Hey GGquote:
Daar maak je heel veel goed mee, maar dit absoluut nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Kan ik het goedmaken met een heerlijk kopje thee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Je bent er maar druk meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke, goedemiddag. Ik moet snel thee zetten...
En natuurlijk koffie, voor ons beiden...
Je bent de bestequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het graag...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jullie... Jullie aanwezigheid maakt het altijd gezellig...
quote:
Ben een goede lading aan het storten op kantoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hema zoekt inmiddels in de schuur naar een teiltje...
Bezig met een lancering?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een goede lading aan het storten op kantoorspeciaal hiervoor extra vezels gegeten gisteren
Ja was vanmorgen op d e scoot was echt koud, vanmiddag een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel lekker - vandaag even wat eerder vrij - het is prachtig weer buiten. Volop zon...
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alle deuren even open zodat de boel even kan doortochten....
Zo brommobiel heb ik ook in die kleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben een goede lading aan het storten op kantoorspeciaal hiervoor extra vezels gegeten gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier van/nacht/morgen nogquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, klopt vanochtend was het fris. Gisteren had het nog gevroren zelfs.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo brommobiel heb ik ook in die kleurMooi ding hoor, maar lijkt niet echt op de kleuren die ik had geproduceerd netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Je kan ze nog prima gebruiken, of je nog prima kan ademen is een anderequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Een memo op het intranet van Facilitair: "Beste collega's, de toiletten op de derde verdieping zijn door een onvoorziene omstandigheid tijdelijk buiten gebruik. Naar de oorzaak wordt nog gezocht."
Dat is een reflex, adem inhouden....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ze nog prima gebruiken, of je nog prima kan ademen is een andere
Hoef niks te drukken, ging soepel. Volkoren + halve kilo groente jwzquote:
Zwaai maar even dan als in beeld bentquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Paul het volgende:
straks naar fc utrecht fietsen, kwarffinaleeeeeeeeeeee
Lullie zien me wel op tv
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zwaai maar even dan als in beeld bent
Nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi ding hoor, maar lijkt niet echt op de kleuren die ik had geproduceerd net
Wilde 1600 maar was daar al over heen, en toen zei Dot dan misschien 1650 halen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok, da's een mooi aantal... We laten je even doorsparen...
Ja, dat moet nog te doen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wilde 1600 maar was daar al over heen, en toen zei Dot dan misschien 1650 halen..
Ga je zwaaierenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:17 schreef Paul het volgende:
straks naar fc utrecht fietsen, kwarffinaleeeeeeeeeeee
Lullie zien me wel op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |