Hij houdt het zélf in stand.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Hij wordt de gehele dag bediend, maar dat je voor dat de gehele dag die dusterhoofd naast je te moeten dulden?
[ afbeelding ]
Esther is een uber stalkster. Thijs Zeeman van Gestalkt zou hier zelfs een stijfje van krijgen....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Hij wordt de gehele dag bediend, maar dat je voor dat de gehele dag die dusterhoofd naast je te moeten dulden?
[ afbeelding ]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint zo zoetjesaan ook een beetje zielig te worden vind ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther is een uber stalkster. Thijs Zeeman van Gestalkt zou hier zelfs een stijfje van krijgen....
En zo is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
Misbruik maken doet hij niet, en vluchten kan ook niet, dus zal het berusting zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Er staat in de agenda full moon party voor vanavond, maar ik denk dat die wel geschrapt kan worden
Dan verschillen we van meningquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misbruik maken doet hij niet, en vluchten kan ook niet, dus zal het berusting zijn.
Het is een verhaallijntje dus dat moet blijkbaar nog even uit gemelkt worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het begint zo zoetjesaan ook een beetje zielig te worden vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.quote:
Dat snap ik, maar hij vindt haar 10x niks, maar geniet wel van alles dat voor hem wordt gedaan. Zelf doet hij niks terug. Dat is in mijn ogen misbruiken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.
JW gaat voor jonger, die ziet meer in Babette en misschien ook Eunice.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
Niet kijken alleen luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wordt gestalkt zonder kans om eraan te ontsnappen, dus legde hij zich er maar bij neer door deze situatie te accepteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef marky326 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij vindt haar 10x niks, maar geniet wel van alles dat voor hem wordt gedaan. Zelf doet hij niks terug. Dat is in mijn ogen misbruiken.
Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Esther is gewoon op alle fronten onaantrekkelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.
JW gaat voor jonger, die ziet meer in Babette en misschien ook Eunice.
Zielig mannetje met zijn piepstemmetje, piepstemmetje piepstemmetje 300%quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, maar er zit nu duidelijke valse drive in, zoveel geslijm bij die "Conjo's" is voor zijn doen beschamend..
? Hebben ze iets opgenomenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Erik : Hij staat nu goed, als je op play drukt. Bij 58,5 minuut mag je stoppen.
Erik : Zeer belastend dit gesprek.
Jasper : Tussen wie is dit gesprek?
Erik : Babette, KimD en Wendy.
Dit dus en podcast apparaat dus nu gebruikt om af te luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Bas in Utopia deed dit ook al.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit dus en podcast apparaat dus nu gebruikt om af te luisteren.
In die Jas die Sas net aanhoud was dat ding verstoptquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
7 kwartier opgenomen maar 1 kwartier is maar interresant, ook over een jas
oke dan gelijk een rode kaart voor Erik!!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Erik : Willen jullie het niet aan anderen laten luisteren, en gewoon wissen.
Erik : Het is echt eh .... niet leuk.
Veel over kleren, iets over een jas, die door diverse mensen is gedragen en zelfs achter bij de regie is geweest, toen kregen we een soundlock en toen dat maar 1 kwartier interessant was.quote:
Ok, dus dat is het verhaal van de jas. Daar zat het apparaat in.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In die Jas die Sas net aanhoud was dat ding verstopt
Ik vind het slimquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan gelijk een rode kaart voor Erik!!!![]()
Ik zou dit graag terug willen zien @Hoempah, @spapaars @DGK_Tegengas @LionHeartquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Erik : Willen jullie het niet aan anderen laten luisteren, en gewoon wissen.
Erik : Het is echt eh .... niet leuk.
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Ik zal even kijken of ik kan terugspoelen en opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou dit graag terug willen zien @:Hoempah, @:spapaars @:DGK_Tegengas
Vergeet morgenavond niet, met drank op kunnen er héél veel dingen gezegd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Roeien met de riemen die je hebtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooidquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Die hadden misschien nog een oud verhaallijntje liggen uit die andere RLS.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooid
Je sarcasme stijgt met de dag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Morgen met wat drank op, komt alle woede er wel uitquote:
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van gistermiddag tussen die drie dames.. daar hebben wij toch ook een filmpje van?
Ik lees twee aannames in één postingquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
Wanda ook ff naar je zelf kijken, en nog erger je bezoekjes elke dag bij kamer 5 en je bescherming door kamer 5 ...makkt je nog steeds een bitch!!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda: ik denk dat ik na het weekend naar huis wil. Dit is niet mijn spel.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
#afluisterGate DEEL 1
https://streamable.com/x3ac8v
In your face biatch!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is duidelijk gezien en gehoord geweest....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lees twee aannames in één posting
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda zegt zojuist dat "Babette het ook over Kenzy en Mirthe heeft, die mogen er ook uit van haar"quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Zou kunnen dat ze haar er uit gooien omdat het anders met die Fokko van haar gaat escaleren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:37 schreef marky326 het volgende:
[..]
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.
Het was binnen die 5 kwartier nadat Zalando binnenkwam. . want daarmee begon de opname zei Erik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Inbreuk op iemands privacy.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Judiwi het volgende:
EricWat nou als ze bij psycholoog langs was geweest met haar jas. Dit kan niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
Dat wordt een mooi weekendquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Ja, trap die walgelijke gore vent de grond in babsie! #teambabsiequote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil het scenario waarbij babs erachter komt dat erik dit gedaan heeft en dan heel heel heel boos tegen erik te keer gaat.
Dagelijkse kost, dat er iemand van slag is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Erik en ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:43 schreef woxxel het volgende:
Maar wie heeft de podcast aangezet om op te nemen en was dit bewust.
Ik zag de laatste dagen iedereen met die jas rondlopen
Babette en netterquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik van Babs ook geen fan ben en het gesprek zelf niet gehoord heb durf ik toch aan te nemen dat de manier waarop Babette over haar en de anderen praat een stuk netter is dat die vuilbekkerij die Wanda zelf altijd over anderen uitkraamt..
En mensen klagen hier, wanneer een bewoner het uitkraamtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
Hoor nu de vieze smiecht..de bommendropper, gele kaart is best wel gewenst tegen deze staatsmongool..
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, trap die walgelijke gore vent de grond in babsie! #teambabsie
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
Wanda wilt het over de speakers gooien.
Gele kaart?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
Hoor nu de vieze smiecht..de bommendropper, gele kaart is best wel gewenst tegen deze staatsmongool..
Heeft ze morgenavond kans genoeg voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
ja ga jij nu maar eens op de streams letten ipv op mij en andere users.....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En mensen klagen hier, wanneer een bewoner het uitkraamt
op de dj-set aansluiten morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
Hey topper.quote:
Streams staan aan, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ga jij nu maar eens op de streams letten ipv op mij en andere users.....
De voortekenen zijn in ieder geval goed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit feest wordt epischer en epischer !!!!
Dat kind haalt de finale bij lange na niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef Silves het volgende:
Wil met waardige tegenstaanders in de finale..![]()
Als in de flessen drank?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De voortekenen zijn in ieder geval goed.
Wie? Wanda? Erik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef Silves het volgende:
Wil met waardige tegenstaanders in de finale..![]()
Die zijn genoeg op voorraad. Kantoor staat vol met drank en niet alleen sinas of colaquote:
Nee, dat mag nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom hier geel voor zou moeten vallen.
Ouderwets aan de deur afluisteren mag ook.
Verrek, dat kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen, zijn ze het over eens
En iedereen geeft daar zijn/haar eigen invulling aan
Is ook niet, alleen als je Erik niet mag zie je het als extra stok om mee te slaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ja ik snap dat ook niet, tis een spel mensen en dit is ook een manier om iemand af te luisteren. Ze komen daar best wat laat achter of maken er pas laat gebruik van, dat podcast ding.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Babettequote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Streams staan aan, maak je geen zorgen![]()
Babette heeft het nu over haar vriend, die ze een mes in de rug gestoken heeft.
Bep is vrij om haar spel ook te spelen..de boer is eruit, en het is nu om naar haar eigen gevoel te luisteren en niet die van Gj..want die had een bloedhekel aan elke vent in de loods,en hield de meiden tegen om te doen waar ze zin in hadden..zo van het vingertje wijzen!!
Dit moet bewust zijn .. in een zak stoppen en 'm er anderhalf uur later weer uithalen....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, tis een spel mensen en dit is ook een manier om iemand af te luisteren. Ze komen daar best wat laat achter of maken er pas laat gebruik van, dat podcast ding.
Ik wil gewoon weten of Erik het expres heeft gedaan of per ongeluk.
Als het per ongeluk is dan wis je het en laat je het niet aan anderen horen...griezelige erikquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde Erik net zeggen dat het per ongeluk was gegaan, het apparaatje aan, ik geloof dat dus niet maar hij zei net van wel. Heeft ie al spijt, trekt ie zijn keutel in of was het echt per ongeluk, ik geloof dat laatste gewoon niet.
The endquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand me bijpraten?
[ afbeelding ]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand me bijpraten?
[ afbeelding ]
Hmmm en het apparaatje loopt uit zichzelf de jas in...quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde Erik net zeggen dat het per ongeluk was gegaan, het apparaatje aan, ik geloof dat dus niet maar hij zei net van wel. Heeft ie al spijt, trekt ie zijn keutel in of was het echt per ongeluk, ik geloof dat laatste gewoon niet.
Dan had ze toen zichzelf moeten zijn, ipv achter gj aanhobbelen omdat ze zich ‘zo veilig’ voelde bij hem.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Streams staan aan, maak je geen zorgen![]()
Babette heeft het nu over haar vriend, die ze een mes in de rug gestoken heeft.
Bep is vrij om haar spel ook te spelen..de boer is eruit, en het is nu om naar haar eigen gevoel te luisteren en niet die van Gj..want die had een bloedhekel aan elke vent in de loods,en hield de meiden tegen om te doen waar ze zin in hadden..zo van het vingertje wijzen!!
Thanks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.
Morgen! Met veeeeeeel alcoholquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:57 schreef Clasientje het volgende:
Wanneer is het daar een grote half jaar feest?
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)quote:
Dat laatste had ik niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had ze toen zichzelf moeten zijn, ipv achter gj aanhobbelen omdat ze zich ‘zo veilig’ voelde bij hem.
Zulke laffe achterafklets, dat ze onder de plak zat van Gj.
kim had aan sas gevraagd of ze het niet erg vond dat wanda zoveel met bern optrokquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie laatste post in Filmpjes topic .. er is ook iets over Bern gezegd blijkbaar.
Jij ziet het dus ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)
Vuile schijnheil!!
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daarquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
mnsen, ik versta het echt bijna niet
alles staat op zijn hardste, nog steeds superzacht..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar
Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel 'toevallig' dat Erik daar 'ineens' gaat staan eten..... en ze even vertelt dat bij 58 minuten het interessant wordt (of zoiets toen Sasha het vroeg)
Vuile schijnheil!!
Ik kan het geluid heel hard zetten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dacht echt dat het aan mij ligt........ dat geluid is zo vaak bagger daar
Hoe naïef ben je als je denkt dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:56 schreef Hoempah het volgende:
Erik ziet dat het nu ook naar Bern gaat.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah
ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is niks toevalligs aan, en dat wil Erik ook niet doen voorkomen. Hij wil er gewoon ff bij zijn.
Zou jij dat niet doen in deze situatie???quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Dus Eric heeft 1,5 uur zitten luisteren. Wat een enge smerige vent bah bah
Ik ken er meer in die loods die zich zo voelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die nietszeggende, onopvallende, viezige Erik voelt zich ineens helemaal 'The Man' hoor
Stiekem gesprekken opnemen waar je zelf geen deel van uit maakt is volgens mij strafbaar in Nederlandquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
ik heb alles op zijn hardst staan en geef het op, dat gesmoes en gefluister..... ik ben van jullie afhankelijk, want ik versta er geen donder vanquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het geluid heel hard zetten.
hij wist gewoon dat ze met dat ding daarheen ging, niets sneaky aanquote:
Ze zouden het allemaal doen. Isaac heb ik het ook wel eens zien doen. Vaker zelfs. Zoe gisteren ook nog of was het eergisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen in deze situatie???
https://www.hekkelman.nl/(...)%20wordt%20opgenomen.quote:Artikel 139a Wetboek van Strafrecht bepaalt dat het strafbaar is om met een technisch hulpmiddel (bijvoorbeeld een mobiele telefoon) opzettelijk gesprekken op te nemen als degene die het gesprek opneemt geen deelnemer is aan het gesprek, of het gesprek niet in opdracht van een van de deelnemers wordt opgenomen.
Gaat nix van komen. SajeSeikstraal's "bommetjes" komen nooit verder dan bang fluisteren bij vriendje Bernquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:11 schreef xsaskiax het volgende:
Bern (eng lachend) jajaja als je DAT zou doen..... en dan 'deze is voor Gert Jan'!!!
Hij krijgt er gewoon een kleurtje van......... wat een lol.......
Ze vergeten Wanda's walgelijke uitlatingen over anderen, waar Sasha enthousiast olie op het vuur stond te gooien...
Geweldiggg met een drankje op blaat Bern.... gele kaarten.....bla bla bla
Erik heeft geen opnames gemaakt, dat ding heeft per ongeluk opgenomen en Erik heeft het als eerste ontdektquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft een strafbaar feit gepleegd. Als dat niet een gele kaart is.
[..]
https://www.hekkelman.nl/(...)%20wordt%20opgenomen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
Erik heeft geen opnames gemaakt, dat ding heeft per ongeluk opgenomen en Erik heeft het als eerste ontdekt
Precies dat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:11 schreef Silves het volgende:
Partijtje zielig zitten te doen, om andermans gesprekken ..slechte verliezers...ze zijn natuurlijk altijd braaf en roddelen niet.
ja hoor, Sinterklaas, de Kerstman en de Tandenfee bestaan ook denkt hij zekerquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
Erik heeft geen opnames gemaakt, dat ding heeft per ongeluk opgenomen en Erik heeft het als eerste ontdekt
Hoe is dat ding dan in die jas terecht gekomen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
ja de grootste chagrijn die er rondloopt kan nu WEL lachen....... wat ben ik blij dat ze geen manager is geworden!quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef Frummelie het volgende:
Goh Sasha met een big smile op haar gezicht... de vuiligheid.
Ja ja...quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schending van je privacy..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:05 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Stiekem gesprekken opnemen waar je zelf geen deel van uit maakt is volgens mij strafbaar in Nederland
juist door de stemmen van Babette, Wendy en Zoe is ze het niet geworden, dus nu revanche (eng type)quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:16 schreef Silves het volgende:
Serieus, Sas wil Babs onder de bus gooien...joehoe zuur wijf je bent nu eenmaal geen manager geworden , get over it!.
Ienand die de jas draagt steekt het in de zak?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe is dat ding dan in die jas terecht gekomen?
ja en die zet (natuurrrrrrrlijk per ongeluk) de opnameknop aan....... muh zoluhquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ienand die de jas draagt steekt het in de zak?
Ben je sarcastisch of geloof je het echt niet?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja en die zet (natuurrrrrrrlijk per ongeluk) de opnameknop aan....... muh zoluh
Het is toch niet vreemd om iets uit je zak te halen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
Mijn brandende vraag, hoe is dat ding in die jaszak gekomen... en wie heeft het uit die bewuste jaszak gehaald..
Dan zit Erik dus met z'n vieze tentakels aan andermans spullen.
Of bedoel je dat juist die drie personen, die GJ een mes in de rug hebben gestokenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
juist door de stemmen van Babette, Wendy en Zoe is ze het niet geworden, dus nu revanche (eng type)
Ja! Hier dacht ik dus ook al aanquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef Silves het volgende:
Ja Japp nu ook niet meer in Wendy haar bed kruipen...dit zou ook best schijnheilig zijn.
Hear hearquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahahaha Jasper krijgt het lumineuze plan te horen, en ja hoor, hij is voor TRANSPARANTIE!!!
Jasper......... die het aanlegt met een griet die een relatie van 8 jaar thuis heeft zitten, Jasper die bij een ander ierdere avond in bed kruipt...... Jasper die 24/7 de walgelijke uitlatingen van Wanda aanhoort....... Jasper die een schim van zichzelf is geworden..... Jasper... de NUL
Walgelijk hé..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja de grootste chagrijn die er rondloopt kan nu WEL lachen....... wat ben ik blij dat ze geen manager is geworden!
Denk aan je bloeddrukquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahahaha Jasper krijgt het lumineuze plan te horen, en ja hoor, hij is voor TRANSPARANTIE!!!
Jasper......... die het aanlegt met een griet die een relatie van 8 jaar thuis heeft zitten, Jasper die bij een ander ierdere avond in bed kruipt...... Jasper die 24/7 de walgelijke uitlatingen van Wanda aanhoort....... Jasper die een schim van zichzelf is geworden..... Jasper... de NUL
En toch vind ik dat dan wel weer leuk. Hij heeft ook even een scriptje gekregen van de Febo, dat ventje leeft weer helemaal op en is helemaal in zijn knollentuin nu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Erik denkt dat hij in DGK zit. Voelt zich helemaal t mannetje
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
Mijn brandende vraag, hoe is dat ding in die jaszak gekomen... en wie heeft het uit die bewuste jaszak gehaald..
Dan zit Erik dus met z'n vieze tentakels aan andermans spullen.
Jasper is nu benieuwd wat 'hier achter' wordt gezegd..... en denkt dat 'hooguit het ding wordt afgenomen'.......enz enz....quote:
Een mooie zin, ik snap hem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Uit je eigen zak JA uit iemand anders z'n zak neequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch niet vreemd om iets uit je zak te halen?
Dat mag, maar daar hebben we geen bewijs voor op een of andere manier.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat de opnames wel vaker zijn geweest.
Wat een mietjequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:26 schreef Judiwi het volgende:
Eric wil het liefst dat het geluidsfragment bij iedereen tercht komt. Maar zelf durft hij het niet aan Babet door te spelen.
Als hij maar geen one manshow in de hottub gaat gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Algemene jas, en algemene recorder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Uit je eigen zak JA uit iemand anders z'n zak nee
Denk dat als ze het gebeurde afkeuren ze inmiddels al hadden ingegrepenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jasper is nu benieuwd wat 'hier achter' wordt gezegd..... en denkt dat 'hooguit het ding wordt afgenomen'.......enz enz....
Het is maar een spel, het is maar een spel
Privileges blijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:29 schreef HopScotch het volgende:
Ik vind het nog bijna opvallender dat het Wanda dus blijkbaar constant is toegestaan naar kamer 5 te hollen als d'r iets niet zint. Dat zou ze gewoon in die loods moeten oplossen en als dat niet lukt moet ze naar huis gaan.
Slapen doen we snachts...quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Algemene jas, en algemene recorder.
Degene die ‘m droeg heeft dat ding gewoon op de kast gelegd omdat ze wel de jas droeg en dat ding niet nodig had.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
Bern tegen Erik: houd hem in je zak zodat ze hem niet kunnen pakken....... dank voor het vertrouwen, dat zullen we onthouden (blehhhhhhh die toon....)
Dank…quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
Bern tegen Erik: houd hem in je zak zodat ze hem niet kunnen pakken....... dank voor het vertrouwen, dat zullen we onthouden (blehhhhhhh die toon....)
Ja, dit gaat vast voor veel narigheid zorgen. (Leuk voor ons natuurlijk, maar het is eigenlijk echt te gek voor woordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:35 schreef Judiwi het volgende:
Achter moet ingrijpen. Tape is toch een vorm van inbreuk op iemands privacy. Ze zijn opgenomen zonder da4 ze het wisten.
Het is verboden in NL om gesprekken op te nemenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou het heel bijzonder vinden als hier geel voor zou komen
aan de deur luisteren mag ook
Aan een deur vangt iemand toevallig een gesprek op, dit ding is heel bewust in een zak gedaan en aangezet om af te gaan luisteren (van tevoren gepland)quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Potverdorie.. delete snel 1,8Tb aan streamsquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is verboden in NL om gesprekken op te nemen
aan de deur luisteren doe je ook heel bewust. Onder de dekens blijven liggen ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Aan een deur vangt iemand toevallig een gesprek op, dit ding is heel bewust in een zak gedaan en aangezet om af te gaan luisteren (van tevoren gepland)
Even advocaat van de duivel:quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is verboden in NL om gesprekken op te nemen
Die gaat er gewoon liggen hoor vanavond.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef Silves het volgende:
Ja Japp nu ook niet meer in Wendy haar bed kruipen...dit zou ook best schijnheilig zijn.
Had hem al ge-editquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Potverdorie.. delete snel 1,8Tb aan streams
dat bedoelde ik niet, het is de actie.. als je aan een deur luistert, dan is dat omdat je op dat moment iets hoort dat wel/niet interessant voor de afluisteraar is, dat wordt niet van tevoren gepland....... deze actie welquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
aan de deur luisteren doe je ook heel bewust. Onder de dekens blijven liggen ook
Neequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel:
Is het niet zo omdat ze in een TV programma zitten daar continu worden gevolgd en 'afgeluisterd', dat het juist hier niet geld dit verbod?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. ik was ook nog niet met deleten begonnen
Ok, dan is het dus duidelijk. Febo begaat hier dus een strafbaar feit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Mensen moeten bewust zijn van hetgeen waarmee iets wordt opgenomen
Er moet opgewekten zijn of anderszins duidelijk gemaakt zijn
Denk dat ze zich hiermee wel in de vingers kunnen snijdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:41 schreef Hoempah het volgende:
Als de febo het niet zo fijn vond hadden we er niet zoveel van gezien. Dan hadden we Esther en JW gehad op de bank.
Dat is niet strafbaar volgens het Wetboek. Dit wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Erikquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus duidelijk. Febo begaat hier dus een strafbaar feit.
Niet volgens het wetboek .. ze hebben geen consent gegeven om opgenomen te worden door Erik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel:
Is het niet zo omdat ze in een TV programma zitten daar continu worden gevolgd en 'afgeluisterd', dat het juist hier niet geld dit verbod?
Bewoners hebben consent aan Febo gegeven. Niet aan Erik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus duidelijk. Febo begaat hier dus een strafbaar feit.
Erik ging een podcast luisteren en zag dat er nog een fragment van 1 uur 40 min was. En dat heeft hij zitten luisteren. Zegt niet dat hij het heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet volgens het wetboek .. ze hebben geen consent gegeven om opgenomen te worden door Erik.
Daar zullen ze wel een iets voor hebben ondertekendquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook, maar Febo/Talpa is toch eindverantwoordelijk?
En vervolgens besproken met anderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Erik ging een podcast luisteren en zag dat er nog een fragment van 1 uur 40 min was. En dat heeft hij zitten luisteren. Zegt niet dat hij het heeft gedaan.
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar is het apparaat opzettelijk aangezet of niet? En door wie?
Hij heeft de opname wel verspreid, niet zo fris, mja als nietfrisserd doe je onfrisse zaken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Erik ging een podcast luisteren en zag dat er nog een fragment van 1 uur 40 min was. En dat heeft hij zitten luisteren. Zegt niet dat hij het heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |