Yeah, right.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
Allemaal opdonderen van F1TV en terug naar je Viaplay-hok!
En dat allemaal omdat ik een abo op F1TV heb genomen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:38 schreef pmponer het volgende:
Gister voor het eerst echt problemen met f1 tv zowel via de wifi als bedraad en zowel in de app als in de browser Jammer.
Die zijn toch gewend om naar 240p beeld te kijkenquote:Op zondag 5 maart 2023 14:05 schreef KillerBee4ever het volgende:
Dit is zó opgelost hoor, gewoon de laatst bijgekomen 50K abonnees, op een lagere bitrate zetten voor de rest van het seizoen...
quote:Op zondag 5 maart 2023 14:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die zijn toch gewend om naar 240p beeld te kijken
F1, nu met NES graphics!quote:Op zondag 5 maart 2023 14:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die zijn toch gewend om naar 240p beeld te kijken
Kennis van me dus wel de Quali, op Google TV 4K, op grote 4K tv: haperingen vertelde hij net.quote:Op zondag 5 maart 2023 02:15 schreef Eagles89 het volgende:
Geen problemen ervaren op mijn google chromecast 4k….heerlijk scherp vloeiend beeld gehad
Tnx voor de info. Snap niet alle termen, maar er is dus wel ergens een verklaring!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Sirolf het volgende:
F1TV gebruikt dezelfde tactiek qua streaming als wat Viaplay doet: gebruik maken van meerdere CDN-partijen die een kijker random toegewezen krijgt (bij Viaplay zag ik voorheen bijvoorbeeld Akamai, AWS en Fastly, nu bij F1TV zie ik Akamai en AWS).
Dat maakt gewoon gebruik van shared infra, dus als je bij Viaplay problemen had is de kans groot dat je nu simpelweg met exact dezelfde server aan het verbinden bent, en dus mogelijk dezelfde problemen krijgt.
Overigens zag ik wel voorbij komen dat gisteren 1 van de CDN-partijen van F1TV inderdaad een probleem had, dus blijkbaar was er wel sprake van wat overbelasting ergens...
Zie dit topic, en deze tips: (ook dank aan @hole1988 voor het uitvogelen van een workaround)quote:Op zondag 5 maart 2023 15:21 schreef _UserName_ het volgende:
Is de race via de GP Radio-app wel gewoon te luisteren overigens?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
- http://gpradio.hole1988.nl/
- https://grandprixradio.nl/radio-luisteren/gpr-met-live-commentaar
Of de Grand Prix Radio app
Helaas heb je in alle gevallen een VPN nodig. Het maakt niet uit met welk land je verbindt, als het maar níet Nederland is. Gelukkig is een gratis VPN makkelijk te vinden.
Tijdens de pre-race show kan je geen andere taal kiezen.quote:
De race-stream moet nog beginnen, de pre-show is alleen in het Engels.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds gisteren F1TV en ik snap wat zaken niet
Ik heb de kwali's niet live gezien, maar een half uurtje nadat het afgelopen was.
Nu had ik daar een optie tussen EN en NL commentaar, maar het NL commentaar waren de lui van Viaplay
En nu bij de race zie ik de optie om EN/NL te kiezen niet, klopt dat?
Maar, hoe zit dat met het Viaplay-team?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De race-stream moet nog beginnen, de pre-show is alleen in het Engels.
Ik via de browser op laptop (even chome geïnstalleerd hiervoor) direct naar de chromecast op de tvquote:Op zondag 5 maart 2023 15:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdens de pre-race show kan je geen andere taal kiezen.
Tijdens sessies wel, mits je de internationale stream kiest. Dan kan je bij audio een taal kiezen.
Hoe kijk je?
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De race-stream moet nog beginnen, de pre-show is alleen in het Engels.
En ik had net nog een edit gedaan in ander topic, mss heb je het gemist:quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik krijg die opties dus niet, ben aan het streamen van browser naar de chromecast
Ik krijg in de browser geen optie, krijg alleen 'uitzending live' of 'uitzending vanaf het begin' en dan begint ie gelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En ik had net nog een edit gedaan in ander topic, mss heb je het gemist:
(edit: plaatje geplaatst door Starflyer.
Als je streamt naar tv: VOORAF de taal instellen, met het tandwieltje, dan weer casten/streamen.
Als je Google TV gebruikt: menu oproepen via afstandsbediening)
Tijdens VT1, VT2, VT3, en Kwali & Race is er NL-commentaar, van Viaplay, via het knopje Internationaal - of via vooraf instellen bij Tandwieltje.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dat met het Viaplay-team?
Ik ging er vanuit dat ik nu bij 'de concurrent' zat
Check, ik heb vorig jaar ook met plezier zijn site gebruikt, wist niet of er dit jaar ook wat was gemaakt gezien alles wat anders is. Hopelijk gaat het zo lukken, zie nu alleen nog maar dance bij GPR, ben via Tunesië verbonden.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie dit topic, en deze tips: (ook dank aan @:hole1988 voor het uitvogelen van een workaround)
[..]
De Nederlande audio-stream is die van Viaplay.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dat met het Viaplay-team?
Ik ging er vanuit dat ik nu bij 'de concurrent' zat
Mouse-over?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg in de browser geen optie, krijg alleen 'uitzending live' of 'uitzending vanaf het begin' en dan begint ie gelijk
Maar mss NIET bij de Pre-shows en Post-shows, dus.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef D. het volgende:
Oe, en het werkt (bij mij) niet op Firefox, da's wel jammer
Ja, dus toch, ik dacht bij de concurrent te zitten, dus dat ze eigen Nederlandstalige commentatoren hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Tijdens VT1, VT2, VT3, en Kwali & Race is er NL-commentaar, van Viaplay, via het knopje Internationaal - of via vooraf instellen bij Tandwieltje.
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandertquote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Mouse-over?
Of even pauzeren, komt er dan een menu tevoorschijn?
Maar mss NIET bij de Pre-shows en Post-shows, dus.
Dat is nl. F1 TV- exclusive
Jup. Tijdens een sessie:quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandert
TiP: schakel zelf tijdens zeg volkslied over naar de andere stream/programma, (TERUG), dan heb je even tijd om alles in te stellen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandert
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef D. het volgende:
Oe, en het werkt (bij mij) niet op Firefox, da's wel jammer
Doet die dat gewoon vanzelf of moet je dan even refreshen?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup. Tijdens een sessie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je ook via facturering via telefoonrekening doen, zo heb ik dat omzeilt destijds.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Managarm het volgende:
Ik kijk via VPN op RTL Luxemburg, krijg het afsluiten van F1TVPro niet voor elkaar. Problemen met betaling, je moet een creditcard van het land waarin je zit hebben.
Hier start hij automatisch op international en NL audio.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Doet die dat gewoon vanzelf of moet je dan even refreshen?
Ik woon niet in Nederlandquote:Op zondag 5 maart 2023 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit kan je ook via facturering via telefoonrekening doen, zo heb ik dat omzeilt destijds.
Mis wel een beetje de tijd dat ik gewoon hersenloos de tv op 14 kon zetten en klaarquote:Op zondag 5 maart 2023 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hier start hij automatisch op international en NL audio.
Switchen gaat live, ook tussen de verschillende streams (Data, pit lane, driver cams, driver tracker)
Bedank ViaPlee maar…doe ik ook elke keer als ik weer met allerlei schermen en afstandsbedieningen en VPN nu zelfs voor GPR zit te kloten…quote:Op zondag 5 maart 2023 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mis wel een beetje de tijd dat ik gewoon hersenloos de tv op 14 kon zetten en klaar
Opera Browser is ook wel een goede. In ieder geval voor desktop en Android. Even in de instellingen van Opera eenmalig de VPN aanzetten en je hebt er geen omkijken meer naar. De VPN geldt alleen voor Opera, dus al je overige verkeer heeft er geen last van.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie dit topic, en deze tips: (ook dank aan @:hole1988 voor het uitvogelen van een workaround)
[..]
Kan alleen tijdens de live race en kwali!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Mouse-over?
Of even pauzeren, komt er dan een menu tevoorschijn?
edit: geldt dus mss ooik voor:
[..]
Er zijn wel Ondertitels, maar niet ideaal (Engels, snel, vol fouten en in CAPS - niet tot nauwelijks te volgen, dus)
Vorig jaar had ik nog voor het gemak viaplee erbij genomen, maar dat is echt schandalig duur gewordenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedank ViaPlee maar…doe ik ook elke keer als ik weer met allerlei schermen en afstandsbedieningen en VPN nu zelfs voor GPR zit te kloten…
In Luxemburg is het wel gewoon beschikbaar: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Als je het via de website wil afsluiten zonder VPN heb je inderdaad een Luxemburgse betaalkaart nodig. Je kunt het ook vanuit de Google Play Store of Apple Appstore afsluiten. Mogelijk lukt het dan wel gewoon met een Nederlandse betaalkaart.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Managarm het volgende:
Ik kijk via VPN op RTL Luxemburg, krijg het afsluiten van F1TVPro niet voor elkaar. Problemen met betaling, je moet een creditcard van het land waarin je zit hebben.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Oh, bij F1TV is de race schijnbaar een andere stream dan de voorbeschouwing die niet automatisch in elkaar overgaat
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
TiP: schakel zelf tijdens zeg volkslied over naar de andere stream/programma, (TERUG), dan heb je even tijd om alles in te stellen.
En je loopt dan mss wat minder achter dan wanneer je het door laat lopen.
[quote]quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef Refragmental het volgende:
... F1 tv app laat me geen andere audio track kiezen
Supertip!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
In Luxemburg is het wel gewoon beschikbaar: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Als je het via de website wil afsluiten zonder VPN heb je inderdaad een Luxemburgse betaalkaart nodig. Je kunt het ook vanuit de Google Play Store of Apple Appstore afsluiten. Mogelijk lukt het dan wel gewoon met een Nederlandse betaalkaart.
In Luxemburg kun je het overigens ook gewoon gratis zien via https://play.rtl.lu/live/rtl-zwee of met de Luxemburgse RTL Play app. NL commentaar kun je dan fixen via Grand Prix Radio of op AD.nl.
Hier dit keer weer vloeiend (gister Kwali niet)quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Voor mensen die F1 tv hebben: had die bij jullie ook wat kuren af en toe?
Dat kan makkelijk met Opera Browser (via desktop en Android). Even eenmalig VPN aanzetten in de instellingen van Opera en je hoeft er nooit meer naar om te kijken. De VPN-verbinding geldt alleen voor Opera. Je laat alleen Grand Prix Radio (deze of deze) via Opera lopen en al het overige verkeer houd je daarbuiten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
VPN gevonden, groetjes uit de VS
Nu nog een manier vinden om alleen GPR over de VPN te laten gaan.
Ik heb 0 issues gehad en dat met 6 streams tegelijkertijdquote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik heb deze race af en toe wat kuren gehad. Bufferproblemen en af en toe moest ik de race opnieuw opstarten voor hij weer verder wilde.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
Ik had tegen het einde wel kwaliteitsverlies, maar dit herstelde zich vrij snel.quote:Op maandag 6 maart 2023 03:37 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb vandaag ook weer zonder problemen en met haarscherp beeld kunnen kijken op F1 TVkwali ook geen problemen gehad. GPR met Mol er dit keer ook perfect bij gehad
Ik had vooral in het begin kwaliteitsverlies maar dit duurde ook niet heel lang.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had tegen het einde wel kwaliteitsverlies, maar dit herstelde zich vrij snel.
Als je de main feed op je TV zet, dan zou ik de onboards daar plaatsen in een 2x2 raster.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:48 schreef DX11 het volgende:
F1 multiviewer is ook wel super handig zeg. Gebruik het op mijn tablet naast de tv. Nu alleen nog verder puzzelen om het scherm beter te vullen:
[ afbeelding ]
(plaatje van quali)
Ja dat kan ook. Maar ik had op de TV de international feed, en op de tablet de F1 live feed (is regelmatig anders). En dan dus op de tablet daar omheen de rest. Probleem is dat al die schermpjes 16:9 zijn en mijn tablet 3:2, dus alle zwartruimte opvullen gaat sowieso niet. Wat ik nu overweeg is de normale 16:9 pc te vullen met de main feed plus 5 kleine dingen er omheen, en dan die op de tv af te beelden. Als je tv groot genoeg is kan je alles nog prima zien dan.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als je de main feed op je TV zet, dan zou ik de onboards daar plaatsen in een 2x2 raster.
Dan met de live timing van MultiViewer (dus niet de data video van F1TV) de rechterkant opvullen, en daar waar de RBR onboards nu staan twee blokken maken vanuit de live timing. 1 met de Race Control messages, en 1 met de driver tracker (dus niet die tracker die je nu hebt staan).
Sowieso is die Palmer beter in commentaar geven, dan een F1 auto besturenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Aan alle nieuwe leden van de F1 TV familie: na de race, meestal vanaf dinsdag, staat er een 20-30 min analyse van Palmer online, deze vind ik altijd verrassend sterk,echt wel een aanrader.
De livetiming feeds van Multiviewer komen van de timing stream van formula1.com en niet vanuit een video feed. Dat zijn dus gewoon textschermen die ook op die manier schaalbaar zijn naar anders dan 16:9 verhoudingen (enige uitzondering is de tracker, want daar staat een plaatje van het circuit in).quote:Op maandag 6 maart 2023 15:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar ik had op de TV de international feed, en op de tablet de F1 live feed (is regelmatig anders). En dan dus op de tablet daar omheen de rest. Probleem is dat al die schermpjes 16:9 zijn en mijn tablet 3:2, dus alle zwartruimte opvullen gaat sowieso niet. Wat ik nu overweeg is de normale 16:9 pc te vullen met de main feed plus 5 kleine dingen er omheen, en dan die op de tv af te beelden. Als je tv groot genoeg is kan je alles nog prima zien dan.
Nice! Daar ga ik mee puzzelen de volgende race.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
De livetiming feeds van Multiviewer komen van de timing stream van formula1.com en niet vanuit een video feed. Dat zijn dus gewoon textschermen die ook op die manier schaalbaar zijn naar anders dan 16:9 verhoudingen (enige uitzondering is de tracker, want daar staat een plaatje van het circuit in).
Je kan daarmee dus bijvoorbeeld de berichten van race control laten zien in het vlak wat anders gewoon zwart is.
En dat zijn alle berichten van race control, niet alleen wat ze in de live feed voorbij laten komen (elke track limit komt voorbij, evenals alle vlaggen die gegeven worden per baanpost (dus niet per sector)).
Je kan dat nu al doen... Gewoon de race terugkijken via Multiviewer. De livetiming wordt gesynced met de videofeed opgeslagen op een server van MV, dus die kun je ook gewoon openen bij terugkijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:53 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nice! Daar ga ik mee puzzelen de volgende race.
En de Tech Talk op dinsdagen - als die dag nog aangehouden wordt...?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Aan alle nieuwe leden van de F1 TV familie: na de race, meestal vanaf dinsdag, staat er een 20-30 min analyse van Palmer online, deze vind ik altijd verrassend sterk,echt wel een aanrader.
Ik vind het ook goed te doen en zeker de moeite waard voor de grote tv.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:42 schreef Black-Death het volgende:
Net met het apk-bestand de F1 TV app weer op mijn Android tv gezet. Ging verrassend eenvoudig.
Waarom staat die app eigenlijk niet meer standaard in de Play Store?
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed te doen en zeker de moeite waard voor de grote tv.
Staat er wel in, maar wordt op 90% van de apparaten niet toegestaan voor download, iets met een rechten dingetje.
Ik heb 1 chromecast met google tv, daar kan je hem weer wel downloaden uit de playstore, nvidia shield enz schijnbaar ook.
Denk dat ik ongeveer een keer of 6 heb geüpdatet vorig jaar, goed te doen. Ik heb zelf solid explorer geïnstalleerd en een netwerklocatie gemaakt van mijn pc, dan is het letterlijk kopiëren plakken installeren, 1 minuut.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweestquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Kan je op youtube wel doenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:59 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweest
Via de website wordt het toch ook automatisch verlengd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je F1TV via de app hebt gekocht voor een heel jaar, wordt ie automatisch verlengd.
Das altijd, waar je hem ook koopt.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je F1TV via de app hebt gekocht voor een heel jaar, wordt ie automatisch verlengd.
Ik heb ook een jaar gekocht en meteen m'n abo geannuleerd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Op apkmirror zie je dat er ongeveer 1 keer per maand een update is (behalve afgelopen week): https://www.apkmirror.com/uploads/?appcategory=f1-tv-android-tvquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?
Of je zegt gewoon je abo op en neemt daarna een nieuwe, kan met je zelfde account en met korting.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das altijd, waar je hem ook koopt.
En het 2e jaar is duurder.
Daarom maak je elk jaar (in de kortingsperiode) een nieuw account aan. (gmailadres+1@gmail.com)
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 06:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon je abo op en neemt daarna een nieuwe, kan met je zelfde account en met korting.
Een paar weken geleden kon het nog, geen idee of het nu veranderd is:quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar gekocht en meteen m'n abo geannuleerd.
Je kunt een jaarabonnement het beste gewoon zelf gelijk stopzetten na aanschaf. Dan loopt het netjes door tot de einddatum. Dat kan via de website als je het rechtstreeks via F1TV hebt afgesloten. Of via het abonnementenbeheer in de appstores van Google of Apple als je het via hen hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
Staat gewoon duidelijk in het contract dat abonnementen automatisch worden verlengd, zolang je het abonnement maar na de originele periode maandelijks kan opzeggen is het wettelijk toegestaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
Nouja, dat is gewoon zoals het werkt (en dat wordt keurig gemeld bij het afsluiten). De beste oplossing is om meteen op te zeggen na het afsluiten als je dat soort dingen niet wilt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil heel graag weten hoe dit werkt! Waar vind ik deze functionaliteit? Ik kijk op mijn tv met een Firestick.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:48 schreef DX11 het volgende:
F1 multiviewer is ook wel super handig zeg. Gebruik het op mijn tablet naast de tv. Nu alleen nog verder puzzelen om het scherm beter te vullen:
[ afbeelding ]
(plaatje van quali)
Staat gewoon in je mail bevestiging hoor toen je het afsloot..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
quote:Voordat je aan de slag gaat, vind je hier je accountinformatie:
Product: F1 TV Pro
Soort abonnement: Jaarlijks
Betaald bedrag: ¤ 51,99
Wordt verlengd op: dinsdag 7 maart 2023
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik wil heel graag weten hoe dit werkt! Waar vind ik deze functionaliteit? Ik kijk op mijn tv met een Firestick.
En ik weet niet wat het is, maar je hebt een internet van me gekregenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"
Je kan natuurlijk wel weer je windows beeld naar je tv krijgen via verschillende manieren zoals steamlink enz.
Jep. Is precies hoe ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.
Hmmm, zal eens kijken of ik iets met de laptop kan rommelen. Wordt druk op de salontafel met hapje, drankje, iPad en laptop.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef DX11 het volgende:
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"
Haha ja mooi, mocht je een hdmi kabel kunnen leggen van laptop naar tv, kan je er ook voor kiezen om je laptop scherm uit te doen en dicht te klappen. Kan je daar je hapjes op zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, zal eens kijken of ik iets met de laptop kan rommelen. Wordt druk op de salontafel met hapje, drankje, iPad en laptop.
Oh, raar, hier kreeg ik de korting niet, want ik kon alleen het bestaande contract verlengen voor de volle mep. Nouja, maakt niet uit, misschien heb ik verkeerd gekeken, maar een nieuw account maken was ook niet heel veel werk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jep. Is precies hoe ik het gedaan heb.
Ja dat weet ik zelf ook niet echt maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik weet niet wat het is, maar je hebt een internet van me gekregen
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:12 schreef DX11 het volgende:
[..]
Haha ja mooi, mocht je een hdmi kabel kunnen leggen van laptop naar tv, kan je er ook voor kiezen om je laptop scherm uit te doen en dicht te klappen. Kan je daar je hapjes op zetten
Het is btw best een klusje om alle schermpjes mooi passend te maken, dus doe dat VOOR zondag (met een replay kan het ook, en dan layout opslaan!)
Of 1x uit eten voor 1 persoon, zonde.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Niet dat 65 euro nou een wereldramp is maar dat zijn toch een hoop bier en nootjes voor tijdens de F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |