Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Op Pietje na zijn we hier allemaal echt kenners.
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.
Lul toch niet zo dom. Man minder is altijd kut. Al is het maar om het te belopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?
Maar het was niet bewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.
Het was niet best nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was niet best nee.
Maar toch heeft hij af en toe wel een prima actie. Te weinig, maar hij kan wel wat.
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Oh oke, nouja, ook goed dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig.
Even een beentje omhoog en dan is het gevaarlijk spel. Maar een bal vanaf 1 meter op een liggende speler schieten mag allemaal hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon onzinnig.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Dat zou genieten zijn. En als het Spakenburg is dubbel genieten. Maar ik vrees een uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuiswedstrijdje zodat iedereen dan weer gaat janken dat Feyenoord aLtIjD tHuIs lOoT.
Mwa zijn gangetje. Bedankt voor de oprechte interessequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zie jou elke week echt alleen maar trollen.Is alles wel goed met je?
Dit ja, de vleugels zijn amper in staat de spitsen in stelling te brengen. Dat mag na 24 wedstrijden toch wel een keertje beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Frustratie. Doelbewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hansie bleef dit ook maar roepen in elk interview na afloop, waar wat boeit het? Doelbewust uit frustatie een bal tegen een liggende tegenstander aan rammen is gewoon geel.
Nee, PSV - Ajax en PSV door.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen op ajax thuis zodat geen gedoe met de finale straks of niet?
Nelson aan het einde van het seizoen transfervrij oppikken, was op het einde wel oke. Beter dan de vleugels nu in ieder geval. Ook al gewend aan Slotbal dus haha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, als je als scheidsrechter overtuigd ben dat dit expres gaat, kan je het volgens mij wel terecht uitleggen als een overtreding.
Maar ik denk dat het gewoon onkunde was van die speler en dat hij hem echt weg wilde trappen.
Eerst nog een halfuur gelul.quote:
daar wordt je helemala gek vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |