SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* DJMO vloekt hartgrondig !@#$!@#$!@#
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vies furieus een TR gemacht op deze OP, dit kan echt niet![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De OP die op de brug staat misschien?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:35 schreef DerRabbit het volgende:
De OP die op de brug staat misschien?Trust nobody![]()
zeker.. maar nog steeds snap k het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:37 schreef Loveable het volgende:
Ik ook niet, maar denk dat ie de TT bedoelt?Trust nobody![]()
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
Vies furieus een TR gemacht op deze OP, dit kan echt niet
KaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
StralendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eens heel mooi weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koud maar de zon schijnt mooi wel vrolijk van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog eventjes en dan is de lente er weer
Bolk die HCWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
IMmer HCBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal je een doos zakdoekjes toeschuiven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met een grote grijns
Dan zeg maar nietsik hoor je toch niet
Nee, maar ik hoor je toch niet. Ik lees je alleen![]()
Jij hoort mij ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, je hoeft helemaal niet te gaan.quote:
Het was een geintje omdat je zei ik durf niets te zeggen.
Ik hoor toch niet als je wat zegt, alleen als je wat typt dan lees ik je maar hoor je nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoor jou ook nietquote:![]()
Jij mij ook niet
Maar ik lees je wel
Hey Mrslquote:
Zou ik eerst even gaan douchen of eerst lunchen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O je hebt je ronde bedrag gehaald zie ikquote:Je bent er zelfs al overheen
Ligt er aan hoeveel trek je hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik eerst even gaan douchen of eerst lunchen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ligt er aan hoeveel honger je hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik eerst even gaan douchen of eerst lunchen?
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt je ronde bedrag gehaald zie ikJe bent er zelfs al overheen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel trek je hebtDan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel honger je hebtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DOel niet bereikt 3 punten teveelquote:
Je kan nu voor 1650 gaan ook een mooie getalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kwn ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uur
Kijk dat is het betere. Je vrije tijd aan jezelf besteden en eten onder de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uur
Gaat soms ook ineens snel..dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOel niet bereikt 3 punten teveel
Je kan nu voor 1650 gaan ook een mooie getal
Dat heb ik van @hemarookworst geleerd, alles wat je onder de baas zijn tijd kan doen gewoon lekker van genietenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is het betere. Je vrije tijd aan jezelf besteden en eten onder de baas zijn tijd![]()
Het is soms erg leerzaam hier in DTSquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik van @:hemarookworst geleerd, alles wat je onder de baas zijn tijd kan doen gewoon lekker van genieten![]()
Elders ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overal kan je lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt
dit kan ook onder de douchequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel trek je hebt![]()
Wat een binnenkomerquote:
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat hier op te wachten, toen ik het tikte dacht ik nu geef ik hem een schot voor de boegquote:
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?
en volgens de tamtam komt pioneer in Q1/2 dit jaar met een nieuwe flagship dus die wacht ik nog even af![]()
![]()
Ik ga over op Denon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.
en volgens de tamtam komt pioneer in Q1/2 dit jaar met een nieuwe flagship dus die wacht ik nog even af“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DJ Franny.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaien
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk, doe je dat al langer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel okee.Leuk dat je er weer bent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10 jaar geleden mee gestopt, daarvoor meer dan wekelijksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bleef kriebelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.![]()
![]()
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.quote:
Wilde ook stoppen maar begint ook weer
O wacht............ je bent toch niet toevallig
@Haags is mijn broerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.
O wacht............ je bent toch niet toevallig![]()
Jouw zoon vind ik ook echt top.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.
O wacht............ je bent toch niet toevallig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik eet wel onder de douche jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij eet een broodje onder douche![]()
O........... dat is mijn exquote:![]()
Nooit geweten dat hij een broer had, wel een zoon Paul
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw zoon vind ik ook echt top.
Maar thnx
zolang je er maar plezier uit haaltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.
Maar thnx![]()
![]()
Kijk wat dik gedrukt staatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij eet een broodje onder douche
Ieder zijn smaak zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je er maar plezier uit haalt
Ik kijk wel eens via internet mee maar dan geluid heel zachtjes en soms ff uit
Toen bij Flemminks. was een topfeest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.
Maar thnx“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovy.quote:
Als je dat onder de douche doet heb je twee vliegen in een klap. Je genot en het spoel gelijk weer schoon en weg wat weg moetquote:
Scheelt idd lakens verschonenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat onder de douche doet heb je twee vliegen in een klap. Je genot en het spoel gelijk weer schoon en weg wat weg moet
Ervaringsdeskundigen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij zo lenigquote:
Dat doe je even.quote:
Ooit een keer in mijn oog,en zo lenig ben ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het was een mogelijkheid
niet een statement dat ik dat doe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was alleen een stukje nieuwsgierigheid van mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het was een mogelijkheid
niet een statement dat ik dat doeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb jij wel dame.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was alleen een stukje nieuwsgierigheid van mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net op tijd gedoucht, nu noodles en een nieuwe bak koffie maken
Rare combi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
Net op tijd gedoucht, nu noodles en een nieuwe bak koffie maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezonde nieuwsgierigheid is nooit verkeerdquote:
Helaas had die post maar 1 likequote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:36 schreef DJMO het volgende:
Leuke op de scheurkalender vandaag trouwens. De eennalaatste is wel van toepassing op @:bondage en @:devzero
[ afbeelding ]Geen influencer dus
![]()
Leuk van je dochter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas had die post maar 1 likeGeen influencer dus
Noodles uit zo pakkie met warm water erop?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Noodles uit zo pakkie met warm water erop?
Vergeet de kruiden niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb meestal Yum Yum.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar is Max ook zo gek op. Haal ze altijd als hij hier isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe gaat het met de MM ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is Max ook zo gek op. Haal ze altijd als hij hier is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze beginnen het weekend weer met trainen.quote:
Hij heeft een andere Kart en komt in een andere klassement
Hij heeft er zin in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow yes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze beginnen het weekend weer met trainen.
Hij heeft een andere Kart en komt in een andere klassement
Hij heeft er zin in.![]()
![]()
Zo soort van lullig dat je een rich kid moet zijn om te kunnen racen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zijn ook best lekker, vooral voor die prijs.quote:
At ik vroeg altijd veel toen ik aan mijn bachelor bezig was
Woonde je toen op kamers ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn ook best lekker, vooral voor die prijs.
At ik vroeg altijd veel toen ik aan mijn bachelor bezig was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond dat geweldig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mis ik iets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of even buiten mij om.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is vandaag mijn Feestje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder zwemkleding ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne ook
je krijgt geen snoepzakje en moet zelf op komen dagen
Feli .
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne ook
je krijgt geen snoepzakje en moet zelf op komen dagenGefeliciteerd heren!quote:
En veel plezier tijdens het skinny dipping
Was net weer lekker rustig in de gym.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gefeliciteerd freshfruitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3135 / +232 / +174 / 2583 / 3792
2. Dotteke / 1986 / +189 / +73 / 1584 / 2409
3. Maanvis / 1796 / +0 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1608 / +28 / +16 / 1584 / 2320
5. devzero / 1237 / +10 / +10 / 1196 / 1671
6. Harrie / 1202 / +3 / +0 / 1207 / 1674
7. Emmerdeur / 1116 / +17 / +69 / 955 / 1406
8. aloa / 1086 / +69 / +0 / 2104 / 2645
9. PLY / 1010 / +8 / +89 / 796 / 1152
10. greysbones / 841 / +26 / +0 / 1745 / 2115
11. Dr.Mikey / 828 / +2 / +48 / 751 / 1086
12. HappyCharly / 799 / +52 / +85 / 1481 / 1864
13. maily / 794 / +8 / +2 / 1478 / 1887
14. hemarookworst / 730 / +40 / +8 / 1175 / 1567
15. DerRabbit / 717 / +22 / +46 / 995 / 1402
16. ieniminimuis / 653 / +29 / +0 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +2 / +0 / 1080 / 1395
18. DJMO / 607 / +15 / +40 / 552 / 885
19. mario390 / 479 / +15 / +0 / 334 / 566
20. -Shii- / 281 / +9 / +1 / 372 / 501SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3135 / +232 / +174 / 2583 / 3792
2. Dotteke / 1986 / +189 / +73 / 1584 / 2409
3. Maanvis / 1796 / +0 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1608 / +28 / +16 / 1584 / 2320
5. devzero / 1237 / +10 / +10 / 1196 / 1671
6. Harrie / 1202 / +3 / +0 / 1207 / 1674
7. Emmerdeur / 1116 / +17 / +69 / 955 / 1406
8. aloa / 1086 / +69 / +0 / 2104 / 2645
9. PLY / 1010 / +8 / +89 / 796 / 1152
10. greysbones / 841 / +26 / +0 / 1745 / 2115
11. Dr.Mikey / 828 / +2 / +48 / 751 / 1086
12. HappyCharly / 799 / +52 / +85 / 1481 / 1864
13. maily / 794 / +8 / +2 / 1478 / 1887
14. hemarookworst / 730 / +40 / +8 / 1175 / 1567
15. DerRabbit / 717 / +22 / +46 / 995 / 1402
16. ieniminimuis / 653 / +29 / +0 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +2 / +0 / 1080 / 1395
18. DJMO / 607 / +15 / +40 / 552 / 885
19. mario390 / 479 / +15 / +0 / 334 / 566
20. -Shii- / 281 / +9 / +1 / 372 / 501HC is eindelijk van de 13e plek afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DangerousThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
HC is eindelijk van de 13e plek af![]()
![]()
Vrij vandaag kapot gegaan in de sportschool net even boodschappen gedaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sportief hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vrij vandaag kapot gegaan in de sportschool net even boodschappen gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel fulltime, mijn villa moet nog afbetaald wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah jij bent dus die handelaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel fulltime, mijn villa moet nog afbetaald worden
https://www.ad.nl/binnenl(...)mRkpp0E2C3rfMNwh6N5g"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah jij bent dus die handelaar
https://www.ad.nl/binnenl(...)mRkpp0E2C3rfMNwh6N5g![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah jij bent dus die handelaar
https://www.ad.nl/binnenl(...)mRkpp0E2C3rfMNwh6N5g
Uw ADH vitamine Worst
Maily bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit en te nimmer mij bolkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, wat is het tegenbod? Lovebolk?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey GGquote:
Daar maak je heel veel goed mee, maar dit absoluut nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Kan ik het goedmaken met een heerlijk kopje thee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dotteke, goedemiddag. Ik moet snel thee zetten...
En natuurlijk koffie, voor ons beiden...
How can I make this topic about me?![]()
Je bent er maar druk meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, goedemiddag. Ik moet snel thee zetten...
En natuurlijk koffie, voor ons beiden...
Je bent de bestequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het graag...
Nee, jullie... Jullie aanwezigheid maakt het altijd gezellig...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jullie... Jullie aanwezigheid maakt het altijd gezellig...![]()
Dan doen we het samen
quote:
Wel lekker - vandaag even wat eerder vrij - het is prachtig weer buiten. Volop zon...How can I make this topic about me?![]()
Ben een goede lading aan het storten op kantoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hema zoekt inmiddels in de schuur naar een teiltje...speciaal hiervoor extra vezels gegeten gisteren
Uw ADH vitamine Worst
Bezig met een lancering?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een goede lading aan het storten op kantoorspeciaal hiervoor extra vezels gegeten gisteren
Alle deuren even open zodat de boel even kan doortochten....quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja was vanmorgen op d e scoot was echt koud, vanmiddag een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel lekker - vandaag even wat eerder vrij - het is prachtig weer buiten. Volop zon...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, klopt vanochtend was het fris. Gisteren had het nog gevroren zelfs.How can I make this topic about me?![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alle deuren even open zodat de boel even kan doortochten....
Uw ADH vitamine Worst
Zo brommobiel heb ik ook in die kleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een goede lading aan het storten op kantoorspeciaal hiervoor extra vezels gegeten gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een memo op het intranet van Facilitair: "Beste collega's, de toiletten op de derde verdieping zijn door een onvoorziene omstandigheid tijdelijk buiten gebruik. Naar de oorzaak wordt nog gezocht."How can I make this topic about me?![]()
Hier van/nacht/morgen nogquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, klopt vanochtend was het fris. Gisteren had het nog gevroren zelfs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo brommobiel heb ik ook in die kleurMooi ding hoor, maar lijkt niet echt op de kleuren die ik had geproduceerd netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Je kan ze nog prima gebruiken, of je nog prima kan ademen is een anderequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Een memo op het intranet van Facilitair: "Beste collega's, de toiletten op de derde verdieping zijn door een onvoorziene omstandigheid tijdelijk buiten gebruik. Naar de oorzaak wordt nog gezocht."Uw ADH vitamine Worst
Dat is een reflex, adem inhouden....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ze nog prima gebruiken, of je nog prima kan ademen is een andereHow can I make this topic about me?![]()
Hoef niks te drukken, ging soepel. Volkoren + halve kilo groente jwzquote:
Uw ADH vitamine Worst
straks naar fc utrecht fietsen, kwarffinaleeeeeeeeeeee
Lullie zien me wel op tv
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zwaai maar even dan als in beeld bentquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Paul het volgende:
Lullie zien me wel op tv
Ok, da's een mooi aantal... We laten je even doorsparen...quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zwaai maar even dan als in beeld bentok
Nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi ding hoor, maar lijkt niet echt op de kleuren die ik had geproduceerd net
Niet het geheime puntenaantal scoren en dan een dts theedoekenset ontvangen
Uw ADH vitamine Worst
Wilde 1600 maar was daar al over heen, en toen zei Dot dan misschien 1650 halen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok, da's een mooi aantal... We laten je even doorsparen...
Ja, dat moet nog te doen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wilde 1600 maar was daar al over heen, en toen zei Dot dan misschien 1650 halen..How can I make this topic about me?![]()
Ga je zwaaierenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Paul het volgende:
Lullie zien me wel op tvIk zal wel opletten voor je hier als je er niet bent
Daarna wil ze nog 50 want 1700quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok, da's een mooi aantal... We laten je even doorsparen...
Gisteren was het 1600
En dan op naar de 1700quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wilde 1600 maar was daar al over heen, en toen zei Dot dan misschien 1650 halen..
Ja, nouja. Van mij mag ze....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarna wil ze nog 50 want 1700
Gisteren was het 1600How can I make this topic about me?![]()
lekker maatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoef niks te drukken, ging soepel. Volkoren + halve kilo groente jwz![]()
als je elke dag een kwartier gaat,quote:
moet je eens bedenken hoeveel je hebt zitten kakken in de baas z'n tijd aan t eind van t jaar.
helaas ben ik eigen baas![]()
![]()
Dat ga je niet redden denk ik, dat hou je niet vol om zo intensief te bolkuhquote:
Maar succesIK hoop het voor je
Doe mij maar een kopje koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Kan ik het goedmaken met een heerlijk kopje thee?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen melding gezien dat 'ie dicht gaat. En het gaat prima.quote:How can I make this topic about me?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Dat kan niet, het is al na vieren...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Even dikke beats luisteren, dat arbeidt lekker. Wel netjes met oortjes inHow can I make this topic about me?![]()
Waar was jij deze maandquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen melding gezien dat 'ie dicht gaat. En het gaat prima.
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je niet redden denk ik, dat hou je niet vol om zo intensief te bolkuh
Maar succesIK hoop het voor je
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zal anders wel voor een rechterlijk bevel zorgen at dit open moet blijven.Uw ADH vitamine Worst
Op de uitknop zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten heeUw ADH vitamine Worst
Ik weet toch niet waar die zitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten hee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus wij zien ongeveer wat jij ziet.... Mits we naar die wedstrijd gaan kijken natuurlijk.... Wat niet in de planning ligt...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:32 schreef Paul het volgende:
[..]
dat is de camera met het overzicht heeHow can I make this topic about me?![]()
Er gebeurt altijd wat je niet verwacht. Ik denk dat Spakenburg wint vandaag....How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Er gebeurt altijd wat je niet verwacht. Ik denk dat Spakenburg wint vandaag....![]()
![]()
![]()
DAN KOM IK NOOIT MEER OP FOK
Maar niet een hele maand tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantie
En FF zou deze maand ook niet mee doen
En ik ben er ook nog
Dan hoop ik dat spakenburg met 450-0 wintquote:![]()
een hele maandvis hahahahihihihohoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet een hele maand toch
En ik ben er ook nogUw ADH vitamine Worst
Fruit en rustig aan doen zijn twee woorden die niet bij elkaar passenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's waar. Fruit zou het rustig aan doen deze maand...
Wat heeft Maanvis nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Denk het niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet een hele maand toch
En ik ben er ook nog![]()
Maar dan bolk ik hard terug
Go MrsL Goquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Maar dan bolk ik hard terugHow can I make this topic about me?![]()
Oke deze uitdaging ga ik aanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Maar dan bolk ik hard terug
quote:
Ik hou het liever bijquote:
Welke tribune zit je eigenlijk?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vak Qquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke tribune zit je eigenlijk?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ow nice!quote:
Sinds wanneer kom je al daar?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
al best lang, eerst bunnikside hee en nu meestal vak q of rquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nice!
Sinds wanneer kom je al daar?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: