Idd.. zich de hele dag mooier voordoen maar als dan de drank erin zitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
GM
Sas weer lekker gezellig vannacht
Het lijkt alsof Sas hele dagen een toneelstukje doet en met drank pas haar ware ik laat zien
Wordt je best moe vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. zich de hele dag mooier voordoen maar als dan de drank erin zit
Zo begonnen ze wel...maar dit is toch duidelijk andersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht die ligt gewoon in zijn bed en Babette er op de grond naastdaar zal Kimmie niet blij van worden
![]()
Dan vraag ik me af of Isaac dan ook op zijn matras op de grond naast Zoë ligt
Nee maar als volwassen vent en je weet dat Zoe je alles vind ga je dan ook niet akkoord met matrasje ernaastquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak laat zich niet zo makkelijk verleiden als tiano
Wat zal het stinken opquote:
Naar kots en alcoholquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zal het stinken op
Die slaapkamers
Nee hij schonk een glas rode wijn inquote:
In haar eigen ze mochten geen matrassen van andere personen dan de kamerbewoners op de grond leggen benieuwd of er een paarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar ze wisten niet of het mocht, weet niet waar sas is gaan liggen in k2 of k3
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel afgesproken de matrassen op de grond te leggen.. of heb ik dat niet goed gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |