Nee hoor, je hoeft helemaal niet te gaan.quote:
Ik hoor jou ook nietquote:
Hey Mrslquote:
O je hebt je ronde bedrag gehaald zie ikquote:
Ligt er aan hoeveel trek je hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik eerst even gaan douchen of eerst lunchen?
Ligt er aan hoeveel honger je hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik eerst even gaan douchen of eerst lunchen?
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt je ronde bedrag gehaald zie ikJe bent er zelfs al overheen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel trek je hebt
Dan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel honger je hebt
DOel niet bereikt 3 punten teveelquote:
Dat kwn ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uur
Kijk dat is het betere. Je vrije tijd aan jezelf besteden en eten onder de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan maar eerst douchen nadat ik deze kop koffie op heb en lunchen als ik een online vergadering heb om 1300 uur
Gaat soms ook ineens snel..dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOel niet bereikt 3 punten teveel
Je kan nu voor 1650 gaan ook een mooie getal
Dat heb ik van @hemarookworst geleerd, alles wat je onder de baas zijn tijd kan doen gewoon lekker van genietenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is het betere. Je vrije tijd aan jezelf besteden en eten onder de baas zijn tijd
Het is soms erg leerzaam hier in DTSquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik van @:hemarookworst geleerd, alles wat je onder de baas zijn tijd kan doen gewoon lekker van genieten![]()
dit kan ook onder de douchequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel trek je hebt
Wat een binnenkomerquote:
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?quote:
Ik zat hier op te wachten, toen ik het tikte dacht ik nu geef ik hem een schot voor de boegquote:
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?
Ik ga over op Denon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.
en volgens de tamtam komt pioneer in Q1/2 dit jaar met een nieuwe flagship dus die wacht ik nog even af
DJ Franny.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaien
Leuk, doe je dat al langer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaien
Wel okee.Leuk dat je er weer bent.quote:
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10 jaar geleden mee gestopt, daarvoor meer dan wekelijks
bleef kriebelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |