Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali verteld even de geschiedenis van de kapsalon
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef -river- het volgende:
Ali vertelt ons de oorsprong van de kapsalon.
hij mag een eigen mening hebben hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrepen in de Moskee dus zullen wel Turkse kinderen zijn en in het Turks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doen
Heb het even verbeterdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
jolien ias zijn laatste batterijwissel
🤣🤣😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoor mimi iets opmeten: 4 mm is ie nu zegt hij
krijg weer raar beeld hierbij
lindsy: is dat veel
mimi : ja tuuuurllijk
Tuurlijk thuis of in BB maakt geen verschil voor haar.... het is prinsesjestijd. Laat ons lekker niets doen, en preutelen over onrechtvaardigheid als er iets wordt over gezegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB is iets voor ons leven, aldus jolien, ga er nooit spijt van krijgen
Zullen we dat nadat ze cos heeft gelezen nogmaals vragen
Vooral überboring, saai saai saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef -river- het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de sfeer veel beter is sinds Chiara eruit is of ben ik bevooroordeeld?
Nou precies, je ziet dat Jason (en Bart ook tot op zekere hoogte) zich stierlijk vervelen. Aan de lichaamstaal te zien ergert Jason zich ook aan Ali en Michi soms (als hij vertelt)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vooral überboring, saai saai saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Met ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:15 schreef jooba het volgende:
Jolien ziet er zonder plamuursel eigenlijk oud uit voor haar leeftijd.
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar ook een Belgische versie met stoofvlees saus, viandel en rode ui
Het Julientje Bestaat uit: een grote bak friet met satékruiden, verse uitjes, stoofvleessaus, mayonaise, gedroogde uitjes en een gesneden viandel
En we trekken er zo weer uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
T
ik ook![]()
![]()
toch D![]()
![]()
![]()
*graaft gat in de grond en gaat daar zitten schamen*
Dit is de huidige millennial houding ... het ligt aan jou ... ik deel mijn emoties ... ik luister niet naar jou en jij moet rekening houden met mij ... ligt niet aan Jolien ... overigens stoor ik mij het minste aan Jolien ... die andere troela Charlotte ... of met al haar Engelse gezeik ... Charlie ... wegwezen .. die dame irriteert mij enorm ..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:16 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tuurlijk thuis of in BB maakt geen verschil voor haar.... het is prinsesjestijd. Laat ons lekker niets doen, en preutelen over onrechtvaardigheid als er iets wordt over gezegd.
Blijkbaar zijn dat gevolgen van Botox... ik weet het niet hé... maar kan nooit goed zijn voor de huid denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:15 schreef jooba het volgende:
Haar onderkant van haar gezicht lijkt ingevallen, het kan ook haar bouw zijn maar het is dat dat haar ouder maakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn dat gevolgen van Botox... ik weet het niet hé... maar kan nooit goed zijn voor de huid denk ik dan.
Je kan Charlotte moeilijk kwalijk nemen dat ze zich nog 15jaar waant héquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef S_101 het volgende:
[..]
Dit is de huidige millennial houding ... het ligt aan jou ... ik deel mijn emoties ... ik luister niet naar jou en jij moet rekening houden met mij ... ligt niet aan Jolien ... overigens stoor ik mij het minste aan Jolien ... die andere troela Charlotte ... of met al haar Engelse gezeik ... Charlie ... wegwezen .. die dame irriteert mij enorm ..
ze is daar geloof wel veel afgevallen, zag gisteren filmpje van haar in begin en toen had ze een dikkere gezonde toetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onderkant van haar gezicht lijkt ingevallen, het kan ook haar bouw zijn maar het is dat dat haar ouder maakt.
Weer eens gebaseerd op helemaal niksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef -river- het volgende:
Veel mensen denken dat en vanavond 2 belgen uit gaan omdat er een nl terug komt en het zo een beetje gelijk is.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef B00STER het volgende:
Ik heb deze week niet heel veel kunnen zien, weten de bewoners eigenlijk zelf dat er iemand terug komt in het huis of nog niet?
bloempotmodelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
Kinderkapper is weer open
[ afbeelding ]
Denk dat er met een bewoner terug al genoeg verrassingen zijn vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, er zal er gewoon een uit gaan.
Denk het niet. Denk dat ze gewoon kandidaten tellen en die conclusie trekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
Ah ze weten dat het 1 april stopt.
Ze (ias charlotte ali) zeggen nu in gesprekje: Over 4 weken is de finale en over 3 weken weten we wie er in de finale week staat.
Ze telden geen kandiaten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat ze gewoon kandidaten tellen en die conclusie trekken
Zal FEBO ze wel hebben ingefluisterdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
Ah ze weten dat het 1 april stopt.
Ze (ias charlotte ali) zeggen nu in gesprekje: Over 4 weken is de finale en over 3 weken weten we wie er in de finale week staat.
ja vandaag weer psych dagje ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal FEBO ze wel hebben ingefluisterd
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
jason : mimi valt op iedereen, al is het een absolute troll dan nog, ook op fiona van shrek zou hij vallen.
Caps or it didn't happenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:24 schreef Monique___ het volgende:
douche alert Hoor nu lindsy zeggen dat ze nog moet gaan douchen
zit zich nog eerst een knabbelstok te maken buiten en zich moed te verzamelen om onder het water te gaan..quote:
Ja, zal misschien bij psych gesprekje gezegd zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze telden geen kandiaten.
ramdom kwam deze zin , ias zei opeens: over 4 weken finale. meen lot: over 3 weken weet je wie in de finale staat.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
mimi : heb me gesneden
jason; amateur zit hier elke dag voor de spiegel en nog lukt het niet
Ik dacht te horen dat ias zei stel het duurt nog 3 wekenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal FEBO ze wel hebben ingefluisterd
3 weken tot de finalisten bekend zijn werd gezegdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik dacht te horen dat ias zei stel het duurt nog 3 weken
Ah okquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
3 weken tot de finalisten bekend zijn werd gezegd4 weken tot finale was de zin ervoor
Hij heeft zijn humorknop gevonden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
mimi : heb me gesneden
jason; amateur zit hier elke dag voor de spiegel en nog lukt het niet
Goed op blijven letten want het is in een paar seconden gebeurdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit zich nog eerst een knabbelstok te maken buiten en zich moed te verzamelen om onder het water te gaan..
[ afbeelding ]
Ik moet wel vaker grinniken. Hij ziet het vaak wel goed. Zeker met dat meiden gezeikquote:
Echt bijdehandjes gegeten vandaag.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jason keek om zich heen voor de camera en vroeg toen aan 'm.a. of ze hem ook gevraagd hadden naar chiara. Hij kreeg gelijk zendercheck en vraagt als bb hem toch hoort of ze hem naar de dbk willen roepen want hij moet is doorgeven
Hij is zich aan het vervelen en mist uitdaging merk ik. Is een beetje aan het provoceren om wat reactie te krijgen denk ik. Weinig goede gesprekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet wel vaker grinniken. Hij ziet het vaak wel goed. Zeker met dat meiden gezeik
Als coureur moet hij wel sterk zijn maar niet te gespierd aangezien dat ook gewicht is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Op biceps had ik een voorsprong op mijn vrienden
Als je me vrienden ziet dat zijn beren
80 kg niet zo heel groot
1.74-1.80
Niet groot wel heel breed
Ja ze zei dat echtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?![]()
Of stond het synoniem voor iets?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
is heel populair, dat post je dan weer op je socials en hoor je erbij
#swimmingpigs
zet cap daarom ook onder spoiler, gewoon omdat hij het heel graag wil voor de mensen al die aandacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma lult weer tegen de camera’s. Hoop dat ze goed therapie voor die camera’s geregeld hebben na afloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was natuurlijk helemaal een inkoppertjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
Charlotte geloofd ook dat het van te voren al allemaal vast ligt (voor de lijnen dicht zijn) al haar namen overal waren er nog.. overal stond alles van haar nog op.. dus wist febo al dat ze ging blijven! stond al vast
denken er hier op cos ook charlie
als dat nou het enige was hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
MA ik moet toegeven er is iets mis met mijn snor
Ben verbaasd dat ze het laten horen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vorige week was natuurlijk helemaal een inkoppertje
Ja dat is elke keer zo als er wat nieuws komt, ineens hebben ze het eroverquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat ze het laten horen.
En ondertussen is die linds nog niet onder het water gesprongen..
Hoor ali weeeer over chelsea.. dat hij hoopt dat ze een dagje of 2 komt logeren..
linds: en danny of zo..
(geloof niet zo in toeval al 2 dagen nu hierover bezig)
Moet wel weer lachen nu, moet denken weer aan ias die haar afzeek met schuppen op haar gezicht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte wil niet alleen plamuren
De lokale bouwmarkt zal wel niet blij zijn als Jolien naar huis gaat, die zakken stuc leveren veel winst op
Ja erg frappant dat ze het er steeds over hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat ze het laten horen.
En ondertussen is die linds nog niet onder het water gesprongen..
Hoor ali weeeer over chelsea.. dat hij hoopt dat ze een dagje of 2 komt logeren..
linds: en danny of zo..
(geloof niet zo in toeval al 2 dagen nu hierover bezig)
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO is ons aan het pesten met 2 streams op de badkamer
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:02 schreef Ireth het volgende:
Zo, en nu vrij t/m dinsdag, dus gooi al die drank maar naar binnen
Nou wordt er eerderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Om ons, de liever kijkertjes, happy en vrolijk te maken
Charlotte mag nergens heen, dat blijkt wel weer. Vrijstelling gekregen, dat moest wel want anders had ze er op gestaan vandaag door vorige week. Het gaat allemaal iets te easy voor haar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal je vertellen wat ik wil Charlotte, dat jij lekker thuis maandag je verjaardag gaat vieren
Bereid je voor op een extra groot feest maandagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal je vertellen wat ik wil Charlotte, dat jij lekker thuis maandag je verjaardag gaat vieren
Haar moeder komt nu ook IN het huis i.p.v. achter een spiegel...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bereid je voor op een extra groot feest maandag![]()
![]()
het is charlie.. en eerste keer zonder haar paps.. die gaat iets speciaals krijgen
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat ze potje papa ook mee neemt, gewoon omdat het kan. En dat ze het horloge krijgt uit de wall maandag voor 1 coin.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar moeder komt nu ook IN het huis i.p.v. achter een spiegel...
Zal ook wel wat parfum van Bart krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat ze potje papa ook mee neemt, gewoon omdat het kan. En dat ze het horloge krijgt uit de wall maandag voor 1 coin.
Krijgt ze al naar behoefte van Bart. Maar dan idd helemaal..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal ook wel wat parfum van Bart krijgen
Absoluut, Bart pakt niets voor hemzelf maar als er iets voor de dames ligt zal hij het graag geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Krijgt ze al naar behoefte van Bart. Maar dan idd helemaal..
dik pretpaket in de wall met bubbles.. ik zie hem voor me.
🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
ja jolien zijn 2 verschillende steentjes de 1 is lelijk de ander nog lelijker
Jolien vraagt of het mooi staat of dat ze te groot zijn
meid jou staat alles
Maandag 10 Jaar.😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Voor hun leeftijd vind ik ze vreselijk kinderlijk overkomen en dan vooral charlotte
Loopt een paar jaar achter
😮💨quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal ook wel wat parfum van Bart krijgen
Ach van de week in de slaapkamer besprak Bart ook mee dat ze met hun 3 de rode kamer moesten wegspelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:29 schreef -river- het volgende:
MA weer bezig met wie er op de bank moet, Bart denkt er het zijne van.
Ik weet niet wat Ali verteld heeft, maar is uitgevonden door een rotterdammer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali verteld even de geschiedenis van de kapsalon
Ik heb ooit Brigitte Callens gezien in een tv reisprogramma zonder schmink, dat was niet om aan te zien en dat is dan Miss België geweest. Als je je elke dag vol schminkt dan gaat dat op den duur zich tegen jou keren. Dus jolien is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die haar gezicht naar de vaantjes schminkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:15 schreef jooba het volgende:
In Amsterdamquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason het is een Vlaams huis met 2 Nederlanders
Hm maar hij mocht wel in de eerste instantie Lindsey nomineren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Reglement zou nu toch spreken om 2 NL en 2 BE in finale week.
Ja daarom ook de twist denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Hm maar hij mocht wel in de eerste instantie Lindsey nomineren.
Mocht wel maar toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Hm maar hij mocht wel in de eerste instantie Lindsey nomineren.
Allebei kun je voor stemmenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Uhm, ik wilde stemmen voor wie er mag blijven, maar krijg een scherm te zien met wie mag er terugkeren in het huis?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Oh, lama ik kan nu ook kiezen wie er mag blijven van de huidige bewoners
volgens mij niet eerder voorgekomen de afgelopen edities dat mensen weer terug mogen komen.quote:
Ja die is duidelijk blijven hangen qua leeftijd vind ik ook van charlotte trouwensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan heeft ze een leeftijdfetisj, vandaar dat K3 gedoe.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
Teleurgesteld, jolien heeft niet dat lelijke roze ding van gister aan gedaan. Was ons wel beloofd.
zie haar in een zwart dingGatver, zoiets draag je toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte qua gedrag, Jolien met alles.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die is duidelijk blijven hangen qua leeftijd vind ik ook van charlotte trouwens
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
Teleurgesteld, jolien heeft niet dat lelijke roze ding van gister aan gedaan. Was ons wel beloofd.
zie haar in een zwart dingNou dit is nog 10 keer ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei gister dat dat haar finalejurk was en dat ze hem vandaag wilde aandoen.quote:
Klopt. Wel voor een nachtje maar niet voor de eindstrijd. Komen straks met veel info het huis in.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
volgens mij niet eerder voorgekomen de afgelopen edities dat mensen weer terug mogen komen.
Geen druppel water gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:02 schreef Monique___ het volgende:
Kunnen we hier langzaam aan concluderen dat Linds weer geen plonsje water op zich heeft gehad ondanks haar meerdere douche beloftes vandaag?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:02 schreef Monique___ het volgende:
Kunnen we hier langzaam aan concluderen dat Linds weer geen plonsje water op zich heeft gehad ondanks haar meerdere douche beloftes vandaag?
Nee dusquote:
Nee nog steeds niet. Die gaat straks zeggen dat het nu al te laat is om nog te douchen..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:02 schreef Ireth het volgende:
Ik hoorde daarstraks dat Lindsey ook nog moest douchen. Inmiddels al geweest?? Heb een kwartiertje streams gemist
Ik ben als 3 jarige op mijn oor gaan liggen met een wattenstaafje er in.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
Mimi nu in het andere oor stokje verstopt voor thuis (dat ie zo ver kan gaan met een stokje..)
[ afbeelding ]
Holle ruimte hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
Mimi nu in het andere oor stokje verstopt voor thuis (dat ie zo ver kan gaan met een stokje..)
[ afbeelding ]
Die moeten er echt beiden in blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:03 schreef -river- het volgende:
Buurman en buurman samen onder de douche
Oh daar krijg ik spontaan een droge doos van.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter heeft de loafers weer aan
Oei nee dat is niet handig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben als 3 jarige op mijn oor gaan liggen met een wattenstaafje er in.Ik kan je verzekeren dat je trommelvlies dat niet houdt
Hij kan met dat stokje misschien die knikker aan tikken die daar ergens rond roltquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs de recorder van zolder gehaaldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Febo weet dat we klaar zitten voor een primeurtje
En dan vooral zonder sokkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh daar krijg ik spontaan een droge doos van.
Ja ja het gaat gebeuren!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:09 schreef Monique___ het volgende:
Lindsy gaat met de pan douchen, ze heeft pannetje gemaakt zegt ze
Whoehaha hiervoor maak je toch een uitzondering en wil je nog een keer opnemenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de recorder van zolder gehaald
Streamwissel incomingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Febo weet dat we klaar zitten voor een primeurtje
Niet om te plaatsen, maar zodat we de caps nog achteraf kunnen cappen eventueel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Whoehaha hiervoor maak je toch een uitzondering en wil je nog een keer opnemen
Nou ja, ze staat ín de douchecel..quote:
Ja maar je neemt het toch maar weer opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet om te plaatsen, maar zodat we de caps nog achteraf kunnen cappen eventueel.
Ben aan het koken, dus kijk niet eigenlijk
1 pan. Linker douchehoek Camera draait alweer wegquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:02 schreef Monique___ het volgende:
🤣🤣daar is de wisselquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, ze staat ín de douchecel..
Zal je zien, komt er een streamwissel naar de keuken of SL wegens instructies
💯💥quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:15 schreef mario390 het volgende:
is dat wat bezonders wanneer
lindsey doucht?
🤗🤗quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
Ow lieve COSsers, dat we dit samen beleven![]()
Niet dat we er wat van zien, we moeten het doen met watergeluiden
ja het is wat he zo samen, maar het water is hot hot zegt zequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
Ow lieve COSsers, dat we dit samen beleven![]()
Niet dat we er wat van zien, we moeten het doen met watergeluiden
Diegene die dat haar heeft geschoren bij Lindsey moet katjelam zijn geweest, is net of d'r toupetquote:
Mimi vanmiddag nog bijgewerkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Diegene die dat haar heeft geschoren bij Lindsey moet katjelam zijn geweest, is net of d'r toupet
scheef zit
Gelijk putje verstopt, kan de rrs weer komenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:19 schreef mario390 het volgende:
zij is niet leuk dat ik zij bij het
douchen zien will
will ik maar charlot ook niet
heb bang dat de neus zamenvallt
Ah dat verklaart, die oefent nog steeds op binnen de lijntjes kleurenquote:
rrs?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelijk putje verstopt, kan de rrs weer komen
Mijn god, de sneuneus, alsof er 1 in zijn eigen familie overleden isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
Bart: mocht er een feestje komen dan ga ik niet veel drinken
mimi: ik ook niet
jason: bart bedoeld wat anders, voor als er nog een spel komt
Mimi : ben niet in de stemming voor dansen plezier maken, gewoon puur uit respect ook
snif
ahhhh en hij denkt dat chiara thuis zit hahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
Mimi : ben niet in de stemming voor dansen plezier maken, gewoon puur uit respect ook
snif
Zum kotsen gewoon die gozerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
snif
ja het is beter als zwanger pakjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:26 schreef Ireth het volgende:
Oke, eerlijk is eerlijk, ik vind Jolien er erg leuk uit zien. Mooie rok
Zal SpiraalSpietserBernd vast straks kunnen waarderen
horrorvorstelling wanneer ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelijk putje verstopt, kan de rrs weer komen
Van mij mag hij ook blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
ias is bloednerveus volgens mijn, van mijn mag die wel blijven haha
Van mij ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
ias is bloednerveus volgens mijn, van mijn mag die wel blijven haha
Van mij niet weg er meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook blijven
iemand een linkje naar de polls?
Shit gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:30 schreef yvondenise het volgende:
Lindsey doet staart los,kijkt in de camera,en doet snel een stap weg van de cam..vreemde vogel
Aansteller die m.a. respect had hij moeten tonen toe hij vertelde wat er in dat bed gebeurde. Gelijk de volgende ochtend kon ze maar huisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
snif
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aansteller die m.a. respect had hij moeten tonen toe hij vertelde wat er in dat bed gebeurde. Gelijk de volgende ochtend kon ze maar huis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Interessant doen van hem. Hij heeft al goed de rol van rob overgenomen met op de bank hangen en op bed liggenquote:
Dat zei Ali ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Ali verteld heeft, maar is uitgevonden door een rotterdammer.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]Geweldig !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die vanavond er al in ?????quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wel te hopen dat die voormalig bewoner er beetje bijtijds er in komt en niet om 12 uur
Ze moeten alle 3 in de live aanwezig zijn, dus dat zal wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Komt die vanavond er al in ?????
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
als mimi weg moet , liever gister dan vandaag, dan zet hij de speakers in de auto fe golfkar op max met Italiaans volkslied
ok dat wist ik niet spannenddddddddddd maar wel achterlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moeten alle 3 in de live aanwezig zijn, dus dat zal wel.
Ja volgens de officiële insta va BB welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:40 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Komt die vanavond er al in ?????
Gezellig met Chelsea ppffffquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
die drukke lawaaiqueen , grace, had toch ook op haar insta staan dat ze het huis in kan.. zal wel dik ex bb feest worden van een uur.
Zag liever Rob als Patrick Jumpen binnen komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
die drukke lawaaiqueen , grace, had toch ook op haar insta staan dat ze het huis in kan.. zal wel dik ex bb feest worden van een uur.
Das zo lang dat jw van hier naar Italië kan rijden en weer terugquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
als mimi weg moet , liever gister dan vandaag, dan zet hij de speakers in de auto op max met Italiaans volkslied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |