Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ajax thuis. De KNVB en Aboutaleb halen opgelucht adem
Voor de bekerfinale.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?
100%quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen ze het weer doen?
Denk het niet.
Vermoeden van?quote:
Kan je twee kaartjes regelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:40 schreef Caland het volgende:
Heitinga die zijn hooliganvriendjes uitnodigde om tijdens een besloten jeugdwedstrijd spelers te molesteren gaan we een warm welkom geven in ieder geval
Zin in
3-2-5 spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne heeft een gouden pik, het is echt ongekend.
Tjacka ouwe pikkebaasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
Welke mannen pijpt Arne Slot bij de KNFB? Wat een jodengeluk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is. hij eindelijk een klein beetje ingespeeld en fit geraakt voor slotbal
Maar dan moet je het wel verdomde zeker weten. Bal was immers nog in, en het binnenhouden van de bal (of het versieren van een ingooi) is natuurlijk gewoon een spelactie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 00:19 schreef hhh38 het volgende:
Erg fijn dat het constant klagen van Arne over de arbitrage z'n vruchten heeft afgeworpen
Wat was er tegen Twente ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Had ook zoals zovaak na een rode kaart niet echt het idee dat het makkelijker werd voor de partij met een overtal.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |