Dat ga je niet redden denk ik, dat hou je niet vol om zo intensief te bolkuhquote:
Doe mij maar een kopje koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Kan ik het goedmaken met een heerlijk kopje thee?
Geen melding gezien dat 'ie dicht gaat. En het gaat prima.quote:
Dat kan niet, het is al na vieren...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Even dikke beats luisteren, dat arbeidt lekker. Wel netjes met oortjes in
Komt eraan...quote:
Waar was jij deze maandquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen melding gezien dat 'ie dicht gaat. En het gaat prima.
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je niet redden denk ik, dat hou je niet vol om zo intensief te bolkuh
Maar succesIK hoop het voor je
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten heequote:
Op de uitknop zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten hee
Ik weet toch niet waar die zitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zit vanavond onder de hoofdcamera hee dus dan weet je wat je op moet letten hee
Eh - af en toe postend?quote:
Dus wij zien ongeveer wat jij ziet.... Mits we naar die wedstrijd gaan kijken natuurlijk.... Wat niet in de planning ligt...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:32 schreef Paul het volgende:
[..]
dat is de camera met het overzicht hee
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Er gebeurt altijd wat je niet verwacht. Ik denk dat Spakenburg wint vandaag....
Maar niet een hele maand tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantie
Dan hoop ik dat spakenburg met 450-0 wintquote:
een hele maandvis hahahahihihihohoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet een hele maand toch
En FF zou deze maand ook niet mee doen
En ik ben er ook nog
Fruit en rustig aan doen zijn twee woorden die niet bij elkaar passenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's waar. Fruit zou het rustig aan doen deze maand...
Wat heeft Maanvis nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou fruit doet niet mee en Maanvis heeft vakantie
Denk het niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet een hele maand toch
En FF zou deze maand ook niet mee doen
En ik ben er ook nog
Go MrsL Goquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Maar dan bolk ik hard terug
Oke deze uitdaging ga ik aanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Maar dan bolk ik hard terug
quote:
Ik hou het liever bijquote:
Welke tribune zit je eigenlijk?quote:
vak Qquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke tribune zit je eigenlijk?
Ow nice!quote:
al best lang, eerst bunnikside hee en nu meestal vak q of rquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow nice!
Sinds wanneer kom je al daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |