Het is soms erg leerzaam hier in DTSquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik van @:hemarookworst geleerd, alles wat je onder de baas zijn tijd kan doen gewoon lekker van genieten![]()
dit kan ook onder de douchequote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel trek je hebt
Wat een binnenkomerquote:
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?quote:
Ik zat hier op te wachten, toen ik het tikte dacht ik nu geef ik hem een schot voor de boegquote:
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Franny ,hoe bevalt je DJ set?
Ik ga over op Denon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteindelijk teruggestuurd want reserve onderdelen moeilijk drama. zat een storing in. naja kut allemaal.
en volgens de tamtam komt pioneer in Q1/2 dit jaar met een nieuwe flagship dus die wacht ik nog even af
DJ Franny.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaien
Leuk, doe je dat al langer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
in april wel weer voor 2e keer dit jaar voor publiek draaien
Wel okee.Leuk dat je er weer bent.quote:
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
10 jaar geleden mee gestopt, daarvoor meer dan wekelijks
bleef kriebelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat goed dat je het dan weer op gaat pakken.
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |