kampioen zullen we maar zeggen.
Dit team wordt wel kampioen joh, tenzij Ajax ineens helemaal niets meer laat liggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef hhh38 het volgende:
Nou, weer een horde overleefd.
Maar als thuiswedstrijden tegen de nummer 17 al zo moeilijk gaan wordt het een heel vervelend slot
Paxiao viel matig in deze keer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao, Szymanski en Bullaude voor Idrissi, Jahanbaksh en Dilrosun en je wordt kampioen.
@:Arne lees je mee.
Nee, dat is onzin. Maar het is ook een stukje kwaliteit of fitheid als het vaker lukt in een seizoen. Daardoor lukt het vaak een team wat kampioen wordt wel en een team dat derde wordt niet om dit soort potjes te winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in een seizoen heb je altijd van dit soort wedstrijden dt je in de laatste minuten wint
Feyenoord is wel een stuk fitter dan de rest van de Eredivisie heb ik het idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Maar het is ook een stukje kwaliteit of fitheid als het vaker lukt in een seizoen. Daardoor lukt het vaak een team wat kampioen wordt wel en een team dat derde wordt niet om dit soort potjes te winnen.
Was eerder in ons nadeel. Maar goed. Dit was natuurlijk geen geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Die rode kaart was wel wat overdreven, al veranderde dat nou ook weer niks aan de wedstrijd eigenlijk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Die rode kaart was wel wat overdreven, al veranderde dat nou ook weer niks aan de wedstrijd eigenlijk.
Uiteindelijk mis je dan als team met 10 altijd overal net een spelerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk ook niet dat het kwaliteit is, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is wel een stuk fitter dan de rest van de Eredivisie heb ik het idee.
Dan moeten 9 spelers voor 10 lopen, los van dat er altijd een vrije man extra is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk mis je dan als team met 10 altijd overal net een speler
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?quote:
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was geen rood maar wel geel en dat had ie al.
@Littlerabbit begrijpt niet dat iets onlogisch bij Feyenoord gewoon logisch isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord had tegen 11 man makkelijker gewonnen.
Dat is Feyenoord.
In welke minuut je scoort heeft ook niet zozeer met kwaliteit te maken lijkt me. Meer met fitheid of de druk die je erop zet en het laatste is bij Feyenoord vaak wel in orde. Zeker thuis.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het kwaliteit is, eerlijk gezegd.
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?
Kwam van heel dichtbij keihard in ze gezicht he.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleem
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleem
User @Littlerabbit begrijpt er sws geen klote van.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:littlerabbit begrijpt niet dat iets onlogisch bij Feyenoord gewoon logisch is
Terwijl we letterlijk @:onlogisch hebben
Als je de bal zo hard bewust tegen een tegenstander die op de grond ligt aan schiet is dat gewoon geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Swsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:Littlerabbit begrijpt er sws geen klote van.
Als Maata dat bewust had gedaan had ie bij Barcelona gespeeld en niet bij FC Groningenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.
Bullaude is wel typisch een (Arne) Slotoffensief speler. Paixao rechtsbuiten kan je wel een keer proberen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao, Szymanski en Bullaude voor Idrissi, Jahanbaksh en Dilrosun en je wordt kampioen.
@:Arne lees je mee.
Okquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.
Ik zie jou elke week echt alleen maar trollen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.
Paixao links, Bullaude op 10 en Szymanski op rechts met Gimenez in de spits.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bullaude is wel typisch een (Arne) Slotoffensief speler. Paixao rechtsbuiten kan je wel een keer proberen.
Ach, je kan hem geven in deze situatie. Als het geen rood is erna kraait er haan naar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef fetX Hitachi, volgende:
[..]
Snap ik best. Ik vond het ook echt een belachelijke kaart.
Ik ken weinig mannen die het 88 minuten lang uithouden en dan pas scoren inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Idrissi op links houden. Dilrosun of Paixao op rechts en Szymanski op 10quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao links, Bullaude op 10 en Szymanski op rechts met Gimenez in de spits.
Je speelt een week terug gewoon nog een prima pot.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wel zorgwekkend hoe snel het niveau is gekelderd sinds AZ thuis. Het is echt niet meer om aan te zien gewoon.
Ja oke, die eerste helft was wel prima. Maar de tweede helft was ook al om te janken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je speelt een week terug gewoon nog een prima pot.
Die ging dan ook nergens meer over. Was allang gespeeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja oke, die eerste helft was wel prima. Maar de tweede helft was ook al om te janken.
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Divje het volgende:
Oh, en Idrissi is (terecht) genoeg afgezeken in het begin. Maar zoals ze net in die studio ook al zeiden, hij blijft wel geconcentreerd z'n ding doen en blijft het proberen. Vind dat wel klasse eigenlijk
Maar speelde verder gewoon dramatisch.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Divje het volgende:
Oh, en Idrissi is (terecht) genoeg afgezeken in het begin. Maar zoals ze net in die studio ook al zeiden, hij blijft wel geconcentreerd z'n ding doen en blijft het proberen. Vind dat wel klasse eigenlijk
Op Pietje na zijn we hier allemaal echt kenners.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.
Dit kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.
Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Op Pietje na zijn we hier allemaal echt kenners.
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Man minder is altijd kut. Al is het maar om het te belopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?
Maar het was niet bewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.
Het was niet best nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was niet best nee.
Maar toch heeft hij af en toe wel een prima actie. Te weinig, maar hij kan wel wat.
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Oh oke, nouja, ook goed dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig.
Even een beentje omhoog en dan is het gevaarlijk spel. Maar een bal vanaf 1 meter op een liggende speler schieten mag allemaal hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Dat zou genieten zijn. En als het Spakenburg is dubbel genieten. Maar ik vrees een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuiswedstrijdje zodat iedereen dan weer gaat janken dat Feyenoord aLtIjD tHuIs lOoT.
Mwa zijn gangetje. Bedankt voor de oprechte interessequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zie jou elke week echt alleen maar trollen.Is alles wel goed met je?
Dit ja, de vleugels zijn amper in staat de spitsen in stelling te brengen. Dat mag na 24 wedstrijden toch wel een keertje beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Frustratie. Doelbewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Nee, PSV - Ajax en PSV door.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen op ajax thuis zodat geen gedoe met de finale straks of niet?
Nelson aan het einde van het seizoen transfervrij oppikken, was op het einde wel oke. Beter dan de vleugels nu in ieder geval. Ook al gewend aan Slotbal dus haha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.
Maar ik denk dat het gewoon onkunde was van die speler en dat hij hem echt weg wilde trappen.
Eerst nog een halfuur gelul.quote:
daar wordt je helemala gek vanquote:
Mag hier eigenlijk uitpubliek bij zijn aangezien het een "normale" thuiswedstrijd is of niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ajax thuis. De KNVB en Aboutaleb halen opgelucht adem
Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ajax thuis. De KNVB en Aboutaleb halen opgelucht adem
Voor de bekerfinale.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?
100%quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen ze het weer doen?
Denk het niet.
Vermoeden van?quote:
Kan je twee kaartjes regelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:40 schreef Caland het volgende:
Heitinga die zijn hooliganvriendjes uitnodigde om tijdens een besloten jeugdwedstrijd spelers te molesteren gaan we een warm welkom geven in ieder geval
Zin in
3-2-5 spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tjacka ouwe pikkebaasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
Welke mannen pijpt Arne Slot bij de KNFB? Wat een jodengeluk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is. hij eindelijk een klein beetje ingespeeld en fit geraakt voor slotbal
Maar dan moet je het wel verdomde zeker weten. Bal was immers nog in, en het binnenhouden van de bal (of het versieren van een ingooi) is natuurlijk gewoon een spelactie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 00:19 schreef hhh38 het volgende:
Erg fijn dat het constant klagen van Arne over de arbitrage z'n vruchten heeft afgeworpen
Wat was er tegen Twente ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Had ook zoals zovaak na een rode kaart niet echt het idee dat het makkelijker werd voor de partij met een overtal.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.
met 10 man voor het doel hangen of met 9 maakt ook niet zo heel veel verschil.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ook zoals zovaak na een rode kaart niet echt het idee dat het makkelijker werd voor de partij met een overtal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |