quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een act aldus Jeff - 26 april 2023.@DGK_Tegengas Het tijdstip dat Sasha tegen Bern zegt dat ze haar 24 uur wilde aanvragen vandaag was rond 14.00 uur vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Aardbeienmoes op 27-04-2023 21:18:39 ]if it's meant to be, it will be
Deze denk ik ....quote:Op donderdag 27 april 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DGK_Tegengas Het tijdstip dat Sasha tegen Bern zegt dat ze haar 24 uur wilde aanvragen vandaag was rond 14.00 uur vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze denk ik ....
Dankje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze denk ik ....
Ik wil hem ook wel zien maar de link doet het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest het even opnieuw uploaden, staat nu hier .....quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:42 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil hem ook wel zien maar de link doet het niet meer
Onderstaande cap is van rond 18:05, weet niet meer welke stream was een korte switch van mirthe buiten in de tuin naar de badkamer en weer terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 15-05-2023 04:53:35 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onderstaande cap is van rond 18:05, weet niet meer welke stream was een korte switch van mirthe buiten in de tuin naar de badkamer en weer terugIk had het weggehaald, ga jij me quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het al gevonden
Ow! Zie dat nu pasquote:Op zondag 14 mei 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik had het weggehaald, ga jij me quoten
Had het al gevonden
Okequote:Op zondag 14 mei 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow! Zie dat nu pas![]()
Zal ik het weghalen?
Staat erin, duurde me wel veel te lang dat herhalende gezeverquote:Op zondag 21 mei 2023 18:36 schreef woxxel het volgende:
Iscer een filmje van de tirade van jeff tegen zoe?
Stream weet ik niet want ik heb t niet gezien. Maar het is in ieder geval voor 18.30 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |