Denk dat ik ongeveer een keer of 6 heb geüpdatet vorig jaar, goed te doen. Ik heb zelf solid explorer geïnstalleerd en een netwerklocatie gemaakt van mijn pc, dan is het letterlijk kopiëren plakken installeren, 1 minuut.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweestquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Eagles89 het volgende:
Aan alle nieuwe leden van de F1 TV familie: na de race, meestal vanaf dinsdag, staat er een 20-30 min analyse van Palmer online, deze vind ik altijd verrassend sterk,echt wel een aanrader.
Kan je op youtube wel doenquote:Op maandag 13 maart 2023 20:59 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel nogal balen dat er geen (Engelse) ondertiteling bij zit, was voor dove mensen handig geweest
Via de website wordt het toch ook automatisch verlengd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je F1TV via de app hebt gekocht voor een heel jaar, wordt ie automatisch verlengd.
Das altijd, waar je hem ook koopt.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: als je F1TV via de app hebt gekocht voor een heel jaar, wordt ie automatisch verlengd.
Ik heb ook een jaar gekocht en meteen m'n abo geannuleerd.quote:Op maandag 13 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Op apkmirror zie je dat er ongeveer 1 keer per maand een update is (behalve afgelopen week): https://www.apkmirror.com/uploads/?appcategory=f1-tv-android-tvquote:Op woensdag 8 maart 2023 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las wel iets over veel updates. Ervaring mee hoe vaak je dit tructje met apk moet doen?
Of je zegt gewoon je abo op en neemt daarna een nieuwe, kan met je zelfde account en met korting.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das altijd, waar je hem ook koopt.
En het 2e jaar is duurder.
Daarom maak je elk jaar (in de kortingsperiode) een nieuw account aan. (gmailadres+1@gmail.com)
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 06:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon je abo op en neemt daarna een nieuwe, kan met je zelfde account en met korting.
Een paar weken geleden kon het nog, geen idee of het nu veranderd is:quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb ook een jaar gekocht en meteen m'n abo geannuleerd.
Je kunt een jaarabonnement het beste gewoon zelf gelijk stopzetten na aanschaf. Dan loopt het netjes door tot de einddatum. Dat kan via de website als je het rechtstreeks via F1TV hebt afgesloten. Of via het abonnementenbeheer in de appstores van Google of Apple als je het via hen hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
Staat gewoon duidelijk in het contract dat abonnementen automatisch worden verlengd, zolang je het abonnement maar na de originele periode maandelijks kan opzeggen is het wettelijk toegestaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het werd bij mij automatisch (gisteren) weer afgeschreven inderdaad, als je gelijk bezwaar indient dan kan je dat nog ongedaan maken. Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
Nouja, dat is gewoon zoals het werkt (en dat wordt keurig gemeld bij het afsluiten). De beste oplossing is om meteen op te zeggen na het afsluiten als je dat soort dingen niet wilt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil heel graag weten hoe dit werkt! Waar vind ik deze functionaliteit? Ik kijk op mijn tv met een Firestick.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:48 schreef DX11 het volgende:
F1 multiviewer is ook wel super handig zeg. Gebruik het op mijn tablet naast de tv. Nu alleen nog verder puzzelen om het scherm beter te vullen:
[ afbeelding ]
(plaatje van quali)
Staat gewoon in je mail bevestiging hoor toen je het afsloot..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik zie nog wel wat ik ga doen, ben sowieso niet gecharmeerd van bedrijven die automatisch verlengen.
quote:Voordat je aan de slag gaat, vind je hier je accountinformatie:
Product: F1 TV Pro
Soort abonnement: Jaarlijks
Betaald bedrag: ¤ 51,99
Wordt verlengd op: dinsdag 7 maart 2023
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik wil heel graag weten hoe dit werkt! Waar vind ik deze functionaliteit? Ik kijk op mijn tv met een Firestick.
En ik weet niet wat het is, maar je hebt een internet van me gekregenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef DX11 het volgende:
[..]
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"
Je kan natuurlijk wel weer je windows beeld naar je tv krijgen via verschillende manieren zoals steamlink enz.
Jep. Is precies hoe ik het gedaan heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nope. In ieder geval niet via de website, het 2e jaar krijg je de korting niet meer, alleen met een nieuw account.
Hmmm, zal eens kijken of ik iets met de laptop kan rommelen. Wordt druk op de salontafel met hapje, drankje, iPad en laptop.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:39 schreef DX11 het volgende:
Kan voor zover ik weet alleen op windows. Google "f1 multiviewer"
Haha ja mooi, mocht je een hdmi kabel kunnen leggen van laptop naar tv, kan je er ook voor kiezen om je laptop scherm uit te doen en dicht te klappen. Kan je daar je hapjes op zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, zal eens kijken of ik iets met de laptop kan rommelen. Wordt druk op de salontafel met hapje, drankje, iPad en laptop.
Oh, raar, hier kreeg ik de korting niet, want ik kon alleen het bestaande contract verlengen voor de volle mep. Nouja, maakt niet uit, misschien heb ik verkeerd gekeken, maar een nieuw account maken was ook niet heel veel werk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jep. Is precies hoe ik het gedaan heb.
Ja dat weet ik zelf ook niet echt maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik weet niet wat het is, maar je hebt een internet van me gekregen
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:12 schreef DX11 het volgende:
[..]
Haha ja mooi, mocht je een hdmi kabel kunnen leggen van laptop naar tv, kan je er ook voor kiezen om je laptop scherm uit te doen en dicht te klappen. Kan je daar je hapjes op zetten
Het is btw best een klusje om alle schermpjes mooi passend te maken, dus doe dat VOOR zondag (met een replay kan het ook, en dan layout opslaan!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |