Gele kaart?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
Hoor nu de vieze smiecht..de bommendropper, gele kaart is best wel gewenst tegen deze staatsmongool..
Heeft ze morgenavond kans genoeg voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
Wanda wilt het over de speakers gooien.
ja ga jij nu maar eens op de streams letten ipv op mij en andere users.....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En mensen klagen hier, wanneer een bewoner het uitkraamt
op de dj-set aansluiten morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:47 schreef Hoempah het volgende:
Wanda wilt het over de speakers gooien.
Hey topper.quote:
Streams staan aan, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ga jij nu maar eens op de streams letten ipv op mij en andere users.....
De voortekenen zijn in ieder geval goed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit feest wordt epischer en epischer !!!!
Dat kind haalt de finale bij lange na niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef Silves het volgende:
Wil met waardige tegenstaanders in de finale..![]()
Als in de flessen drank?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De voortekenen zijn in ieder geval goed.
Wie? Wanda? Erik?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef Silves het volgende:
Wil met waardige tegenstaanders in de finale..![]()
Die zijn genoeg op voorraad. Kantoor staat vol met drank en niet alleen sinas of colaquote:
Nee, dat mag nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ik zou trouwens niet weten waarom hier geel voor zou moeten vallen.
Ouderwets aan de deur afluisteren mag ook.
Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Verrek, dat kloptquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen, zijn ze het over eens
En iedereen geeft daar zijn/haar eigen invulling aan
Is ook niet, alleen als je Erik niet mag zie je het als extra stok om mee te slaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Ja ik snap dat ook niet, tis een spel mensen en dit is ook een manier om iemand af te luisteren. Ze komen daar best wat laat achter of maken er pas laat gebruik van, dat podcast ding.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |