Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Even een beentje omhoog en dan is het gevaarlijk spel. Maar een bal vanaf 1 meter op een liggende speler schieten mag allemaal hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Dat zou genieten zijn. En als het Spakenburg is dubbel genieten. Maar ik vrees een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuiswedstrijdje zodat iedereen dan weer gaat janken dat Feyenoord aLtIjD tHuIs lOoT.
Mwa zijn gangetje. Bedankt voor de oprechte interessequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zie jou elke week echt alleen maar trollen.Is alles wel goed met je?
Dit ja, de vleugels zijn amper in staat de spitsen in stelling te brengen. Dat mag na 24 wedstrijden toch wel een keertje beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Frustratie. Doelbewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Nee, PSV - Ajax en PSV door.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen op ajax thuis zodat geen gedoe met de finale straks of niet?
Nelson aan het einde van het seizoen transfervrij oppikken, was op het einde wel oke. Beter dan de vleugels nu in ieder geval. Ook al gewend aan Slotbal dus haha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.
Maar ik denk dat het gewoon onkunde was van die speler en dat hij hem echt weg wilde trappen.
Eerst nog een halfuur gelul.quote:
daar wordt je helemala gek vanquote:
Mag hier eigenlijk uitpubliek bij zijn aangezien het een "normale" thuiswedstrijd is of niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ajax thuis. De KNVB en Aboutaleb halen opgelucht adem
Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:45 schreef hhh38 het volgende:
Ajax thuis. De KNVB en Aboutaleb halen opgelucht adem
Voor de bekerfinale.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zei die vent van de KNVB niet dat die afspraak met geen uitsupporters alleen voor de competitie was? Of ging het over een eventuele finale?
100%quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen ze het weer doen?
Denk het niet.
Vermoeden van?quote:
Kan je twee kaartjes regelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:40 schreef Caland het volgende:
Heitinga die zijn hooliganvriendjes uitnodigde om tijdens een besloten jeugdwedstrijd spelers te molesteren gaan we een warm welkom geven in ieder geval
Zin in
3-2-5 spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne heeft een gouden pik, het is echt ongekend.
Tjacka ouwe pikkebaasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:42 schreef Tjacka het volgende:
Welke mannen pijpt Arne Slot bij de KNFB? Wat een jodengeluk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is. hij eindelijk een klein beetje ingespeeld en fit geraakt voor slotbal
Maar dan moet je het wel verdomde zeker weten. Bal was immers nog in, en het binnenhouden van de bal (of het versieren van een ingooi) is natuurlijk gewoon een spelactie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweestquote:Op zondag 5 maart 2023 00:19 schreef hhh38 het volgende:
Erg fijn dat het constant klagen van Arne over de arbitrage z'n vruchten heeft afgeworpen
Wat was er tegen Twente ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je alleen al de punten die je aantoonbaar door de neus zijn genaaid (NEC, Twente) erbij zou rekenen was je nu al kampioen geweest
Had ook zoals zovaak na een rode kaart niet echt het idee dat het makkelijker werd voor de partij met een overtal.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die momenten worden altijd weer snel vergeten inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |