Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Ik zal even kijken of ik kan terugspoelen en opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou dit graag terug willen zien @:Hoempah, @:spapaars @:DGK_Tegengas
Vergeet morgenavond niet, met drank op kunnen er héél veel dingen gezegd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Roeien met de riemen die je hebtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooidquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Die hadden misschien nog een oud verhaallijntje liggen uit die andere RLS.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooid
Je sarcasme stijgt met de dag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |