@Haags is mijn broerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.
Wilde ook stoppen maar begint ook weer
O wacht............ je bent toch niet toevallig
Jouw zoon vind ik ook echt top.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het van mijn zoon, die doet het ook.
Wilde ook stoppen maar begint ook weer
O wacht............ je bent toch niet toevallig
ik eet wel onder de douche jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij eet een broodje onder douche
O........... dat is mijn exquote:
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jouw zoon vind ik ook echt top.
zolang je er maar plezier uit haaltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.
Maar thnx
Kijk wat dik gedrukt staatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij eet een broodje onder douche
Ieder zijn smaak zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je er maar plezier uit haalt
Toen bij Flemminks. was een topfeest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, het is niet zo mijn soort muziek.
Maar thnx
Hey Lovy.quote:
Als je dat onder de douche doet heb je twee vliegen in een klap. Je genot en het spoel gelijk weer schoon en weg wat weg moetquote:
Scheelt idd lakens verschonenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat onder de douche doet heb je twee vliegen in een klap. Je genot en het spoel gelijk weer schoon en weg wat weg moet
Ben jij zo lenigquote:
Dat doe je even.quote:
Ooit een keer in mijn oog,en zo lenig ben ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het was een mogelijkheid
niet een statement dat ik dat doe
Was alleen een stukje nieuwsgierigheid van mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het was een mogelijkheid
niet een statement dat ik dat doe
Dat heb jij wel dame.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was alleen een stukje nieuwsgierigheid van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |