Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar die weet dan wat er fout ging
Hahahaha ja die moet misschien er morgen om half zeven uit om te werken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Dat is ook weer zo, die ziet het meteen idd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maakt niet uit want als Bart voor die opdracht staat lost die m meteen op. Dit is echt iets voor hem
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:33 schreef Monique___ het volgende:
ali weer , erg voor de kijkers, vrouw nu nog wakker die moet misschien morgen vroeg werken
Sorry als ik wat te snel was, had even gewachtquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:34 schreef tassie127 het volgende:
Sorry had het niet door dat ik last post had. TT mag blijven staan! Thanks stargazing
Ja daar waren ze buiten al over uit hahahquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
nu denkt hij weer eente hebben.. dieper insteken dat was
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja echt Ali die vrouw die dat wellicht om 20u heeft gepost... blijft speciaal op om u extra hints te geven. Die wil zelfs slaaptekort riskeren
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Sorry als ik wat te snel was, had even gewacht
Geen probleemquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
De camera's en het geluid gaan toch uit als we gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij snapt echt niks van bb hoe het werkt.
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee hoor geeft helemaal niets! Zat zelf te wachten ik had het niet gezien! Bedankt voor het openen!
Nee dat was het rode schepjequote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
weest memorabele moment van dit seizoen denk ik wel
Blazen of liever zuigen?????quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Absoluut geen erg... we zullen er eens over blazen
Als men de vraag zou stellen hoe vervang je een band van een autoquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:39 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
"Ik ben 35 en ik weet niet hoe ik van de ene kant naar de andere kant water moet brengen"
Nou, ik denk dat je wel andere tekortkomingen hebt die erger zijn in deze fase
Blaar op zijn voetquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:41 schreef tassie127 het volgende:
Oh even vraagje want sommigen hadden het blijkbaar wel gehoord, maar waarom had Jason de hele dag maar 1 sok aan?
Sorry als dit in de action had gemoeten
Is hij zijn speen weer kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
kartkleuter heeft nu aandacht te kort..
staat stampvoetend aandacht te vragen maar ias zegt gewoon: slaapwel
Ik vind dat die kamer moet worden hernoemd naar de blauwe ballen kamer, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef Ptr67 het volgende:
Morgen in de DBK
Bart je zit met een dipje en bent teleurgesteld om Chiara's vertrek en dat het nu zeer stil is in de blauwe kamer ?
Kijk eens naar het filmpje van Ali's opdracht
Gelijk even ambu bellen, want die blijft in zijn lach
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Had niemand ff kunnen bellen
Alles gemist![]()
van alles 5 minuten en de uitzending is gevuldquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
hier gaat vast een filmpje van komenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Sws Ali zijn game.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
montagestress wat ga je van deze dag laten zien allemaal op tv
Uitleg gevenquote:
Ja, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier gaat vast een filmpje van komen
Is misschien maar goed... want je gaat je lach niet kunnen inhouden...quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles gemist![]()
Vergeet een twerkende Jolien en MA niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:50 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De uitzending van vrijdag wordt geweldig!
-nominaties
-duidelijkheid over Chiara haar vertrek
-Gaston en Leo die de tuinslangproef demonstreren, gemonteerd met verontwaardigde fragmenten uit dagboekkamer
Vergeet niet van te voren te gaan plassen, anders gaat het misschien mis!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is misschien maar goed... want je gaat je lach niet kunnen inhouden...
Gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is van 7000 naar 15k volgers gegaan op een dag tijd
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Bang dat ze hem dicht gooit en dan wat missen
gezellig zonder lampenquote:
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengenquote:
zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengen
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat FEBO er bewust voor kiest om zo weinig mogelijk nog het wat als negatief aan Chiara wordt verweten in beeld te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |