Zou ik ook doen, is ook best wel handtastelijk als ze gedronken heeftquote:
Don't jinx it.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:57 schreef Hoempah het volgende:
Er liggen al slapers en we hebben nog 2 streams ongeveer. Dat is wel positief.
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef Clasientje het volgende:
Hoe voelt het bij een man dan om zich zelf te verwennen sorry ik kom brutaal overmaar ben nieuwsgierig. Is met een vrouw seks hebben fijner dan dat je jezelf bevredigd?
Ja ik was ff nieuwsgierig hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hier
In dat geval mag ze Leila wel even een Tikkie sturenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef Harry het volgende:
Eunice zit alleen: het is maar een spel, maar ik ga winnen.
Is ook goed hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De mannen hier willen je vraag zo te zien niet beantwoorden
RAAR?!?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hier
Ice moet overzicht houden en al die dronken droppies in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:02 schreef chufi het volgende:
Ice ga slapen met je mooie witte Crocs laarsjes
regels, regels, regels.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De mannen hier willen je vraag zo te zien niet beantwoorden
Maar heeft wel twee voornamenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zegt iets heel verstandigs "ïk ben heel simpel"
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik lees later wel hoe het is afgelopen en eventuele filmpjes van wat er nog gaat komen. Fijne nacht mensen, 't was weer gezellig hier en op de streams
Ik in doner kebabquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:08 schreef woxxel het volgende:
Eunice heeft zin in popcorn.
Ja ik ook eunice, ik ook.
Als je in het begin had gezegd dat er na een halfjaar maar zes eliminaties waren geweest dan was je voor gek verklaardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:08 schreef pingu66 het volgende:
JW denkt dat hij en Esther voorlopig niet geëlimineerd worden......
Als je die op de kont slaat dan komen er allemaal vliegen uitquote:
Nog een half uurtje open...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bestel voor mij ook maar gelijk eentje dan
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor mijn een kapsalon lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:42 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft het over iets naaien en zegt dat kan jij ( eunice) wel doen jij kunt goed naaien.
Eunice: pff wie zegt dat? Loopt naar de keuken en zegt ik hou ervan om "ge mm mm" te worden![]()
![]()
Fakking hard op mijn muil gegaan en het staat op camera en het doet tering veel pijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:58 schreef Harry het volgende:
Sasha "FAKKING BOOS"
Ze is op K2 gevallen over een matrras dat al op de grond lag.
Wat een mafketel die Sacha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:58 schreef Harry het volgende:
Sasha "FAKKING BOOS"
Ze is op K2 gevallen over een matrras dat al op de grond lag.
Sasha: en het staat ook nog op tv !!!!
Dat lijkt niet meer door te gaan. Ik zie het matras van Sasha weer op het bedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:15 schreef Harry het volgende:
Jasper, Wanda, Bern en Sasha gaan bij elkaar op de grond op K3 slapen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:18 schreef Ambrine het volgende:
Volgens Isaac liggen Jasper en Wanda samen in bed in K1. Dit vertelt hij aan Marciano en Moraima. En streamwissel naar Mirthe en Eunice in de keuken
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:18 schreef Harry het volgende:
Sasha: morgen ga ik mijn 24 uur aanvragen.
Bern: het is je eigen keus.
Sasha: fak jou !!!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:19 schreef Flow3r het volgende:
Sas wil morgen haar 24 uur aanvragen
Bern : dat is je eigen keuze schat
Sas : ja prima, krijg de fokking tering maar
Veel succes, kan niet op zaterdagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:19 schreef Flow3r het volgende:
Sas wil morgen haar 24 uur aanvragen
Bern : dat is je eigen keuze schat
Sas : ja prima, krijg de fokking tering maar
En indirect dus ook tegen Fokko....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:25 schreef Ambrine het volgende:
Zoë vertelt dat Jasper en Wanda in 1 bed liggen.
Sasha weer zeiken tegen Bern.
Maar echt wat een fakking moeilijk kind die Sasha.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:32 schreef Hoempah het volgende:
Sasha: Weet je wat ik morgen ga doen
Bern: Dat heb je net gezegd
Sasha: Stel je je daar op in?
Dat zou hij juist moeten laten gebeuren, korte metten maken met al die dreigementenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:39 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat kan niet dan gaat sas de 24uur aanvragen en is het uit.
Ja vind ik ook hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou hij juist moeten laten gebeuren, korte metten maken met al die dreigementen
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:16 schreef Hoempah het volgende:
Wanda en Jasper dus in 1 bed als we Moraima moeten geloven
We moeten het nog officieel op beeld krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?
Zo rolt FEBOquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff, Wanda en Jappie, Babette en Marciano, allemaal van de stream afgehouden, urenlang naar het gezever van Janwillem en Esther mogen luisteren
volgens mij liggen Kim en Jeff in kamer 2, zag Zoe daar rechts van haar bed naar beneden kijken in het donkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een soort dubbeldate met Jeff en KimD? In hetzelfde stapelbed dan toch?
We moeten het vooral doen met mensen die erover pratenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
We moeten het nog officieel op beeld krijgen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:42 schreef HopScotch het volgende:
Ik verwacht dat haar hoofd op ieder moment 360graden rond gaat draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Met deze meid krijg je frikandellen als ontbijt'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:49 schreef Hoempah het volgende:
Zoë heeft nog even de frituur aan gegooid.
Isaac en Mora hebben het over K1quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
volgens mij liggen Kim en Jeff in kamer 2, zag Zoe daar rechts van haar bed naar beneden kijken in het donker
Wanda en Jappie liggen in kamer 3 dacht ik
Het is zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac en Mora hebben het over K1
Is het zo dan is Wanda extreem dom
In dat geval haat ze Bern dus ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
vlak na deze cap draait ze naar Bern en zegt ze "ik haat mijn leven"
Een dronkenmanswipje van hooguit enkele minuten wat je 900k kost én je leventje buitenquote:
Snap niet dat hij zo dom is om in haar gemanipuleer te trappen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:11 schreef Flow3r het volgende:
Nou het is gelukt, ze heeft hem waar ze hem hebben wou, bij haar en niet in kamer 3 op een matras op de grond gezellige lol hebben met wanda en jappie
Als dat niet mag dan graag even twee gele kaarten met de groeten van GJquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:33 schreef HopScotch het volgende:
Babette heeft d'r matras op de grond naast dat van Marciano gelegd en dat van Zoe tussen Martin en Isaac op de grond. Wat daar de lol van is begrijp ik niet helemaal maar oké.
Martin ligt toch ook op kamer 3 en het lijkt er stil te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:46 schreef Flow3r het volgende:
Ja hoor , lol in kamer 3 waar Zoe waarschijnlijk net naar toe is gegaan, maar wij krijgen een slapende Erik in beeld, voorspelbaar
Hoe weet je dat , we hebben kamer 2 in beeldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 03:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin ligt toch ook op kamer 3 en het lijkt er stil te zijn
Wendy probeerde Jeffrey een zoen op de mond te geven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 06:57 schreef Flow3r het volgende:
Er is veel weggehouden van de streams
Oneerlijk dat we een flippende Sasha vol in beeld krijgen, maar Kim werd steeds weggedraaid terwijl zij ook boos was omdat Jeffery Wendy op haar mond gezoend zou hebben
Boze Kim mochten we niet zien, boze Sasha wel
Echt he, ze hebben wel wat te doen als ze zo wakker zijnquote:
Indd en hoppa opschieten dan maar want tussen 9 en 11 moet die zooi in de sluis staanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze hebben wel wat te doen als ze zo wakker zijn
Zo te zien gaat Erik het in zijn eentje doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd en hoppa opschieten dan maar want tussen 9 en 11 moet die zooi in de sluis staan
ja waar zitten grootsmoel babel en coquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien gaat Erik het in zijn eentje doen
Ik had de organisatoren van dat feest wakker gemaakt
Om 13:00 wordt de zooi opgehaald hadden ze het vannacht over, dus hebben nog wel wat te doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze hebben wel wat te doen als ze zo wakker zijn
Die liggen nog op een oorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja waar zitten grootsmoel babel en co
Ik had iedereen wakker gemaakt. Geen uitzonderingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het opbouwen is altijd wel leuk, maar het afbreken en opruimen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om 13:00 wordt de zooi opgehaald hadden ze het vannacht over, dus hebben nog wel wat te doen
Er is echt een bom gevallenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rommeltje in de loods
Erik is inmiddels op en loopt door de loods. Kijkt een beetje rond en stopt een aansteker in zijn zak
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is echt een bom gevallen![]()
En er zullen vandaag nog wel een paar bommetjes vallen waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:49 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was me het feestje weer wel zeg![]()
Ik was verbijsterd hoe Bern zich gedroeg met wat drank op.. hij was wel een stuk losser. Hij stond tegen een aantal dames zowat aan te rijen. Op een gegeven moment stond hij tegen de billen van Wendy te dansen en zijn handen gingen best wel naar plekken waarvan ik dacht ..oké danen hij liet haar ook niet meer los en dacht dat durft hij niet want dan kan hij zijn toestand niet verbergen
![]()
Maar ook Marciano die vol aan het flirten was met Babette. Ben ik een man voor je en dat maar blijven herhalen.. zijn lichaamstaal sprak boekdelen.. goed dat KimW niet in de buurt was![]()
Ik ben benieuwd als ze zo meteen allemaal wakker zijn wat voor gesprekjes er komen. Ik denk dat er veel geroddel zal zijn vandaag
nee joh doet ze niet dronkemanspraatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.
Dat zou echt top zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. EN eens kijken of Sascha echt haar 24 uur gaat aanvragen.
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikeldequote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou echt top zijnwat een vreselijke bitch is dat
en arme Bern om dit elke keer maar weer over zich heen te krijgen.. ik had allang gezegd dat ze kon opzouten met haar gezeik
Ook een optie, maar die mochten ook niet bij het opbouwen zijn moesten ze ook in hun slaapkamer blijvenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had iedereen wakker gemaakt. Geen uitzonderingen.
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikelde
Ze kan ook in eens zo bitch zijn om niets
sas heeft veel last van moodswingsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja i kzag dat filmpje van Hoempah, jemig zeg wat een raar mens. zo drama omdat ze over een matras struikelde
Ze kan ook in eens zo bitch zijn om niets
Ja net zoals Jeff deed bij Babbel op haar evenement!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dat was voor het verassingen effect.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een optie, maar die mochten ook niet bij het opbouwen zijn moesten ze ook in hun slaapkamer blijven
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leukquote:
Dat was geen evenementquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja net zoals Jeff deed bij Babbel op haar evenement!
J het is een en al fucking dit en fucking dat danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.
hij kan dat zeker wel , onlangs had bab gesprek met hun 2 over hoe sas reageerde soms , bern schrok erin begin van , maar hij is confliktvermijdend , hij weet niet dat sas het niet zo bedoeld maar sasha moet zich kunnen ventilerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leuk
Gisteren avond toen ze zaten te wachten op ben met zijn tweeen hoorde ik Bern gewoon normaal praten, niet zo zeurderig als anders. Hij kan dus wel gewoon praten
Ze is iig niet jaloersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja best wel, jammer eigenlijk want verder vind ik haar wel leuk
Gisteren avond toen ze zaten te wachten op ben met zijn tweeen hoorde ik Bern gewoon normaal praten, niet zo zeurderig als anders. Hij kan dus wel gewoon praten
dan kunnen er nog een paar oa , kim wandaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J het is een en al fucking dit en fucking dat dan
Ik heb er niets van gezien. Ben niet zo van de feestjes in die RLSsen, vaak kudt muziek en dronken gedoe.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is iig niet jaloersik denk niet dat een Jeff zo had mogen dansen met andere vrouwen.. zeker Marciano en Martin niet toen hun vriendinnen er nog waren
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan dat zeker wel , onlangs had bab gesprek met hun 2 over hoe sas reageerde soms , bern schrok erin begin van , maar hij is confliktvermijdend , hij weet niet dat sas het niet zo bedoeld maar sasha moet zich kunnen ventileren
Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien. Ben niet zo van de feestjes in die RLSsen, vaak kudt muziek en dronken gedoe.
" ik krijg weer de schuld,zoals altijd, ik ben er fakking klaar mee,ik vraag mijn 24 uur aan,raak me niet aan met je fikken,fakyou,dus jij bent blij als ik ga,waarom zit je aan mijn spullen , ik haat mijn leven,ïk wil praten,waarom nu niet,zie je wel je geeft geen fakking om me,je wil het fakking spel winnen........."quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan ook zo schelden en agressief zijn.
Sasje flipte nog het hardst toen ze ook nog zag dat haar matras ongevraagd blijkbaar vlak onder een camara neergelegd was, terwijl ze eerder tegen Waffel en Jappei had gezegd dat ze samen met Bern "gesprekjes" houden wilde "net als jullie doen"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
" ik krijg weer de schuld,zoals altijd, ik ben er fakking klaar mee,ik vraag mijn 24 uur aan,raak me niet aan met je fikken,fakyou,dus jij bent blij als ik ga,waarom zit je aan mijn spullen , ik haat mijn leven,ïk wil praten,waarom nu niet,zie je wel je geeft geen fakking om me,je wil het fakking spel winnen........."
Tering dit tering dat ,als je nu niet praat dat is het te laat(2 uur snachts en dronken)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J het is een en al fucking dit en fucking dat dan
dronkemanspraat dusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tering dit tering dat ,als je nu niet praat dat is het te laat(2 uur snachts en dronken)
Ik heb echt de pest aan dronken mensen, ga daar niet vrijwillig naar kijkenquote:
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje flipte nog het hardst toen ze ook nog zag dat haar matras ongevraagd blijkbaar vlak onder een camara neergelegd was, terwijl ze eerder tegen Waffel en Jappei had gezegd dat ze samen met Bern "gesprekjes" houden wilde "net als jullie doen"
Mij benieuwen oo waar Isaak en Zoe liggen ze sleepte ook het matras naast hem...word nog wel een dingetje vrees ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht ik ook al ..................................oje kim k straks weer aan de poort
ja maar ze wisten niet of het mocht, weet niet waar sas is gaan liggen in k2 of k3quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastquote:
Isaak laat zich niet zo makkelijk verleiden als tianoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastdaar zal Kimmie niet blij van worden
![]()
Dan vraag ik me af of Isaac dan ook op zijn matras op de grond naast Zoë ligt
Idd.. zich de hele dag mooier voordoen maar als dan de drank erin zitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
GM
Sas weer lekker gezellig vannacht
Het lijkt alsof Sas hele dagen een toneelstukje doet en met drank pas haar ware ik laat zien
Wordt je best moe vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. zich de hele dag mooier voordoen maar als dan de drank erin zit
Zo begonnen ze wel...maar dit is toch duidelijk andersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastdaar zal Kimmie niet blij van worden
![]()
Dan vraag ik me af of Isaac dan ook op zijn matras op de grond naast Zoë ligt
Nee maar als volwassen vent en je weet dat Zoe je alles vind ga je dan ook niet akkoord met matrasje ernaastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak laat zich niet zo makkelijk verleiden als tiano
Naar kots en alcoholquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal het stinken op
Die slaapkamers
Nee hij schonk een glas rode wijn inquote:
In haar eigen ze mochten geen matrassen van andere personen dan de kamerbewoners op de grond leggen benieuwd of er een paarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar ze wisten niet of het mocht, weet niet waar sas is gaan liggen in k2 of k3
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?
bern en sasha hebben daarna nog gepraat en gezoend hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]maar toen Sas zo flipte ( fakking en tering) gingen Wanda Jasper en Bern snel weg
Ja,dat weet ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern en sasha hebben daarna nog gepraat en gezoend hoor
weet je hoe fucking moeilijk het is omdat blijven te herhalen sorry ben mss cru maar lees al de ganse morgen over wangedrag van sashaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog weet hoe fucking moeilijk ze is met drank op
Oh oh......quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
Marciano en Babette hebben samen in zijn bed geslapen.
marciano lag bij babsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
En geen zak te verstaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:10 schreef Loveable het volgende:
OMG wie had dat gedacht Marc die naast Babet ligt
Nee lekker aan t fluisteren, zet het geluid ook niet te hard aan. Want straks een streamwissel en is het geluid ineens hardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geen zak te verstaan
[ afbeelding ]
Volgens mij is het Marc zijn bed, want Wanda is ook die kamerquote:
Dat zie ik nu ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:13 schreef Loveable het volgende:
Ja kamer 3 waar Babs dus bij Marc in bed ligt haha
Die was vannacht al onderweg....woont daar om de hoek....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwen
Wie weet welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwen
wat een spuug misselijke gasten op die kamer en dan ook nog grapjes maken over dat Erik is gaan opruimen. In zijn uppie he. Zum kotzen!!!quote:
omg zeg mag bern al niet dansen met wendyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:
Zoë en Babette en de rest op k3 dat Bern de hele avond met Wendy heeft gedanst.. heb ik het toch goed gezien..
Als je tegen iemands billen rijden dansen noemtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
omg zeg mag bern al niet dansen met wendy
tja je kan ook van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je tegen iemands billen rijden dansen noemt
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.quote:
Beste antwoord van hem in een half jaar EJVJL, period.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt of Martin een paar eitjes wil bakken maar Martin zegt niet helemaal 100 te zijn![]()
Net of dat alleen vandaag zo is
Zo is het !quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja je kan ook van een mug een olifant maken
Ach ik vind het niet zo erg hoor.. tis niet chic, dat zeker niet maar achquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.
Tiano wil ontbijt op bed want bro is moe en brakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beste antwoord van hem in een half jaar EJVJL, period.
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Kan ik nog wel veilig lopen of wordt ik zo de poort uitgeschoten zegt Babette?
wendy is lief en doet veel ,maar met drank op vind ik haar redelijk asoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.
dan moet je haar eerst eens uitleggen wat corvee betekentquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begint
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat kan ze als de bestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:38 schreef Ambrine het volgende:
Zoë zit weer lekker overal roddels te verspreiden.
Wanda met Jappie geslapen en Babette met Ciano dus? Is er nog geneukt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat Wanda zal vinden dat Babette bij Marciano in bed heeft geslapen.. ze kan er niet veel van zeggen want ze heeft zelf ook bij een ander in bed gelegen.
FOtos maken is ze aan het doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |