Bij mij staat Isaac ook met stip op één om weg te worden gestemd. Blij dat GJ weg is en nu is het de beurt voor Isaac en dan krijg je echt een hele andere sfeer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het voor het programma en het spel wel beter is dat er een verschuiving plaats vindt
Een hele grote groep kan anders de rest zo wegspelen, dan is er ook geen bal meer aan
Hoewel Isaac van mij nog steeds mag wieberen
Ze heeft zich in ieder geval niet gek laten maken. Vond ik op sommige momenten best knapquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt Klunzy, we zullen het noooit, nooooit, noooit meer vergeten.....
Echt belachelijk van hem.. hij krijgt het echt te hoog in zijn bol hoor die klagende zeikende bankhangerquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en JW is er ergens de schuld van door tegen haar te praten of ze in kind is (haar woorden)
Mwah.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze heeft zich in ieder geval niet gek laten maken. Vond ik op sommige momenten best knap
Ze heeft het goed gedaan. Niet perfect, maar dat waren de andere managers ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
En bedankt Klunzy, we zullen het noooit, nooooit, noooit meer vergeten.....
Ik vond van niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft het goed gedaan. Niet perfect, maar dat waren de andere managers ook niet.
Ik denk een hoop chagrijn met haar..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:40 schreef Juud79 het volgende:
Sascha zou natuurlijk een enorm saaie keuze zijn, saai is haar middle name. En een saaie maand hebben we net al gehad.
Meer spanning en sensatie met Rupert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |