bern en sasha hebben daarna nog gepraat en gezoend hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]maar toen Sas zo flipte ( fakking en tering) gingen Wanda Jasper en Bern snel weg
Ja,dat weet ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern en sasha hebben daarna nog gepraat en gezoend hoor
weet je hoe fucking moeilijk het is omdat blijven te herhalen sorry ben mss cru maar lees al de ganse morgen over wangedrag van sashaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog weet hoe fucking moeilijk ze is met drank op
Oh oh......quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
Marciano en Babette hebben samen in zijn bed geslapen.
marciano lag bij babsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
En geen zak te verstaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:10 schreef Loveable het volgende:
OMG wie had dat gedacht Marc die naast Babet ligt
Nee lekker aan t fluisteren, zet het geluid ook niet te hard aan. Want straks een streamwissel en is het geluid ineens hardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geen zak te verstaan
[ afbeelding ]
Volgens mij is het Marc zijn bed, want Wanda is ook die kamerquote:
Dat zie ik nu ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:08 schreef Ambrine het volgende:
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:13 schreef Loveable het volgende:
Ja kamer 3 waar Babs dus bij Marc in bed ligt haha
Die was vannacht al onderweg....woont daar om de hoek....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwen
Wie weet welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde zoe al tegen isaac in de badkamer zeggen dat ze denkt dat Kim wel aan het hek zal komen schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |