De Nederlande audio-stream is die van Viaplay.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dat met het Viaplay-team?
Ik ging er vanuit dat ik nu bij 'de concurrent' zat
Mouse-over?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg in de browser geen optie, krijg alleen 'uitzending live' of 'uitzending vanaf het begin' en dan begint ie gelijk
Maar mss NIET bij de Pre-shows en Post-shows, dus.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef D. het volgende:
Oe, en het werkt (bij mij) niet op Firefox, da's wel jammer
Ja, dus toch, ik dacht bij de concurrent te zitten, dus dat ze eigen Nederlandstalige commentatoren hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Tijdens VT1, VT2, VT3, en Kwali & Race is er NL-commentaar, van Viaplay, via het knopje Internationaal - of via vooraf instellen bij Tandwieltje.
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandertquote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Mouse-over?
Of even pauzeren, komt er dan een menu tevoorschijn?
Maar mss NIET bij de Pre-shows en Post-shows, dus.
Dat is nl. F1 TV- exclusive
Jup. Tijdens een sessie:quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandert
TiP: schakel zelf tijdens zeg volkslied over naar de andere stream/programma, (TERUG), dan heb je even tijd om alles in te stellen.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel gewoon even geduld hebben tot de race begint of het dan verandert
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:33 schreef D. het volgende:
Oe, en het werkt (bij mij) niet op Firefox, da's wel jammer
Doet die dat gewoon vanzelf of moet je dan even refreshen?quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup. Tijdens een sessie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je ook via facturering via telefoonrekening doen, zo heb ik dat omzeilt destijds.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Managarm het volgende:
Ik kijk via VPN op RTL Luxemburg, krijg het afsluiten van F1TVPro niet voor elkaar. Problemen met betaling, je moet een creditcard van het land waarin je zit hebben.
Hier start hij automatisch op international en NL audio.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Doet die dat gewoon vanzelf of moet je dan even refreshen?
Ik woon niet in Nederlandquote:Op zondag 5 maart 2023 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit kan je ook via facturering via telefoonrekening doen, zo heb ik dat omzeilt destijds.
Mis wel een beetje de tijd dat ik gewoon hersenloos de tv op 14 kon zetten en klaarquote:Op zondag 5 maart 2023 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hier start hij automatisch op international en NL audio.
Switchen gaat live, ook tussen de verschillende streams (Data, pit lane, driver cams, driver tracker)
Bedank ViaPlee maar…doe ik ook elke keer als ik weer met allerlei schermen en afstandsbedieningen en VPN nu zelfs voor GPR zit te kloten…quote:Op zondag 5 maart 2023 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mis wel een beetje de tijd dat ik gewoon hersenloos de tv op 14 kon zetten en klaar
Opera Browser is ook wel een goede. In ieder geval voor desktop en Android. Even in de instellingen van Opera eenmalig de VPN aanzetten en je hebt er geen omkijken meer naar. De VPN geldt alleen voor Opera, dus al je overige verkeer heeft er geen last van.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie dit topic, en deze tips: (ook dank aan @:hole1988 voor het uitvogelen van een workaround)
[..]
Kan alleen tijdens de live race en kwali!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Mouse-over?
Of even pauzeren, komt er dan een menu tevoorschijn?
edit: geldt dus mss ooik voor:
[..]
Er zijn wel Ondertitels, maar niet ideaal (Engels, snel, vol fouten en in CAPS - niet tot nauwelijks te volgen, dus)
Vorig jaar had ik nog voor het gemak viaplee erbij genomen, maar dat is echt schandalig duur gewordenquote:Op zondag 5 maart 2023 15:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedank ViaPlee maar…doe ik ook elke keer als ik weer met allerlei schermen en afstandsbedieningen en VPN nu zelfs voor GPR zit te kloten…
In Luxemburg is het wel gewoon beschikbaar: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Als je het via de website wil afsluiten zonder VPN heb je inderdaad een Luxemburgse betaalkaart nodig. Je kunt het ook vanuit de Google Play Store of Apple Appstore afsluiten. Mogelijk lukt het dan wel gewoon met een Nederlandse betaalkaart.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:36 schreef Managarm het volgende:
Ik kijk via VPN op RTL Luxemburg, krijg het afsluiten van F1TVPro niet voor elkaar. Problemen met betaling, je moet een creditcard van het land waarin je zit hebben.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Oh, bij F1TV is de race schijnbaar een andere stream dan de voorbeschouwing die niet automatisch in elkaar overgaat
quote:Op zondag 5 maart 2023 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
TiP: schakel zelf tijdens zeg volkslied over naar de andere stream/programma, (TERUG), dan heb je even tijd om alles in te stellen.
En je loopt dan mss wat minder achter dan wanneer je het door laat lopen.
[quote]quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef Refragmental het volgende:
... F1 tv app laat me geen andere audio track kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |