Zou ik ook doen, is ook best wel handtastelijk als ze gedronken heeftquote:
Don't jinx it.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:57 schreef Hoempah het volgende:
Er liggen al slapers en we hebben nog 2 streams ongeveer. Dat is wel positief.
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef Clasientje het volgende:
Hoe voelt het bij een man dan om zich zelf te verwennen sorry ik kom brutaal overmaar ben nieuwsgierig. Is met een vrouw seks hebben fijner dan dat je jezelf bevredigd?
Ja ik was ff nieuwsgierig hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hier
In dat geval mag ze Leila wel even een Tikkie sturenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef Harry het volgende:
Eunice zit alleen: het is maar een spel, maar ik ga winnen.
Is ook goed hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De mannen hier willen je vraag zo te zien niet beantwoorden
RAAR?!?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag je vraag net ook al, vind het maar een rare vraag voor hier
Ice moet overzicht houden en al die dronken droppies in de gaten houdenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:02 schreef chufi het volgende:
Ice ga slapen met je mooie witte Crocs laarsjes
regels, regels, regels.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De mannen hier willen je vraag zo te zien niet beantwoorden
Maar heeft wel twee voornamenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zegt iets heel verstandigs "īk ben heel simpel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |