Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali verteld even de geschiedenis van de kapsalon
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef -river- het volgende:
Ali vertelt ons de oorsprong van de kapsalon.
hij mag een eigen mening hebben hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrepen in de Moskee dus zullen wel Turkse kinderen zijn en in het Turks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doen
Heb het even verbeterdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
jolien ias zijn laatste batterijwissel
🤣🤣😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoor mimi iets opmeten: 4 mm is ie nu zegt hij
krijg weer raar beeld hierbij
lindsy: is dat veel
mimi : ja tuuuurllijk
Tuurlijk thuis of in BB maakt geen verschil voor haar.... het is prinsesjestijd. Laat ons lekker niets doen, en preutelen over onrechtvaardigheid als er iets wordt over gezegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB is iets voor ons leven, aldus jolien, ga er nooit spijt van krijgen
Zullen we dat nadat ze cos heeft gelezen nogmaals vragen
Vooral überboring, saai saai saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef -river- het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de sfeer veel beter is sinds Chiara eruit is of ben ik bevooroordeeld?
Nou precies, je ziet dat Jason (en Bart ook tot op zekere hoogte) zich stierlijk vervelen. Aan de lichaamstaal te zien ergert Jason zich ook aan Ali en Michi soms (als hij vertelt)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vooral überboring, saai saai saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Met ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:15 schreef jooba het volgende:
Jolien ziet er zonder plamuursel eigenlijk oud uit voor haar leeftijd.
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar ook een Belgische versie met stoofvlees saus, viandel en rode ui
Het Julientje Bestaat uit: een grote bak friet met satékruiden, verse uitjes, stoofvleessaus, mayonaise, gedroogde uitjes en een gesneden viandel
En we trekken er zo weer uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
T
ik ook![]()
![]()
toch D![]()
![]()
![]()
*graaft gat in de grond en gaat daar zitten schamen*
Dit is de huidige millennial houding ... het ligt aan jou ... ik deel mijn emoties ... ik luister niet naar jou en jij moet rekening houden met mij ... ligt niet aan Jolien ... overigens stoor ik mij het minste aan Jolien ... die andere troela Charlotte ... of met al haar Engelse gezeik ... Charlie ... wegwezen .. die dame irriteert mij enorm ..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:16 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Tuurlijk thuis of in BB maakt geen verschil voor haar.... het is prinsesjestijd. Laat ons lekker niets doen, en preutelen over onrechtvaardigheid als er iets wordt over gezegd.
Blijkbaar zijn dat gevolgen van Botox... ik weet het niet hé... maar kan nooit goed zijn voor de huid denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:15 schreef jooba het volgende:
Jolien ziet er zonder plamuursel eigenlijk oud uit voor haar leeftijd.
Haar onderkant van haar gezicht lijkt ingevallen, het kan ook haar bouw zijn maar het is dat dat haar ouder maakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn dat gevolgen van Botox... ik weet het niet hé... maar kan nooit goed zijn voor de huid denk ik dan.
Je kan Charlotte moeilijk kwalijk nemen dat ze zich nog 15jaar waant héquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:31 schreef S_101 het volgende:
[..]
Dit is de huidige millennial houding ... het ligt aan jou ... ik deel mijn emoties ... ik luister niet naar jou en jij moet rekening houden met mij ... ligt niet aan Jolien ... overigens stoor ik mij het minste aan Jolien ... die andere troela Charlotte ... of met al haar Engelse gezeik ... Charlie ... wegwezen .. die dame irriteert mij enorm ..
ze is daar geloof wel veel afgevallen, zag gisteren filmpje van haar in begin en toen had ze een dikkere gezonde toetquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Haar onderkant van haar gezicht lijkt ingevallen, het kan ook haar bouw zijn maar het is dat dat haar ouder maakt.
Weer eens gebaseerd op helemaal niksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:57 schreef -river- het volgende:
Veel mensen denken dat en vanavond 2 belgen uit gaan omdat er een nl terug komt en het zo een beetje gelijk is.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:13 schreef B00STER het volgende:
Ik heb deze week niet heel veel kunnen zien, weten de bewoners eigenlijk zelf dat er iemand terug komt in het huis of nog niet?
bloempotmodelquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
Kinderkapper is weer open
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |