Het is toch niet vreemd om iets uit je zak te halen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
Mijn brandende vraag, hoe is dat ding in die jaszak gekomen... en wie heeft het uit die bewuste jaszak gehaald..
Dan zit Erik dus met z'n vieze tentakels aan andermans spullen.
Of bedoel je dat juist die drie personen, die GJ een mes in de rug hebben gestokenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
juist door de stemmen van Babette, Wendy en Zoe is ze het niet geworden, dus nu revanche (eng type)
Ja! Hier dacht ik dus ook al aanquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef Silves het volgende:
Ja Japp nu ook niet meer in Wendy haar bed kruipen...dit zou ook best schijnheilig zijn.
Hear hearquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahahaha Jasper krijgt het lumineuze plan te horen, en ja hoor, hij is voor TRANSPARANTIE!!!
Jasper......... die het aanlegt met een griet die een relatie van 8 jaar thuis heeft zitten, Jasper die bij een ander ierdere avond in bed kruipt...... Jasper die 24/7 de walgelijke uitlatingen van Wanda aanhoort....... Jasper die een schim van zichzelf is geworden..... Jasper... de NUL
Walgelijk hé..quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja de grootste chagrijn die er rondloopt kan nu WEL lachen....... wat ben ik blij dat ze geen manager is geworden!
Denk aan je bloeddrukquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahahaha Jasper krijgt het lumineuze plan te horen, en ja hoor, hij is voor TRANSPARANTIE!!!
Jasper......... die het aanlegt met een griet die een relatie van 8 jaar thuis heeft zitten, Jasper die bij een ander ierdere avond in bed kruipt...... Jasper die 24/7 de walgelijke uitlatingen van Wanda aanhoort....... Jasper die een schim van zichzelf is geworden..... Jasper... de NUL
En toch vind ik dat dan wel weer leuk. Hij heeft ook even een scriptje gekregen van de Febo, dat ventje leeft weer helemaal op en is helemaal in zijn knollentuin nu.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Erik denkt dat hij in DGK zit. Voelt zich helemaal t mannetje
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
Mijn brandende vraag, hoe is dat ding in die jaszak gekomen... en wie heeft het uit die bewuste jaszak gehaald..
Dan zit Erik dus met z'n vieze tentakels aan andermans spullen.
Jasper is nu benieuwd wat 'hier achter' wordt gezegd..... en denkt dat 'hooguit het ding wordt afgenomen'.......enz enz....quote:
Een mooie zin, ik snap hem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Uit je eigen zak JA uit iemand anders z'n zak neequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch niet vreemd om iets uit je zak te halen?
Dat mag, maar daar hebben we geen bewijs voor op een of andere manier.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat de opnames wel vaker zijn geweest.
Wat een mietjequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:26 schreef Judiwi het volgende:
Eric wil het liefst dat het geluidsfragment bij iedereen tercht komt. Maar zelf durft hij het niet aan Babet door te spelen.
Als hij maar geen one manshow in de hottub gaat gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:23 schreef Was-beer het volgende:
Algemene jas, en algemene recorder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Uit je eigen zak JA uit iemand anders z'n zak nee
Denk dat als ze het gebeurde afkeuren ze inmiddels al hadden ingegrepenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jasper is nu benieuwd wat 'hier achter' wordt gezegd..... en denkt dat 'hooguit het ding wordt afgenomen'.......enz enz....
Het is maar een spel, het is maar een spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |