Het is Jappiequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat het Mirthe was
Ik vond Sas al steeds minder maar na gisteren is ze voor mij helemaal afquote:
Ik wil wel eens zien hoe ze dat handels, vroeg uit bed, te pas en te onpas naar kantoor moeten met iemand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond Sas al steeds minder maar na gisteren is ze voor mij helemaal af
Plak mierquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe ze dat handels, vroeg uit bed, te pas en te onpas naar kantoor moeten met iemand.
Ik denk dat ze wel eens door kan draaien
En Rupert is iemand die ik liever niet al te veel in beeld zie met de plakmier van hem
Tuurlijk gisteren 1000 gekregen van de FEBOquote:
Eerste eliminatie van het 2e half jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk gisteren 1000 gekregen van de FEBO
Ok JWquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ondanks gisteren toch ook nog steeds wel nieuwsgierig of Sas het allemaal wel aan kan, denk dat er wel meer actie en lol is met Rupert ook al moet je soms terugspoelen om te horen wat ie nou zei
Kortom; nog steeds #TeamBoeitMeNiet
Ik ook, om haar flink op d'r bek te zien gaanquote:
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.quote:
dat rusten is al wat minder , rupi ligt ook veel met zijn plak mier op bedquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.
Ze rust ook veel, en moet als Manager wel op komen draven als men haar nodig heeft
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelfquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
Eric heeft een voordeel als eerlijkste persoon.![]()
![]()
Ah, verkiezingsperikelenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
dan daarna het gesprek met Bernquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
Echt hoor. Maar ik hoor het hem zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelf
Hij praat zichzelf goed
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Ging niet over de verkiezingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Gesprek? Ze las hem de les.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.quote:
Exact dat.Heb haar dit nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.
Ik dacht dat je bedoelde dat ze meelacht, en daarna met Wanda meeklaagt, met 2 winden meewaaien zeg maarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Ik hoop dat ze het niet wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is sowieso een sukkelquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.
heb je rupi gister en dinsdag bezig gehoort, was juist hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil dat bij Rupie juistquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet wordt
Dan wil ik haar gezicht wel zien
Rupie gaat er niet vanuit dat hij wintquote:
rupie wel hoor mss stiekem en met zijn steken onder waterquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gaat er niet vanuit dat hij wint
Sasha wel
Rupie waant zich al manager hoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie gaat er niet vanuit dat hij wint
Sasha wel
Ik hoop het echt.Rupie heeft echt zijn best gedaan.quote:
yep zijn slijmspoor ging door heel de loodsquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.Rupie heeft echt zijn best gedaan.
Dat is zo.. we gaan het zien strakjes... ik denk dat Sasha het sowieso gaat worden, Rupie krijgt te weinig stemmen denk ik...quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.
Ze rust ook veel, en moet als Manager wel op komen draven als men haar nodig heeft
Ik zit met verbazing naar dit toneelstukje te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
9 van de 10 keer is Sas Smorgens chagi
Maar nu helemaal vrolijk
zoe , babel en wendy zijn voor mee niet meer dan vuile kazakkendraaiers , wendy en babel zijn rokersquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:14 schreef Harry het volgende:
Over de stemming voor de manager; is de verhouding geen 12 - 7 meer, of zelfs sterk veranderd (door Babette, Wendy en Zoe) dan gaat het de rest van de dag vast en zeker daarover.
Die kunnen ze ook mooi gebruiken om elkaar boodschappen door te brievenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wendy is een schatje, staat voor iedereen klaar... dat zijn dinnetjes hé... die zoeken elkaar op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind wendy zeker leuk doet veel , maar is meeloper van vooral babel
de pleuris breekt uit na de party met al die drankquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "We hebben dan 4 kratten bier, 3 wit van 3 Liters, dus 3 wit en 3 rood, Malibu, Flügel, witte wijn voor Janetje, Disaronno, Smirnoff, Bacardi en Tequila. Dan kan ik eindelijk Tequila appelsap, wat Tequila appelsap dat is mijn favoriete drankje!"
Zoe: "Oooooh lekker!!"Party!
Dat wordt weer knalluhhhhhhquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "We hebben dan 4 kratten bier, 3 wit van 3 Liters, dus 3 wit en 3 rood, Malibu, Flügel, witte wijn voor Janetje, Disaronno, Smirnoff, Bacardi en Tequila. Dan kan ik eindelijk Tequila appelsap, wat Tequila appelsap dat is mijn favoriete drankje!"
Vandaagquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer knalluhhhhhh
Wanneer is de verkeizing dan? Had wel verwacht dat die er door zou zijn
Ja kan bijna ook niet anders.quote:
Ik kan niet wachten...quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
rond de middag verkiezingquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer knalluhhhhhh
Wanneer is de verkeizing dan? Had wel verwacht dat die er door zou zijn
Feestje? Lekker al het geld opmaken..?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Halfjaarsfeest hing af van of ze nog een verdienopdracht zouden krijgen. Die hebben ze gisteren gehad dus feestje gaat doorquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Feestje? Lekker al het geld opmaken..?
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten...![]()
Ze zorgt wel dat haar favo drankje in huis is, dat is nou typisch Kenzy.
Dus 1700¤ versiermeukquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Halfjaarsfeest hing af van of ze nog een verdienopdracht zouden krijgen. Die hebben ze gisteren gehad dus feestje gaat door
Ik ook niet maar doe dat ook voor een ander dan..quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef haar geen ongelijk![]()
Maar wel weer veel drank
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten...![]()
Ze zorgt wel dat haar favo drankje in huis is, dat is nou typisch Kenzy.
Ik heb alleen gehoord dat Esther aan Babette vertelde dat ze door Rupert bedreigd is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Is dat dreigement van Rupert aan Esther nou echt waar (gezien door cossers) of iets wat Esther verzonnen (of zo opgevat heeft)?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.
Ooh echt, nog nooit gedronken...quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oh tequila daar flippen/ (worden compleet para) de meeste mensen van als ze dat teveel drinken.
Wie is Eva?quote:
Ja Jappiewijn....quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je wilt genieten gaat dat het makkelijkste met Sascha zegt Jasper
Ja zoiets begreep ik ook. Zwakke JW trapt er weer met een volle bak tandenstokers in, maar hij doet maar, maakt mij verder niks uit hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord dat Esther aan Babette vertelde dat ze door Rupert bedreigd is.
Een user zei dat het anders gegaan is
De alter ego van Esther.quote:
Oh ik dacht met Wandaquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Als je wilt genieten gaat dat het makkelijkste met Sascha zegt Jasper
Nee die kuur was duidelijk een scam. Ik zie geen verbetering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
De huid van Kim gaat er ondanks de medicatie er niet echt beter uitzien
Wanda is toch niet verkiesbaar als Manager? Dacht alleen Rupert en Saschaquote:
Het lijkt erger dan voorheenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die kuur was duidelijk een scam. Ik zie geen verbetering.
ddie twijfelt en wendy ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Jammer zegt JW dat mensen met bedreigingen dingen voor elkaar krijgen
Proef ik nu dat Babette toch op Rupert graag en de belofte die ze aan GJ heeft gedaan in de wind slaat
Die is zich keihard aan het inlikken bij de andere ploeg en neemt Wendy en Zoe aan het handje mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Jammer zegt JW dat mensen met bedreigingen dingen voor elkaar krijgen
Proef ik nu dat Babette toch op Rupert graag en de belofte die ze aan GJ heeft gedaan in de wind slaat
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Het wisselt erg, dan weer wat vuriger rood dan weer wat minder vuriger maar echt weg gaat het dus niet.quote:
JW met al zijn vrienden.......quote:
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?quote:
Dat deed ze gelijk al toen GJ nog aan het pakken wasquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die is zich keihard aan het inlikken bij de andere ploeg en neemt Wendy en Zoe aan het handje mee.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanda is toch niet verkiesbaar als Manager? Dacht alleen Rupert en Sascha
die 3 noem ik kazakkendraaiersquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?
Je zou eens achter hem kunnen blijven staan. Hij heeft ook zijn nek voor hun uitgestoken
Ik denk dat Babette niemand als vriend ziet als je hoort dat ze Wendy buiten hooguit nog een appje gaat sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze twijfelen als ze het hun beste vriend beloofd hebben?
Je zou eens achter hem kunnen blijven staan. Hij heeft ook zijn nek voor hun uitgestoken
Doe kuur duurt een half jaar,kan je nu nog niets van zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wisselt erg, dan weer wat vuriger rood dan weer wat minder vuriger maar echt weg gaat het dus niet.
Door hem bedeltjes te gevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:10 schreef OmaJacky het volgende:
Hoe kun je lekker staan kletsen met Rupert die je 'bedreigd' zou hebben om op hem te stemmen en anders op de stip.
Ze was van de week erg close in beeld... ik schrok me kapot..quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
pfffffff en Erik heeft zich schijnbaar opgeworpen als 'ondersteuner'..... (wat ziet die man er trouwens louche uit met die halve 'baard' en die dicht bij elkaar staande ogen (viel me gisteren pas op)quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:17 schreef HappyCharly het volgende:
Sas praat de afgelopen dagen meer dan de afgelopen 6 maanden
valt helemaal niet op ofzo
mag ze tochquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha die gisteren nog zo liep te stoken over/tegen Kim deed net haar stinkende best om zich bij haar in te likken..... man oh man ze stond zo te praten en te lachen tegen Kim....
Nu weer samen met Erik proberen om Babette aan haar kant te krijgen.....
Die is bezig met een eindsprint
Die is bij mij echt door de mand gevallen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:19 schreef D. het volgende:
Wat een lulverhaal weer van Babette, om alvast in te dekken als ze Rupert stemt
echt he vrouw met 2 gezichten , lachen in je gezicht , achter je rug steekt ze mes inquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is bij mij echt door de mand gevallen.
Was mij al eerder opgevallen. Maar nu ligt het er dik boven opquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt he vrouw met 2 gezichten , lachen in je gezicht , achter je rug steekt ze mes in
Dat vind ik juist bij Babette horen. Voorzetjes geven maar nooit het achterste van haar tong laten zien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of is Babette steeds minder goed te volgen? Gewauwel met halve zinnen en veel onderbrekingen en zinloze kreten. En dan helpt het ook niet dat wanneer ze praat, ze met haar hoofd alle kanten op beweegt (mond weg/naar de mic) waardoor het volume constant wisselt.
Zinnen als "Weet je wat het is, ik voel me.. maar het is niet.. dat is nu het kutte weet je wel, ik zei ook tegen Eunice, dat ik zeg maar zoiets heb van zo van" .. en dan komt het punt dat korter is dan die warrige inleiding.
Het geslijm bij Isaac al, dit onderstreept het weerquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is bij mij echt door de mand gevallen.
Die krijgt een harde plasser van Sashaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pfffffff en Erik heeft zich schijnbaar opgeworpen als 'ondersteuner'..... (wat ziet die man er trouwens louche uit met die halve 'baard' en die dicht bij elkaar staande ogen (viel me gisteren pas op)
Ligt niet aan jou, maar dat heeft ze altijd al gehadquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of is Babette steeds minder goed te volgen? Gewauwel met halve zinnen en veel onderbrekingen en zinloze kreten. En dan helpt het ook niet dat wanneer ze praat, ze met haar hoofd alle kanten op beweegt (mond weg/naar de mic) waardoor het volume constant wisselt.
Zinnen als "Weet je wat het is, ik voel me.. maar het is niet.. dat is nu het kutte weet je wel, ik zei ook tegen Eunice, dat ik zeg maar zoiets heb van zo van" .. en dan komt het punt dat korter is dan die warrige inleiding.
ze is idd vaak nauwelijks te verstaan jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is nuquote:
Natuurlijk mag ze dat, maar omdat ze nu zitten te foeteren (JW, Erik en Sasha) over Babette erger ik me er meer aan dat ze gisteren met een grote snater over Kim aan het stoken was bij Wanda en nu ineens haar naar de bek praatte.quote:
Vind dat hij wel gelijk heeft in dezequote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
en slappe zak van een JW jij moet helemaal je mond houden
dat kan en is ook zo, maar gister na de stemming even tegen GJ zeggen dat je op een ander hebt gestemd...neee, een meeloper is het.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat hij wel gelijk heeft in deze
Ik weet ook niet wat ik erger vind, het verraad van Esther of deze actie van Babette (en meelopers Wendy en Zoe) wat net zo goed verraad is naar dat groepje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen 'probleem' mee, meer de manier waarop ze zonder te denken een onsamenhangende woordenzee prevelt voor ze uberhaupt een punt maakt (al dan niet een als voorzetje).quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist bij Babette horen. Voorzetjes geven maar nooit het achterste van haar tong laten zien.
Ze maakt nooit een punt, ze geeft voorzetjes en laat een ander een punt maken en leunt zelf achterover.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik geen 'probleem' mee, meer de manier waarop ze zonder te denken een onsamenhangende woordenzee prevelt voor ze uberhaupt een punt maakt (al dan niet een als voorzetje).
IK heb zijn uitleg gehoord en kon mij daar wel in vinden, hij wist dat GJ voldoende stemmen zou kkrijgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat kan en is ook zo, maar gister na de stemming even tegen GJ zeggen dat je op een ander hebt gestemd...neee, een meeloper is het.
o hij weet het zo goed maar je moet het niet van hem hebben...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef Silves het volgende:
Hoe durft Jw zo,n bek te hebben over kom bij mij niet huilen...Heeft GJ belooft om mee te gaan, maar niet op hem gestemd, maar op Moira..Esther vergeven, die mag wel huilie huilie doen.Het is toch duidelijk dat dit stemgebeuren van achter komt.De haat van Erik en Jw op de buitenlanders hun eigen woorden....dat Jw maar eens zich aan de afspraken houdt en snitch Erik ook maar eens de volle laag krijgt met zijn 2face.
Een dik verraad naar GJ een dikke vette trap na wat ze hem gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik erger vind, het verraad van Esther of deze actie van Babette (en meelopers Wendy en Zoe) wat net zo goed verraad is naar dat groepje.
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?
Niet dus..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hebben JW en Erik op GJ gestemd wat de afspraak was?
Het is natuurlijk ook raar dat iemand die eruit is nog gaat bepalen hoe ze blijvers het spel moeten spelen. Ieder zit er voor zich zelf,voor het geld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dik verraad naar GJ een dikke vette trap na wat ze hem gegeven
Ja zo waar, zie hem nooit drummen of lesgeven..met moeite de bank afkomen om zogenaamd ff te kaarten.en weer terug naar de bank.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:49 schreef greysbones het volgende:
Kim zit nooit achter die dj booth
Aldus JW
Misschien moet hij wat vaker van die bank afkomen
Dan ziet hij het wel
PSV...quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
Ice noemt zijn neefje die bij psv jeugd werkt
Als groot voorbeeld
Ik denk toch dat Wanda helaas een stuk gehaaider is waardoor uiteindelijk niet zij maar Kim door een eventueel voorval tussen die 2 een kaart zal pakken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Isaac vergeet Wanda te noemen bij potentiële gele kaarten pakkers. Die zie ik daar meer toe in staat dan een KimD om maar een voorbeeld te noemen. Dat bleek gisterenavond maar eens, en daar is nóg geen bericht over gekomen...
Ze vergeten dat Bep altijd een goed contact heeft gehad met Jef, Martin en ice, Marcia..alleen GJ probeerde dit te stoppen met zijn haat naar de mannen..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook raar dat iemand die eruit is nog gaat bepalen hoe ze blijvers het spel moeten spelen. Ieder zit er voor zich zelf,voor het geld.
GJ zou ook van alles tegen Jeff gaan zeggen in centraal maar heeft het nooit gedaan.en meerdere zijn als een blad omgedraaid. JW die zich dood ergert dat Ima nog nooit een stem heeft gehad omdat ZE stemvee zijn. (en zelf ook nog nooit op Ima heeft gestemd) De lamme tak.
Ik denk dat Wanda er heeeel dichtbij was gisterenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Wanda helaas een stuk gehaaider is waardoor uiteindelijk niet zij maar Kim door een eventueel voorval tussen die 2 een kaart zal pakken.
Maar goed, das fantasie ..
---
JW over de DJ booth, Ima en Martin zitten vaak achter dat ding, maar Kim schreeuwde het hardste en die zit er niet op. Sasha neemt het voor haar op en zegt dat hij wel vaak bezet is maar dan zou ze moeten vragen hoe lang ze nog bezig waren zodat ze er sneller op kan. Isaac geeft haar gelijk, je moet wel aangeven dat je er ook op wil.
Erik denkt dat Martin er over 2 weken weer op uitgekeken is. 100% zegt Isaac. JW toch weer terug op z'n punt: "ik wilde vroeger drummen, als ik uit school kwam moest ik achter dat ding. Als je dat niet hebt, wordt je het niet".
Durft JW nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Hij zou nu Isaac er toch staat eens moeten vragen waarom ie niet aan z'n klimrekje hangt, die staat ook vrij, en dat wist hij ook al van te voren..
Ice is gewoon bezig met zijn dagelijkse meelul praktijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:57 schreef Silves het volgende:
En hoop ook dat Ice zegt ..sta eens op in het centraal, jullie oudjes die alleen via de bank achterover leunen en iedereen alles laat opknappen..en stiekum lachen achteraf..
volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Waar zijn de uren op het klimrek van Isaak dan ?
Het is een prima wasrek bij mooi weer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!
De zon schijntquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens hem wordt het wel gebruikt als het mooier weer wordt...... nou slimpie had het dan een paar maanden later gevraagd!
We hebben verplicht NLP uurtje van Isaakquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben nog op tijd.....let the games begin...
Als het warm wordt er hoeslakens of wat dan ook overheen en je hebt een schaduwplekje om te chillenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is een prima wasrek bij mooi weer.
Heb hemgisteren ook eens goed aangehoord, hij had wel vele punten hoe en wat er gebeurt, en toegeeft dat hij een bommendropper is, omdat niemand anders dan hij en Jef dit doet..ect..en hoopt dat iemand anders eens opstaat om tegengas te geven..quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice is gewoon bezig met zijn dagelijkse meelul praktijk
Hij kan ook fatsoenlijke gesprekken hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb hemgisteren ook eens goed aangehoord, hij had wel vele punten hoe en wat er gebeurt, en toegeeft dat hij een bommendropper is, omdat niemand anders dan hij en Jef dit doet..ect..en hoopt dat iemand anders eens opstaat om tegengas te geven..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is ook een slappe lul. Grootste muil steeds over Isaac, maar zo gauw Isaac voor hem staat is het ja en amen. Slappe hap
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
Gevonden
Het was niet kutsnol of pitbull
Maar kuthoer
Mea culpa
Rond de 5 minuten
Voor iedereen die er aan twijfelt
maar wel recht voor de camera, niet wetende dat hij van achter gefilmd isquote:
Febo is nog in conclaaf wie ze hem deze maand gunnen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:08 schreef D. het volgende:
Hoe laat begint de verkiezing?
Had ‘m al verwacht
Ik hoor niet het woord K, wel kuthoer. Filmpje had ik trouwens al gezien.quote:
Ja, daar gaat het ook om,wil de oudjes eruit, en met echte spelers over te blijven, die wel meedoen met het spel.en niet achterover leunen, het gesprek met Jap gisteren, dat hij zich ook verschuilt nu en niet opkomt , en 3 maanden boven heeft gelegen met wanda, en niks durft te zeggen..in die dingen ben ik echt voor Ice.maar tuurlijk ook niet echt een favoriet van me..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kan ook fatsoenlijke gesprekken hebben
Maar met JW/Erik slaat het vaak nergens op
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor niet het woord K, wel kuthoer. Filmpje had ik trouwens al gezien.
Babette weer aan het fluisteren. Mens is bijna niet te verstaan.
Vooral Babette is er goed in. Wendy is nog wel te verstaanquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:09 schreef xsaskiax het volgende:
ik erger me verloren aan dat godvergeten gefluister de hele tijd!!!!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral Babette is er goed in. Wendy is nog wel te verstaan
-knipquote:
knipquote:
knipquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat alleen Wanda een grote mond heeft in de loods anders kregen we van anderen ook nog 300 posten over hetzelfde te lezen.
Nou ik denk dat je nu wel genoeg bewijs overal hebt neergezet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om
Wel dat er wordt beweerd dat ik dingen verzin
Geen ideequote:
50/50 ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Babs
Wendy
Jeff
Kim
Ice
Tiano
Matin
Moriama
Ima
Zoe
Op Rupie
Dus voor ons meer kijkplezierquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
50/50 ?![]()
Ik denk meer lol met Rupie, meer ergernissen ook
Ik denk dat Rupie het of heel goed doet, of een zelfverrijker is. Beide saai. Een spartelende Sasha is leuker voor de streamsquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
50/50 ?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mooi, Wanda zegt dat ze zich vrijdag 'de tering gaat zuipen'!!!
Leg de gele kaarten maar vast klaar
Of condooms, ook goedquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mooi, Wanda zegt dat ze zich vrijdag 'de tering gaat zuipen'!!!
Leg de gele kaarten maar vast klaar
erik heeft grootgelijk babet is kutwijf en matennaaierquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:28 schreef Judiwi het volgende:
JW zei kutwijf tegen Babet. Hoe durft hij.
Dus Bep moet luisteren ? en geen eigen keuze mogen maken..maar doen wat Gj wil...gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik heeft grootgelijk babet is kutwijf en matennaaier
Nu ineens slaapt ze al 4 jaar niet!quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik ben wel klaar met Esther's verhalen over haar overleden man, die gebruikt ze alleen maar om medeleven op te eisen
Met Sasha geen lol en ook veel ergernissenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
50/50 ?![]()
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, Babette zegt nu tegen Marciano en Martin eens ronduit hoe ze over 'de mensen die op de bank zitten' denkt!
En terecht ,zit alleen maar op de bank commentaar te leverenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef xsaskiax het volgende:
Dit stuurt aan op een exit van JW, jammer van het drumstel waar hij toch verder niets mee doet, maar als het zo doorgaat wordt het 'toedeloe JW'!!!
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindtquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Diegene, die het meest aan het janken was over het vertrek van GJ, steekt diezelfde GJ nu een mes in de rug. Babette is net zo betrouwbaar als Isaac.
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Die zijn snel overgelopen naar de andere kant (babette en wendy) zegt weer veel over ze
Dan heb je weer 2 groepen aan elke kant, ipv éen grote groep tegen 4 anderen, eerlijker en spannenderquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Die zijn snel overgelopen naar de andere kant (babette en wendy) zegt weer veel over ze
juist! (en dat zegt Babette zelf ook in bedekte termen)quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.
GJ weg en ze kunnen en durven weer voor zichzelf te denken.
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Dat blijkt welquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.
GJ weg en ze kunnen en durven weer voor zichzelf te denken.
en JW is er ergens de schuld van door tegen haar te praten of ze in kind is (haar woorden)quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iddze trekken hun eigen plan.. verlost van GJ. Niet dat zij dat zo zien maar dat is wat ik vind. Of het verstandig is? Geen idee en de kans is groot dat het niet zo is maar ze kiezen nu zelf en laten zich door niemand meer manipuleren en dat is alleen maar heel sterk
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindt
Een hele grote groep kan anders de rest zo wegspelen, dan is er ook geen bal meer aan
Hoewel Isaac van mij nog steeds mag wieberen
Bij mij staat Isaac ook met stip op één om weg te worden gestemd. Blij dat GJ weg is en nu is het de beurt voor Isaac en dan krijg je echt een hele andere sfeer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindt
Een hele grote groep kan anders de rest zo wegspelen, dan is er ook geen bal meer aan
Hoewel Isaac van mij nog steeds mag wieberen
Ze heeft zich in ieder geval niet gek laten maken. Vond ik op sommige momenten best knapquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt Klunzy, we zullen het noooit, nooooit, noooit meer vergeten.....
Echt belachelijk van hem.. hij krijgt het echt te hoog in zijn bol hoor die klagende zeikende bankhangerquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en JW is er ergens de schuld van door tegen haar te praten of ze in kind is (haar woorden)
Mwah.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze heeft zich in ieder geval niet gek laten maken. Vond ik op sommige momenten best knap
Ze heeft het goed gedaan. Niet perfect, maar dat waren de andere managers ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt Klunzy, we zullen het noooit, nooooit, noooit meer vergeten.....
Ik vond van niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft het goed gedaan. Niet perfect, maar dat waren de andere managers ook niet.
Ik denk een hoop chagrijn met haar..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:40 schreef Juud79 het volgende:
Sascha zou natuurlijk een enorm saaie keuze zijn, saai is haar middle name. En een saaie maand hebben we net al gehad.
Meer spanning en sensatie met Rupert.
Dus dat, en Wanda vind het verschrikkelijk dus daarom moet Ruppie het wel worden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk een hoop chagrijn met haar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |