omg zeg mag bern al niet dansen met wendyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:
Zoë en Babette en de rest op k3 dat Bern de hele avond met Wendy heeft gedanst.. heb ik het toch goed gezien..
Als je tegen iemands billen rijden dansen noemtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
omg zeg mag bern al niet dansen met wendy
tja je kan ook van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als je tegen iemands billen rijden dansen noemt
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.quote:
Beste antwoord van hem in een half jaar EJVJL, period.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef lojanda het volgende:
Marciano vraagt of Martin een paar eitjes wil bakken maar Martin zegt niet helemaal 100 te zijn![]()
Net of dat alleen vandaag zo is
Zo is het !quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja je kan ook van een mug een olifant maken
Ach ik vind het niet zo erg hoor.. tis niet chic, dat zeker niet maar achquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.
Tiano wil ontbijt op bed want bro is moe en brakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beste antwoord van hem in een half jaar EJVJL, period.
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begintquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Kan ik nog wel veilig lopen of wordt ik zo de poort uitgeschoten zegt Babette?
wendy is lief en doet veel ,maar met drank op vind ik haar redelijk asoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mij rot schamen voor mijn moeder als die zo te zien was voor iedereen.
dan moet je haar eerst eens uitleggen wat corvee betekentquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat ze haar evenement nou maar gaat opruimen. En aan haar corvee dag begint
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat kan ze als de bestquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:38 schreef Ambrine het volgende:
Zoë zit weer lekker overal roddels te verspreiden.
Wanda met Jappie geslapen en Babette met Ciano dus? Is er nog geneukt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd wat Wanda zal vinden dat Babette bij Marciano in bed heeft geslapen.. ze kan er niet veel van zeggen want ze heeft zelf ook bij een ander in bed gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |