quote:Op vrijdag 17 februari 2023 06:49 schreef damsco het volgende:
https://maps.app.goo.gl/AFD6cL4dp9Ghjk44A?g_st=ic (visseringstraat 37)
Geen idee of er andere users zijn die al wel weten waar deze huizen staan maar mij is het vooralsnog niet gelukt de juist locatie te vinden.quote:
Die ideeen had ik ook maar ook nog niets gevonden .... binnen of buiten de Ring !?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee of er andere users zijn die al wel weten waar deze huizen staan maar mij is het vooralsnog niet gelukt de juist locatie te vinden.
1e gedachte ging uit naar Buitenveldert, vervolgens door naar IJburg, Nieuw West Zuidoost en Noord maar na 5 dagen speuren nog niente resultaat. Een hint zou zeker gewaardeerd worden.
Je moet het zoeken in de buurt van de a10.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee of er andere users zijn die al wel weten waar deze huizen staan maar mij is het vooralsnog niet gelukt de juist locatie te vinden.
1e gedachte ging uit naar Buitenveldert, vervolgens door naar IJburg, Nieuw West Zuidoost en Noord maar na 5 dagen speuren nog niente resultaat. Een hint zou zeker gewaardeerd worden.
"in de buurt van" is natuurlijk sowieso een ruim begrip maar ik heb er inmiddels de nodige rondjes opzitten en ben nog geen steek verder. Er zijn een aantal buurten waarbij google maps streetview niet verder komt dan afbeeldingen uit 2016 bovendien en ook vanuit het luchtaanzicht zitten er timelapsen waardoor ik het idee krijg geen up to date info beschikbaar te hebben maar jouw plaatje zelf is volgens mij van google earth wat eigenlijk gebruik maakt van dezelfde database als google maps.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Je moet het zoeken in de buurt van de a10.
Wellicht dat de bewoners op een mooie zomerdag het gejuich kunnen horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
"in de buurt van" is natuurlijk sowieso een ruim begrip maar ik heb er inmiddels de nodige rondjes opzitten en ben nog geen steek verder. Er zijn een aantal buurten waarbij google maps streetview niet verder komt dan afbeeldingen uit 2016 bovendien en ook vanuit het luchtaanzicht zitten er timelapsen waardoor ik het idee krijg geen up to date info beschikbaar te hebben maar jouw plaatje zelf is volgens mij van google earth wat eigenlijk gebruik maakt van dezelfde database als google maps.
Zal ongetwijfeld wel een "ow fuck" moment krijgen zodra iemand de oplossing post maar mij gaat het dit keer niet lukken ben ik bang.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
"in de buurt van" is natuurlijk sowieso een ruim begrip maar ik heb er inmiddels de nodige rondjes opzitten en ben nog geen steek verder. Er zijn een aantal buurten waarbij google maps streetview niet verder komt dan afbeeldingen uit 2016 bovendien en ook vanuit het luchtaanzicht zitten er timelapsen waardoor ik het idee krijg geen up to date info beschikbaar te hebben maar jouw plaatje zelf is volgens mij van google earth wat eigenlijk gebruik maakt van dezelfde database als google maps.
Zal ongetwijfeld wel een "ow fuck" moment krijgen zodra iemand de oplossing post maar mij gaat het dit keer niet lukken ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef damsco het volgende:
Volgende hint dan maar, in welk stadsdeel de straat ligt, even in spoiler voor gene die het zonder hint nog willen proberen.Ik ben nu dus in staat om dat hele stadsdeel irl door te gaan wandelen op zoek naar dat huis he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Werkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nu dus in staat om dat hele stadsdeel irl door te gaan wandelen op zoek naar dat huis he?
Toch loop ik daar op dit momentquote:
Gevalletje oh ja. Ben er langs gelopen op weg naar huis te vraag, toen ik een oorlogsgraf zocht.quote:
quote:
Als je wil mag je de straat zeggen. Of wil je andere een kans nog geven?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:30 schreef Jappie het volgende:
[..]Dan is Rob's Osdorp toch een stuk dichter in de buurt.
p.s. nog even over de vorige van Damsco....ben denk ik 10 keer over die straat heen gevlogen maar nog kon ik het niet vinden.![]()
De laatste tijd zoek ik wel altijd mee maar laat ik de oplossing posten in de regel aan anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je wil mag je de straat zeggen. Of wil je andere een kans nog geven?
Ik ben er vanaf mijn 10deopgegroeid (Westlandgracht) dus herkende het meteenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:06 schreef casita het volgende:
Ik had bijna op alle pleinen in oost en oudwest gekeken, maar toch een straat.
Ik kreeg ook meteen een flashback van oh daar zat de drogist Reussien vroeger en aan de andere kant koffiehuis het Troffeltjequote:Op donderdag 9 maart 2023 18:34 schreef casita het volgende:
Leuk hè als je een straat herkend dat had ik met de lourdeskerk/ het nieuwe verbond daar heb ik 21 jaar 100meter vanaf gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |