Ik denk ook niet dat het kwaliteit is, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is wel een stuk fitter dan de rest van de Eredivisie heb ik het idee.
Dan moeten 9 spelers voor 10 lopen, los van dat er altijd een vrije man extra is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk mis je dan als team met 10 altijd overal net een speler
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?quote:
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was geen rood maar wel geel en dat had ie al.
@Littlerabbit begrijpt niet dat iets onlogisch bij Feyenoord gewoon logisch isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord had tegen 11 man makkelijker gewonnen.
Dat is Feyenoord.
In welke minuut je scoort heeft ook niet zozeer met kwaliteit te maken lijkt me. Meer met fitheid of de druk die je erop zet en het laatste is bij Feyenoord vaak wel in orde. Zeker thuis.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het kwaliteit is, eerlijk gezegd.
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?
Kwam van heel dichtbij keihard in ze gezicht he.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleem
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we al geel gaan geven voor een bal tegen een speler aanspelen hebben we in het voetbal een groot probleem
User @Littlerabbit begrijpt er sws geen klote van.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:littlerabbit begrijpt niet dat iets onlogisch bij Feyenoord gewoon logisch is
Terwijl we letterlijk @:onlogisch hebben
Als je de bal zo hard bewust tegen een tegenstander die op de grond ligt aan schiet is dat gewoon geel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Swsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:Littlerabbit begrijpt er sws geen klote van.
Als Maata dat bewust had gedaan had ie bij Barcelona gespeeld en niet bij FC Groningenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.
Bullaude is wel typisch een (Arne) Slotoffensief speler. Paixao rechtsbuiten kan je wel een keer proberen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao, Szymanski en Bullaude voor Idrissi, Jahanbaksh en Dilrosun en je wordt kampioen.
@:Arne lees je mee.
Okquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.
Ik zie jou elke week echt alleen maar trollen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord wint op fitheid lees ik ja dat geloof ik met een man meer.
Paixao links, Bullaude op 10 en Szymanski op rechts met Gimenez in de spits.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bullaude is wel typisch een (Arne) Slotoffensief speler. Paixao rechtsbuiten kan je wel een keer proberen.
Ach, je kan hem geven in deze situatie. Als het geen rood is erna kraait er haan naar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef fetX Hitachi, volgende:
[..]
Snap ik best. Ik vond het ook echt een belachelijke kaart.
Ik ken weinig mannen die het 88 minuten lang uithouden en dan pas scoren inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne heeft een gouden pik, het is echt ongekend.
Ik zou gewoon Idrissi op links houden. Dilrosun of Paixao op rechts en Szymanski op 10quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao links, Bullaude op 10 en Szymanski op rechts met Gimenez in de spits.
Je speelt een week terug gewoon nog een prima pot.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Wel zorgwekkend hoe snel het niveau is gekelderd sinds AZ thuis. Het is echt niet meer om aan te zien gewoon.
Ja oke, die eerste helft was wel prima. Maar de tweede helft was ook al om te janken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je speelt een week terug gewoon nog een prima pot.
Die ging dan ook nergens meer over. Was allang gespeeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja oke, die eerste helft was wel prima. Maar de tweede helft was ook al om te janken.
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Divje het volgende:
Oh, en Idrissi is (terecht) genoeg afgezeken in het begin. Maar zoals ze net in die studio ook al zeiden, hij blijft wel geconcentreerd z'n ding doen en blijft het proberen. Vind dat wel klasse eigenlijk
Maar speelde verder gewoon dramatisch.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Divje het volgende:
Oh, en Idrissi is (terecht) genoeg afgezeken in het begin. Maar zoals ze net in die studio ook al zeiden, hij blijft wel geconcentreerd z'n ding doen en blijft het proberen. Vind dat wel klasse eigenlijk
Op Pietje na zijn we hier allemaal echt kenners.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.
Dit kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners namen het een tijdje terug al voor hem op na de zoveelste 'die kan er echt geen klote van'.
Ik roep al vanaf dag 1 om Bullaude bijvoorbeeld, fijn dat steeds meer mensen gaan inzien dat het een prima speler is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Op Pietje na zijn we hier allemaal echt kenners.
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Man minder is altijd kut. Al is het maar om het te belopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Want Groningen maakte met 11 man wél veel aanstalten om aan te vallen en legde de ene na de andere flitsende combinatie op de mat?
Maar het was niet bewust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor bewust een bal in de ballen van een liggende speler knallen.
Het was niet best nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er valt een balletje nu goed, maar het is toch wanstaltig wat hij laat zien.
Het is wel treurig gesteld dat we hier al tevreden mee zouden moeten zijn. Die vleugels van ons zijn echt ongekend matig. Op die manier heb je dan ook veel minder aan een Gimenez.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was niet best nee.
Maar toch heeft hij af en toe wel een prima actie. Te weinig, maar hij kan wel wat.
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het eigenlijk een volkomen terechte kaart. Tenminste, het leek mij bewust, maar daar is niet iedereen het over eens geloof ik.
Oh oke, nouja, ook goed dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spel was gewoon nog bezig. Nog even en je krijgt geel omdat je de bal tegen een muurligger aanschiet.
Gewoon onzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |