erik heeft grootgelijk babet is kutwijf en matennaaierquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:28 schreef Judiwi het volgende:
JW zei kutwijf tegen Babet. Hoe durft hij.
Dus Bep moet luisteren ? en geen eigen keuze mogen maken..maar doen wat Gj wil...gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik heeft grootgelijk babet is kutwijf en matennaaier
Nu ineens slaapt ze al 4 jaar niet!quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik ben wel klaar met Esther's verhalen over haar overleden man, die gebruikt ze alleen maar om medeleven op te eisen
Met Sasha geen lol en ook veel ergernissenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
50/50 ?![]()
Ik denk meer lol met Rupie, meer ergernissen ook
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, Babette zegt nu tegen Marciano en Martin eens ronduit hoe ze over 'de mensen die op de bank zitten' denkt!
En terecht ,zit alleen maar op de bank commentaar te leverenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:35 schreef xsaskiax het volgende:
Dit stuurt aan op een exit van JW, jammer van het drumstel waar hij toch verder niets mee doet, maar als het zo doorgaat wordt het 'toedeloe JW'!!!
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindtquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Diegene, die het meest aan het janken was over het vertrek van GJ, steekt diezelfde GJ nu een mes in de rug. Babette is net zo betrouwbaar als Isaac.
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Die zijn snel overgelopen naar de andere kant (babette en wendy) zegt weer veel over ze
Dan heb je weer 2 groepen aan elke kant, ipv éen grote groep tegen 4 anderen, eerlijker en spannenderquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Die zijn snel overgelopen naar de andere kant (babette en wendy) zegt weer veel over ze
juist! (en dat zegt Babette zelf ook in bedekte termen)quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.
GJ weg en ze kunnen en durven weer voor zichzelf te denken.
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Setje72 het volgende:
Dat blijkt welquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zegt wat over de invloed die GJ had op deze twee.
GJ weg en ze kunnen en durven weer voor zichzelf te denken.
en JW is er ergens de schuld van door tegen haar te praten of ze in kind is (haar woorden)quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iddze trekken hun eigen plan.. verlost van GJ. Niet dat zij dat zo zien maar dat is wat ik vind. Of het verstandig is? Geen idee en de kans is groot dat het niet zo is maar ze kiezen nu zelf en laten zich door niemand meer manipuleren en dat is alleen maar heel sterk
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindt
Een hele grote groep kan anders de rest zo wegspelen, dan is er ook geen bal meer aan
Hoewel Isaac van mij nog steeds mag wieberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |