even gekeken maar ik heb niets gezien. Het was vooral Marciano en Moraima die sliepen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:14 schreef Ambrine het volgende:
Heeft er iemand opnames van Jeffrey die vannacht rond 03.30 op de blauwe stoelen zat met Kim haar jas aan?
Oh wat raar. Iemand zei dat ze het had gezien. Ook niet wat later?quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
even gekeken maar ik heb niets gezien. Het was vooral Marciano en Moraima die sliepen.
Of ik mis het moment of het was heel kortquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:43 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Oh wat raar. Iemand zei dat ze het had gezien. Ook niet wat later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:15 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Of ik mis het moment of het was heel kortBedankt voor de moeite! Ik ga even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch nog gevonden! Maar hij was maar 1 seconde in beeld. Op minuut 28.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ambrine op 30-03-2023 18:18:46 ]
Wil je mij deze saaie dag nog een keer laten beleven?quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah heb je sasha en bern in de keuken van vandaag in de middag. Dank.
Daarstraks is lastig vinden.quote:
Het lijkt er wel weer opquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand het heeft opgenomen en bij de filmpjes plaatst 🫶. Heb niet kunnen kijken door werk.
@Hoempah ☺️🙏quote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef Daana316 het volgende:
Iemand misschien filmpje van Bern en Sas van vanavond muziek maken.
16-4 rond 22.00/22.30👍👍
quote:Op zondag 16 april 2023 19:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Stream 1 @:DGK_Tegengas @:KinKiJan @:Hoempah @:spapaars
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:39 schreef greysbones het volgende:
@:Hoempah @:Dgk_Tegengas
Stream 1 11.30
Eunice Babs in wc
Over zoenen JW ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 april 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
Leuk klein stukje net @:Dgk_Tegengas
Ice en Jeff over Eunice??
En dat zijn geschreeuw ik ben de beste en kan alles een act isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |