Leuk je schrijft altijd duidelijk en makkelijk leesbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah ... komt goed @:Dotteke, ik ga het af en toe doen had ik al bedacht. Wil er alleen niet zo intensief mee bezig zijn als tijdens BB
Leuk om te horen, ik weet zeker dat het door velen wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah ... komt goed @:Dotteke, ik ga het af en toe doen had ik al bedacht. Wil er alleen niet zo intensief mee bezig zijn als tijdens BB
Ik ben er ook heel blij mee. Hopelijk gaat @Li0nHeart er nog meer schrijven. Snap dat er niet de hele dag door geschreven wordt maar belangrijke punten is altijd fijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te horen, ik weet zeker dat het door velen wordt gewaardeerd
Ik wilde gistermiddag een SV gaat tikken over de nieuwe opdracht, maar jij had het al gedaan, bedankt!
Dat zeer zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
@:DGK_tegengas, @:Hoempah, @:spapaars, dank voor jullie filmpjes, wordt erg gewaardeerd door mij en door heel veel lurkers![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 06:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe laat was dit? @:cinsan @:dgk_tegengas @:hoempah hebben jullie dit op beeld?
En @KinKiJan ook bedankt voor al de filmpjes tot nu toequote:Op zondag 5 maart 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zekerwat een werk daar in zit en de SV van @:Li0nheart ook
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
heb jij toevallig het stukje dat stream 2 over gaat naar de badkamer
vond het zo een rare reactie
maar misschien zie ik iets wat er niet is
@ DGK_tegengas @Hoempah @KinKiJan iemand dit opgenomen misschien ?quote:Op zondag 12 maart 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe had dus een leuke droom over haar familie, ze ging snel het bed uit om even te plassen en wilde daarna terug gaan om de droom te verwerken.
Daar heeft ze dus een aanvaring gehad met Isaac of JW over iets wat vrijdag gebeurd is.
EEn combi van deze is de reden dat ze huilde.
Nope, sorry!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
@:DGK_tegengas @:hoempah @:kinkijan iemand dit opgenomen misschien ?![]()
ik neem 24/7 op.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
@:DGK_tegengas @:hoempah @:kinkijan iemand dit opgenomen misschien ?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:38 schreef Hoempah het volgende:
[..]
ik neem 24/7 op.![]()
De aanvaring met jw was niet op stream. Als YT ze heeft verwerkt zal ik ze plaatsen.
Volgens mij heeft hij alles verwijderd incl zijn accountquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:dgk_tegengas doet de site met de uurfilmpjes het niet meer?
Wat jammer keek er graag naarquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alles verwijderd incl zijn account
Hij is er nog niet zo lang geleden mee gestopt , ik keek ze ookquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat jammer keek er graag naar
ondertussen voorzien of nog niet?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Aanvraag sasha en bern in de hot tub en later in bed @:hoempah
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:41 schreef juul. het volgende:
Aanvraag; het gesprek tussen Esther en Isaac rond een uur of 9 vanavond , lieve @:Hoempah
Thanks Hoempahquote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat online, kan van vandaag helaas niets doen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierheen verplaatstquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
@:Kinkijan heb jij toevallig filmpje?
quote:Op maandag 27 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK meende nu te begrijpen dat niet alleen de ex managers mogen stemmen Maar Rupert gaat dit wel tegen de groep zeggen dat alleen de managers mogen stemmen
@DGK_Tegengasquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
@:DGK_tegengas uurfilmpjes aub, ik heb veel gemist![]()
![]()
![]()
Deze ?quote:
Tot 1500 uur staat al online ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:03 schreef Dotteke het volgende:
@:DGK_Tegengas uurfilmpjes aub, ik heb veel gemist
even gekeken maar ik heb niets gezien. Het was vooral Marciano en Moraima die sliepen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:14 schreef Ambrine het volgende:
Heeft er iemand opnames van Jeffrey die vannacht rond 03.30 op de blauwe stoelen zat met Kim haar jas aan?
Oh wat raar. Iemand zei dat ze het had gezien. Ook niet wat later?quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
even gekeken maar ik heb niets gezien. Het was vooral Marciano en Moraima die sliepen.
Of ik mis het moment of het was heel kortquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Oh wat raar. Iemand zei dat ze het had gezien. Ook niet wat later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:15 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Of ik mis het moment of het was heel kortBedankt voor de moeite! Ik ga even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch nog gevonden! Maar hij was maar 1 seconde in beeld. Op minuut 28.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ambrine op 30-03-2023 18:18:46 ]
Wil je mij deze saaie dag nog een keer laten beleven?quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah heb je sasha en bern in de keuken van vandaag in de middag. Dank.
Daarstraks is lastig vinden.quote:
Het lijkt er wel weer opquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand het heeft opgenomen en bij de filmpjes plaatst 🫶. Heb niet kunnen kijken door werk.
@Hoempah ☺️🙏quote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef Daana316 het volgende:
Iemand misschien filmpje van Bern en Sas van vanavond muziek maken.
16-4 rond 22.00/22.30👍👍
quote:Op zondag 16 april 2023 19:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Stream 1 @:DGK_Tegengas @:KinKiJan @:Hoempah @:spapaars
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
@:Hoempah @:Dgk_Tegengas
Stream 1 11.30
Eunice Babs in wc
Over zoenen JW ??
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
Leuk klein stukje net @:Dgk_Tegengas
Ice en Jeff over Eunice??
En dat zijn geschreeuw ik ben de beste en kan alles een act isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een act aldus Jeff - 26 april 2023.@DGK_Tegengas Het tijdstip dat Sasha tegen Bern zegt dat ze haar 24 uur wilde aanvragen vandaag was rond 14.00 uur vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Aardbeienmoes op 27-04-2023 21:18:39 ]if it's meant to be, it will be
Deze denk ik ....quote:Op donderdag 27 april 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DGK_Tegengas Het tijdstip dat Sasha tegen Bern zegt dat ze haar 24 uur wilde aanvragen vandaag was rond 14.00 uur vandaag
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze denk ik ....
Dankje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze denk ik ....
Ik wil hem ook wel zien maar de link doet het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest het even opnieuw uploaden, staat nu hier .....quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil hem ook wel zien maar de link doet het niet meer
Onderstaande cap is van rond 18:05, weet niet meer welke stream was een korte switch van mirthe buiten in de tuin naar de badkamer en weer terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2023 04:53:35 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onderstaande cap is van rond 18:05, weet niet meer welke stream was een korte switch van mirthe buiten in de tuin naar de badkamer en weer terugIk had het weggehaald, ga jij me quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het al gevonden
Ow! Zie dat nu pasquote:Op zondag 14 mei 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had het weggehaald, ga jij me quoten
Had het al gevonden
Okequote:Op zondag 14 mei 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow! Zie dat nu pas![]()
Zal ik het weghalen?
Staat erin, duurde me wel veel te lang dat herhalende gezeverquote:Op zondag 21 mei 2023 18:36 schreef woxxel het volgende:
Iscer een filmje van de tirade van jeff tegen zoe?
Stream weet ik niet want ik heb t niet gezien. Maar het is in ieder geval voor 18.30 uur
quote:Op maandag 22 mei 2023 12:10 schreef woxxel het volgende:
Bedankt voor al jullie filmpjes!
Heeft iemand t fragment van boze isaak tegen zoe?
Stream weet ik niet. Tijdstip ietsje voor 12 uur
Hey Mouserin,quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:13 schreef Mouserin het volgende:
Wat geniet ik altijd van de filmpjes die geplaatst worden! Als ik aan het werk ben geweest, is het super fijn om nog even filmpjes terug te kunnen kijken...🥰
Wat werd ik er dan ook verdrietig van dat ik er van de week achter kwam dat de Bitchute site het niet meer deed... Ik hoopte dat deze nog terug online zou komen, maar ben er bang voor...... Zoooo jammer...😪
Niet alleen voor mij jammer, maar ook voor alle anderen die er nog graag naar keken en ook zekerste weten (familie van) de deelnemers...❤
Ergens heb ik nog de stille hoop dat ondanks de eigenaar dan misschien geen zin of tijd meer heeft om nieuwe filmpjes te plaatsen, de site misschien nog wel online wilt/kan houden...🙏🏻
Zodat de bestaande filmpjes in ieder geval nog met veel liefde teruggekeken kunnen worden...🥰
Ik wilde met dit berichtje gewoon even laten weten, dat naast alle geweldige filmpjes die nog wel geplaatst worden en zijn (ontzettend veel dank daarvoor), deze andere filmpjes giga gemist worden....😪❤
Lieve groetjes,
Mouserin
Hoi hoi,quote:Op zondag 28 mei 2023 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mouserin,
Ja zag van de week ook dat alles weer weg was, snap ook niet waarom. Gebeurd wel vaker dat ze weg zijn en er in een keer weer staan. Maar gelukkig staan de filmpjes van @:Hoempah er nog wel
Snap ook niet zo goed wat daar de bedoeling van is om de filmpjes steeds weg te halen
Een tijdje terug ook, ik wilde toen nog alle berichten met die linken die het niet meer deden gaan verwijderen. Maar goed dat ik het niet gedaan had want een paar dagen later deden ze het allemaal weer
@:DGK_Tegengas hoe komt dat dat?
Het is ook veel werk en helemaal met dit weer.quote:
Ik geloof het, momenteel is bijna iedereen liever lekker buiten....🤭quote:Op maandag 29 mei 2023 13:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het is ook veel werk en helemaal met dit weer.![]()
Voor sasha en bern liefhebbers post ik soms al filmpjes die ik er normaal niet uit zou knippen. Maar als je verteld wie jouw favorieten zijn dan kan ik kijken of ik daar een beetje rekening mee kan houden.
Denk wel dat ze terug komen en zeker als je in DM bij de filmmaker gaat vragen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Mouserin het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Dankje voor de reactie en de tags, gezien ik nieuw ben hier qua reageren heb ik geen idee hoe alles werkt.. Hoop dan ook dat deze reactie goed gaat.. haha!🤭
Ja, ben zeker heel blij met de filmpjes hier dienst nog wel doen en er nig hij komen!! Maar op de site van Bitchute stond nog zoveel meer, allerlei verborgen fragmenten van degenen van wie ik graag alles terug zag.. Zeker omdat van diegenen maar heel weinig in de afleveringen is teruggekomen...🥰❤
Ik snap best dat het ontzettend veel werk is en dat er uiteindelijk weinig zin meer is om nieuwe filmpjes te plaatsen... Maar ik vind het heel verdrietig dat de oude filmpjes dan ook gelijk offline gehaald zijn...😪😭
Stiekem nog steeds de hoop dat binnenkort te filmpjes weer terug te zien zijn (zeker voor de deelnemers en hun familie, gezien ik weet dat er een aantal heel blij met die oude verstopte beelden waren), ook al zullen er wellicht geen nieuwe meer bijkomen..🥰
Liefs, Mouserin
Zonde dat al je filmpjes niet meer zichtbaar zijn. Genoot er erg veel van. Vooral als ik geen streams kon kijken, had ik het gevoel door jou filmpjes toch alles mee te krijgen. Hoop dat je toch weer filmpjes wil/kan plaatsen.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het is ook veel werk en helemaal met dit weer.![]()
Voor sasha en bern liefhebbers post ik soms al filmpjes die ik er normaal niet uit zou knippen. Maar als je verteld wie jouw favorieten zijn dan kan ik kijken of ik daar een beetje rekening mee kan houden.
Was niet mijn keuze helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zonde dat al je filmpjes niet meer zichtbaar zijn. Genoot er erg veel van. Vooral als ik geen streams kon kijken, had ik het gevoel door jou filmpjes toch alles mee te krijgen. Hoop dat je toch weer filmpjes wil/kan plaatsen.
Dat doet Talpa, dat is ieder jaar met een RLSquote:Op donderdag 6 juli 2023 01:56 schreef Chea49 het volgende:
Welke idioot heeft ervoor gezorgd dat alle filmpjes zijn verdwenen en niet meer terug te halen zijn? Gewoon belachelijk daar er veel mensen heel blij mee waren. Gelukkig is het DGK gelukt er 1 te downloaden en in de COS te plaatsen., n.l. verdrietige Wendy onder de douche en schijnheilige Zoe die de boel heeft opgestookt!
Het 2e kanaal is er nog maar is beperkt tot 10 videos per dag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, waarom dat nou? Echt heel jammer
Je mag nu iets meer op YouTube zetten?
Heel vreemd, het lijkt wel of ze lukraak een paar filmpjes gekozen hebben.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het 2e kanaal is er nog maar is beperkt tot 10 videos per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:08 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe komt het dat we de filmpjes niet meer kunnen zien?
Is al jaren zo, nog een wonder dat men nog zoveel tijd en moeite neemt voor het maken van filmpjesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:55 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dankje! Het is dus hoogst ws Talpa zelf
Wij vinden data allemaal spijtigquote:Op zondag 9 juli 2023 19:49 schreef Brenco het volgende:
Zijn er geen filmpjes meer van ejvjl? Of filmpjes die staan op een andere site?
Vind dit echt wel heel jammer dat er hier geen meer te vinden zijn en ik vind ook geen alternatieven.
Heel heel spijtig!
Deze denk ik ... ze blijven helaas maar 24 uur staan .....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:12 schreef woxxel het volgende:
@:hoempa of @:dgk heeft iemand het filmpje van de discussue van zoe en babette?
Vandaag om 13.15 ongeveer?
Precies dit, allemaal bedanktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:36 schreef Chea49 het volgende:
Jammer dat de filmpjes niet meer bekeken kunnen worden maar nu het einde van het programma in zicht is is dat minder erg. Ik wil hier graag alle mensen die voor de filmpjes zorgden en daarmee mensen zónder streams goed op de hoogte konden houden bedanken voor al hun energie en moeite die zij er een jaar lang in hebben gestopt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Iemand het gesprek van Sasha en Isaac over ontstaan van stelletjes daar? Rond 19.14 las ik in de cos.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Bedankt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je toevallig ook het stukje ervoor? Waar ze over Bern sprak? Hier was het niet te horen. Iemand anders misschien? 🤗 @Hoempah @DGK_Tegengas @spapaars
Zie dmquote:Op zondag 20 augustus 2023 23:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt!!!
Heb je toevallig ook het stukje ervoor? Waar ze over Bern sprak? Hier was het niet te horen. Iemand anders misschien? 🤗 @:Hoempah @:DGK_Tegengas @:spapaars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |