Het is Jappiequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerst dat het Mirthe was
Ik vond Sas al steeds minder maar na gisteren is ze voor mij helemaal afquote:
Ik wil wel eens zien hoe ze dat handels, vroeg uit bed, te pas en te onpas naar kantoor moeten met iemand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond Sas al steeds minder maar na gisteren is ze voor mij helemaal af
Plak mierquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe ze dat handels, vroeg uit bed, te pas en te onpas naar kantoor moeten met iemand.
Ik denk dat ze wel eens door kan draaien
En Rupert is iemand die ik liever niet al te veel in beeld zie met de plakmier van hem
Tuurlijk gisteren 1000 gekregen van de FEBOquote:
Eerste eliminatie van het 2e half jaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk gisteren 1000 gekregen van de FEBO
Ok JWquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ondanks gisteren toch ook nog steeds wel nieuwsgierig of Sas het allemaal wel aan kan, denk dat er wel meer actie en lol is met Rupert ook al moet je soms terugspoelen om te horen wat ie nou zei
Kortom; nog steeds #TeamBoeitMeNiet
Ik ook, om haar flink op d'r bek te zien gaanquote:
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.quote:
dat rusten is al wat minder , rupi ligt ook veel met zijn plak mier op bedquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog wel eens vuurwerk gaan geven denk ik.
Ze rust ook veel, en moet als Manager wel op komen draven als men haar nodig heeft
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef D. het volgende:
Ik zie 2 reacties over Sas en gisteren, heb ik iets gemist?
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelfquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
Eric heeft een voordeel als eerlijkste persoon.![]()
![]()
Ah, verkiezingsperikelenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
dan daarna het gesprek met Bernquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim maakt een grapje, Sasha lacht, Wanda wordt boos om dat zelfde grapje, Sasha stookt dat nog even op.
Lang verhaal kort
Echt hoor. Maar ik hoor het hem zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eerlijk en ook niet naar zichzelf
Hij praat zichzelf goed
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Ging niet over de verkiezingenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Gesprek? Ze las hem de les.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
En
[..]
dan daarna het gesprek met Bern
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.quote:
Exact dat.Heb haar dit nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, maar Sasha is wel bezig met zieltjes winnen.
Ik dacht dat je bedoelde dat ze meelacht, en daarna met Wanda meeklaagt, met 2 winden meewaaien zeg maarquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denkt Kim al in haar zak te hebben?
Ik hoop dat ze het niet wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is sowieso een sukkelquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar meisje, maar Bern is dan ook een sukkel dat hij het allemaal pikt.
heb je rupi gister en dinsdag bezig gehoort, was juist hetzelfdequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil dat bij Rupie juistquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet wordt
Dan wil ik haar gezicht wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |