Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Ik zal even kijken of ik kan terugspoelen en opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou dit graag terug willen zien @:Hoempah, @:spapaars @:DGK_Tegengas
Vergeet morgenavond niet, met drank op kunnen er héél veel dingen gezegd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft dus het apparaatje in de jas verstopt, is door verschillende mensen gedragen, zelfs in de zenderkamer geweest voor het verwisselen van de zender. Niet veel interessants opgenomen, behalve dus het gesprek tussen Babette, Wendy en KimD.
Ben benieuwd wat het regelboek hierover zegt.
Roeien met de riemen die je hebtquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooidquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes eerlijk gezegd.
Die hadden misschien nog een oud verhaallijntje liggen uit die andere RLS.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij dat zelf heeft bedacht, of dat kamertje 5 een knuppeltje in de hoenderhok heeft gegooid
Je sarcasme stijgt met de dag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
Morgen met wat drank op, komt alle woede er wel uitquote:
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van gistermiddag tussen die drie dames.. daar hebben wij toch ook een filmpje van?
Ik lees twee aannames in één postingquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Silves het volgende:
Wanda ook ff naar je zelf kijken, en nog erger je bezoekjes elke dag bij kamer 5 en je bescherming door kamer 5 ...makkt je nog steeds een bitch!!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda: ik denk dat ik na het weekend naar huis wil. Dit is niet mijn spel.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
#afluisterGate DEEL 1
https://streamable.com/x3ac8v
In your face biatch!quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is duidelijk gezien en gehoord geweest....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lees twee aannames in één posting
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Wanda: ik denk dat ik na het weekend naar huis wil. Dit is niet mijn spel.
Wanda zegt zojuist dat "Babette het ook over Kenzy en Mirthe heeft, die mogen er ook uit van haar"quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Zou kunnen dat ze haar er uit gooien omdat het anders met die Fokko van haar gaat escaleren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:37 schreef marky326 het volgende:
[..]
Gevalletje Kim. Ze moet wss weg van kamer 5.
Het was binnen die 5 kwartier nadat Zalando binnenkwam. . want daarmee begon de opname zei Erik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zal even aan mijn kant kijken of dat zo was
Inbreuk op iemands privacy.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:32 schreef Judiwi het volgende:
EricWat nou als ze bij psycholoog langs was geweest met haar jas. Dit kan niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:36 schreef espri het volgende:
Nu voelt Wanda ook eens wat het is als je zo praat over een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |