Ik had de last post. Mijn TT was briljant.quote:
Wat een briljante TT.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de last post. Mijn TT was briljant.
Hup Grun.
Wow, jammer dat we dat moeten missen zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de last post. Mijn TT was briljant.
Hup Grun.
Ik zou er altijd een ex-Ajacied inbrengen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi eraf, Danilo erin. Hoe moeilijk kan het zijn.
Feyenoord heeft het vaker lastig tegen clubs die onderaan staanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef Alpha0 het volgende:
Die Groningers bakken er het hele seizoen niks van, jullie gaan me toch niet vertellen dat ze nu een punt komen jatten uit Rotterdam?!?!
Jij had toch twee W's als tatoeage rond je aars ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, jammer dat we dat moeten missen zeg.
daar zie ik ook zoveel misgaan, dat lijkt me niet echt het voorbeeld van in vorm zijn op het moment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is echt de enige bij wie ik overtuiging in de passing zie.
Is aan de bal echt dwingend.
Feyenoord en makkelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Het is echt heel slecht allemaal, terwijl dit een vrij makkelijke avond had moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |