Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan die weet van wantenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@R-woud93quote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
likken als lassie
fappen als franny
geylen als greys
hijgen als @:haagsEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
En dat allemaal tegelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
likken als lassie
fappen als franny
geylen als greys
hijgen als @:haagsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woudje al tijden niet gezienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-02-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2961 / +4 / +232 / 2551 / 3719
2. Dotteke / 1889 / +61 / +165 / 1543 / 2336
3. Maanvis / 1796 / +171 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1592 / +17 / +28 / 1563 / 2288
5. devzero / 1224 / +19 / +7 / 1188 / 1659
6. Harrie / 1202 / +0 / +3 / 1207 / 1674
7. aloa / 1086 / +141 / +69 / 2104 / 2645
8. Emmerdeur / 1047 / +44 / +17 / 953 / 1399
9. PLY / 921 / +43 / +8 / 796 / 1150
10. greysbones / 829 / +20 / +14 / 1737 / 2105
11. maily / 792 / +28 / +8 / 1473 / 1874
12. Dr.Mikey / 780 / +9 / +2 / 748 / 1076
13. HappyCharly / 714 / +34 / +52 / 1427 / 1796
14. hemarookworst / 697 / +48 / +15 / 1161 / 1543
15. DerRabbit / 671 / +48 / +22 / 972 / 1357
16. ieniminimuis / 653 / +5 / +29 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +7 / +2 / 1080 / 1395
18. DJMO / 556 / +5 / +4 / 536 / 850
19. mario390 / 479 / +16 / +15 / 334 / 566
20. -Shii- / 274 / +28 / +3 / 368 / 494SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wauw en dat voor een manquote:Op maandag 27 februari 2023 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
multifunctioneler dan een Zwitsers zakmes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon de laatste 40 topics verwijderenquote:
U zei?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
het was even stilquote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon de laatste 40 topics verwijderen
[..]
U zei?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
F5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooi apparaatquote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.![]()
![]()
wat vervelendquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wil je een snoepje?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.![]()
Doe maar een goed glas wijn.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee hoor, voor mij niet. Ben zó gewend om mobiel handmatig te moeten verversen, dat ik niet beter weet eigenlijk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaap lekker Enmer . Tot morgen vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😮Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'Hey Google, plee aan'Ik heb er één en ik ben er trots op
Vroegah was de man van De Dijk best knap
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Vroegah was de man van De Dijk best knap
Huub?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Vroegah was de man van De Dijk best knap![]()
Rustig hierquote:
Gadverdamme, wat een engerdquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het was rode ui en bosui, geen sjalotjequote:Op maandag 27 februari 2023 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
En jij eet haar gewoon op? Nou moeUw ADH vitamine Worst
Hahaha ik vind m wel wat hebben. Lekker bezweetquote:
GC / Post hier dingen die je aan FOK!kers doen denkenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik deze zag
https://www.lidl.nl/p/sil(...)aat-smart/p100358478Ik heb er één en ik ben er trots op
Youtube weet dat ik een vreetzak ben als ik dit als recommended krijg op voorpaginaUw ADH vitamine Worst
nouja dat hoeft nu niet meerquote:Op maandag 27 februari 2023 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
GC / Post hier dingen die je aan FOK!kers doen denkenUw ADH vitamine Worst
Kan alsnog toch?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja dat hoeft nu niet meer
Iemand op zijn bek timmeren kan ook, maar hoeft ook niet.quote:Uw ADH vitamine Worst
de koning van de troonquote:Op maandag 27 februari 2023 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand op zijn bek timmeren kan ook, maar hoeft ook niet.![]()
![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verveel me. Ik ga denk ik maar naar bed ofzo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben er al weer uit kon mijn draai niet Vinden en de slaap niet pakkenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:59 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me. Ik ga denk ik maar naar bed ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet je eens om zopiclon vragen aan je arts. Is een slaapmiddel wat niet verslavend werkt maar wel goed werkt om iig in slaap te vallen en een paar uur goed te kunnen pitten. (Zelfs als je het vergeet in te nemen, zoals ik gisterenavond _o- )quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er al weer uit kon mijn draai niet Vinden en de slaap niet pakkenIk heb er één en ik ben er trots op
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel evenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien moet je eens om zopiclon vragen aan je arts. Is een slaapmiddel wat niet verslavend werkt maar wel goed werkt om iig in slaap te vallen en een paar uur goed te kunnen pitten. (Zelfs als je het vergeet in te nemen, zoals ik gisterenavond _o- )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel evenUw ADH vitamine Worst
Toch zou ik m'n suggestie niet afserveren: je slaap bar slecht zeg je zelf al jaren. Dit zou net een extra zetje kunnen geven om wat beter te kunnen slapen. Desnoods ga je zonder pil slapen en pak je die pas op het moment dat je 's nachts wakker wordt zodat je opnieuw in slaap kunt flikkeren en dus een (veel) langere nacht rust kunt pakken.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel evenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?![]()
Ik moet dan altijd aan de versie van Mike Boddee denken.![]()
Nee vind niet aan luisterboeken meestal val ik in slaap aan het eind van VI Of ik zet muziek aan op tv. Maar het lukte gewoon niet Kan gebeuren heeft iedereen wel eens een kee rquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg ze niet van mijn dokter heb het al zo vaak aangegeven.Maar genoeg over mij niet slapende niet slapenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch zou ik m'n suggestie niet afserveren: je slaap bar slecht zeg je zelf al jaren. Dit zou net een extra zetje kunnen geven om wat beter te kunnen slapen. Desnoods ga je zonder pil slapen en pak je die pas op het moment dat je 's nachts wakker wordt zodat je opnieuw in slaap kunt flikkeren en dus een (veel) langere nacht rust kunt pakken.
Is het nog te vroeg om het kleurboek "Alle leuke grappen van Dev en Aloa" voor te stellen?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?![]()
Ik ben er iig klaar mee voor vanavond
Wat grappigquote:Op maandag 27 februari 2023 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om het kleurboek "Alle leuke grappen van Dev en Aloa" voor te stellen?
Slaap lekkerquote:
deze?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik moet dan altijd aan de versie van Mike Boddee denken.
Uw ADH vitamine Worst
Nee, ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nooit sarcastisch
Bolk
Zal wel lukken denk ikquote:
Vast welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TrusteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Bolk 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou ja zeg 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha jij pakt tenminste puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ply heeft gepakt. Ik niet hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
We hoeven niet te weten wie je wel of niet hebt gepakt
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2961 / +232 / +0 / 2551 / 3719
2. Dotteke / 1923 / +189 / +10 / 1552 / 2355
3. Maanvis / 1796 / +0 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1592 / +28 / +0 / 1563 / 2288
5. devzero / 1231 / +10 / +4 / 1194 / 1668
6. Harrie / 1202 / +3 / +0 / 1207 / 1674
7. aloa / 1086 / +69 / +0 / 2104 / 2645
8. Emmerdeur / 1047 / +17 / +0 / 954 / 1400
9. PLY / 1010 / +8 / +89 / 796 / 1152
10. greysbones / 841 / +26 / +0 / 1745 / 2115
11. maily / 792 / +8 / +0 / 1473 / 1875
12. Dr.Mikey / 782 / +2 / +2 / 748 / 1079
13. hemarookworst / 727 / +40 / +5 / 1165 / 1555
14. HappyCharly / 714 / +52 / +0 / 1427 / 1796
15. DerRabbit / 671 / +22 / +0 / 972 / 1357
16. ieniminimuis / 653 / +29 / +0 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +2 / +0 / 1080 / 1395
18. DJMO / 567 / +15 / +0 / 542 / 865
19. mario390 / 479 / +15 / +0 / 334 / 566
20. -Shii- / 280 / +9 / +0 / 371 / 500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Voor wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor heb je hem ook weer. 🤣🤣dacht een rustig nachtje hier te hebben 😝Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was juist van plan eens flink druk te gaan doen.
Wat een fijn welkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent stiekem bang dat ik je nog in haal hè 😝😝😝😝😝😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel erg bang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was juist van plan eens flink druk te gaan doen.
Wat een fijn welkom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁♡♡♡♡![]()
Ik ook.quote:
Rustige dienst gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb je net lekker geslapen?
Ik kom net thuis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
beetje moe nu welquote:
even bijlezen en dan naar bed
is neem ik aan niet noig een eli geweest in ejvjl?♡♡♡♡![]()
Ga ik in Maart maar weer eens proberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:11 schreef HappyCharly het volgende:
dacht trouwens dat jij in 2023 weer een beetje ging proberen normale nachten te slapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lijkt me een goed plan, slapen is goed voor jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik in Maart maar weer eens proberen.![]()
♡♡♡♡![]()
Vooral de regelmaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, slapen is goed voor je
mm zeker..quote:
alhoewel er natuurlijk ook ritme in zit als je 2 keer per dag 4 uur slaapt..
wrom slaap je niet de nacht door, als ik vragen mag?♡♡♡♡![]()
Jaren in de ploegendienst gewerkt,daardoor nogal een raar ritme.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mm zeker..
alhoewel er natuurlijk ook ritme in zit als je 2 keer per dag 4 uur slaapt..
wrom slaap je niet de nacht door, als ik vragen mag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mr nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaren in de ploegendienst gewerkt,daardoor nogal een raar ritme.♡♡♡♡![]()
Dekentje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga naar bed [ afbeelding ]
viel in de auto al bijna in slaapProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga naar bed [ afbeelding ]
viel in de auto al bijna in slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kusje terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:40 schreef HappyCharly het volgende:
Maar maar kijk, de maan gaf een kusje!
[ afbeelding ]
ik bedoelde aan het fluffy poppetje... maar een kusje terug was ook liefquote:![]()
nu ga ik echt slapen ...
♡♡♡♡![]()
Oant moarn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bedoelde aan het fluffy poppetje... maar een kusje terug was ook lief![]()
nu ga ik echt slapen ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me een prima vakantie bestemming.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ans-strand~ace0e39b/
Ik zou ter plekke 1 brick opsnuiven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een prima vakantie bestemming.
[ afbeelding ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goedemorgen Heer Emmer.
Wat een rust.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:45 schreef Emmerdeur het volgende:
Wou net zeggen. Was weer reuze gezellig vanmorgen
Een mooie dag gewenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:47 schreef Emmerdeur het volgende:
Het is weer mooi geweest
Ben werke
Tot vanaaf
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooie dag gewenst.
[ afbeelding ]![]()
En jij ook uiteraard
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2023 06:25:14 ]![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen dames.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Morguh FFquote:
Kort nachtje.quote:
quote:Lekker hoorquote:
AL met al over de hele nacht 2 uurtjes geslapen Kortom het was een kudt nachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2023 07:30
1. FreshFruit / 3076 / +232 / +115 / 2556 / 3743
2. Dotteke / 1943 / +189 / +30 / 1555 / 2363
3. Maanvis / 1796 / +0 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1592 / +28 / +0 / 1563 / 2288
5. devzero / 1236 / +10 / +9 / 1195 / 1670
6. Harrie / 1202 / +3 / +0 / 1207 / 1674
7. Emmerdeur / 1116 / +17 / +69 / 955 / 1406
8. aloa / 1086 / +69 / +0 / 2104 / 2645
9. PLY / 1010 / +8 / +89 / 796 / 1152
10. greysbones / 841 / +26 / +0 / 1745 / 2115
11. Dr.Mikey / 811 / +2 / +31 / 748 / 1079
12. maily / 792 / +8 / +0 / 1473 / 1875
13. HappyCharly / 750 / +52 / +36 / 1443 / 1819
14. hemarookworst / 727 / +40 / +5 / 1165 / 1555
15. DerRabbit / 671 / +22 / +0 / 972 / 1357
16. ieniminimuis / 653 / +29 / +0 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +2 / +0 / 1080 / 1395
18. DJMO / 569 / +15 / +2 / 542 / 866
19. mario390 / 479 / +15 / +0 / 334 / 566
20. -Shii- / 281 / +9 / +1 / 372 / 501SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
balen joh. Ik had gisteren een combi ingenomen van een cbd capsule en een slaappil. Resultaat was verbluffend voor mijn doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al over de hele nacht 2 uurtjes geslapen Kortom het was een kudt nacht
Zowaar eens een normale nacht gemaakt.Ik heb er één en ik ben er trots op
CBD werkt niet bij Dot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HerRabbit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fruitig Friendjequote:![]()
Heb je de boel weer goed bewaakt afgelopen nacht?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb wel eens vaker cbd capsules gehad, deden bij mij toen ook weinig. Maar gisteren met die slaappil was ik binnen vijf minuten vertrokken en heb ik aan één stuk door geslapen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig gebeurd dit niet al te veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
balen joh. Ik had gisteren een combi ingenomen van een cbd capsule en een slaappil. Resultaat was verbluffend voor mijn doen.
[ afbeelding ]
Zowaar eens een normale nacht gemaakt.
Ik vermoed dat ik ergens vandaag tussen de bedrijven door wel even ga liggen als het kan
Heb om van 10 tot 11 fysiio therapie en om 14 uur een vergadering kijken of het daar tussen lukt om even de ogen dicht te doen. Doe het niet graag overdag want wil het ritme niet omdraaien. Maar voel dat het even moet vandaag
O lekker toch zo nachtje slapen
De laatste nacht,heb ook even terug gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruitig Friendje![]()
Heb je de boel weer goed bewaakt afgelopen nacht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu 3 dagen vrij en dan weer iedereen kapot bolken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste nacht,heb ook even terug gelezen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee.Denk het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu 3 dagen vrij en dan weer iedereen kapot bolken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je in maart helemaal laten schieten?quote:
3 keer op een rij is wel even voldoende.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je in maart helemaal laten schieten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 keer op een rij is wel even voldoende.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En jij? Kom je wat vaker posten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk niet dat ik in maart aan de post aantallen uit februari komquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jij? Kom je wat vaker posten?
Morguh Heer Rabbitquote:
quote:goed dat je er dit keer denk bij zegt
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zien
Bedoelen ze niet de sneeuw die niet valt maar gedeald word?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zienOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, zo wakker ben ik nog wel. Zet radio 2 maar aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet de sneeuw die niet valt maar gedeald word?Ik heb er één en ik ben er trots op
Bij EJVJL een RLS sneeuwt het ook inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natte sneeuw zegt die kale.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste dag van deze maand
In Amersfoort ook geen sneeuw hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zien
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga je in April naar Den Bosch?
(Nog) niet, wel naar Berlijn![]()
Is dit een verkapte uitnodiging?
Vertel mij allessss
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:10 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Nog) niet, wel naar Berlijn![]()
Is dit een verkapte uitnodiging?
Vertel mij allessss
Ik hoorde het idd al. Heb standaard radio 2 op staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zo wakker ben ik nog wel. Zet radio 2 maar aan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik eerder radio 1.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde het idd al. Heb standaard radio 2 op staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat grappig!quote:So rest assured I have the key to every opening
Dat mag. Radio 1 vind ik toch iets teveel ouwehoeren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En radio 2 niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Radio 1 vind ik toch iets teveel ouwehoeren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb net een salarisaanbod geweigert en gezegd dat ik er minimaal 600 bovenop wil. Ben benieuwd wat ze gaan doen hahaha. Maar ik kan ook oprecht niets met het aanbod
Ben je aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb net een salarisaanbod geweigert en gezegd dat ik er minimaal 600 bovenop wil. Ben benieuwd wat ze gaan doen hahaha. Maar ik kan ook oprecht niets met het aanbodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het nadeel op radio 1 in de ochtend is wel de herhaling.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind de intro rally altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vrouwenpower.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb net een salarisaanbod geweigert en gezegd dat ik er minimaal 600 bovenop wil. Ben benieuwd wat ze gaan doen hahaha. Maar ik kan ook oprecht niets met het aanbod![]()
Straks zeggen ze ja,en had je ook 800 kunnen vragen.
Ja, ik heb zelfs al een ochtend meegelopen, dus beetje zonde van de tijd als we dan niet uitkomen op t salaris. Ik wil graag een dag minder gaan werken en toch weer terug naar plannen, zit nu iets teveel met cijfertjes en presentatiedeadlines. Benauwd mij steeds meer merk ikquote:
straks nog even een paar nieuwe spijkerbroeken scoren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Haske leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:21 schreef DJMO het volgende:
straks nog even een paar nieuwe spijkerbroeken scoren.
Ja, ik ben zo blij met Gideon Italiaander. Heeft nu een partij spijkerbroeken liggen die normaal voor rond de 100 euro over de toonbank gaan, voor maar 15 euro per broek. Had er gisteren al ééntje gehaald, bewind heeft nu extra geld overgemaakt zodat ik er nog drie kan halen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik wist gewoon dat je die winkel bedoelde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo blij met Gideon Italiaander. Heeft nu een partij spijkerbroeken liggen die normaal voor rond de 100 euro over de toonbank gaan, voor maar 15 euro per broek. Had er gisteren al ééntje gehaald, bewind heeft nu extra geld overgemaakt zodat ik er nog drie kan halen.![]()
Moet er ook maar een keer naartoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jij daar voor kleding wil gaan kijken kun je het beste het filiaal aan de Distelweg, Ferdinand Bolstraat of het Leidseplein pakken. De overige filialen hebben ook wel kleding, maar naar mijn idee minder dan deze drie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je die winkel bedoelde.![]()
Moet er ook maar een keer naartoe.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan is het verstandig om iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs al een ochtend meegelopen, dus beetje zonde van de tijd als we dan niet uitkomen op t salaris. Ik wil graag een dag minder gaan werken en toch weer terug naar plannen, zit nu iets teveel met cijfertjes en presentatiedeadlines. Benauwd mij steeds meer merk ik
Ik zal voor je duimen dat ze je aannemen
Leuke op de scheurkalender vandaag trouwens. De eennalaatste is wel van toepassing op @bondage en @devzero
![]()
Ja, meer koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank u!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
BTW @FreshFruit als je in de peiling wil houden of Gideon handel heeft wat voor jou interessant is moet je ze even volgen op Facebook: https://www.facebook.com/GideonItaliaander0Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank voor het linkje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:59 schreef DJMO het volgende:
BTW @:Freshfruit als je in de peiling wil houden of Gideon handel heeft wat voor jou interessant is moet je ze even volgen op Facebook: https://www.facebook.com/GideonItaliaander0
Het is zo'n toffe winkel. We gaan bijna elk weekend wel langs meerdere filialen om te kijken wat hij nou weer op de kop heeft getikt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguh allen die na mij zijn binnen gekomen
Dotquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allen die na mij zijn binnen gekomen![]()
![]()
![]()
L
Ik pas weer over 2 uurtjes, Moet zo naar de fysio en een uur daarvoor drink ik nooit koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij over halfuur pas als ik op bestemming ben
En vanmiddag een vergadering met de Wethouder van o.a Wonen en Ruimtelijke Ordening. Tevens kennismaken en eens kijken hoe hij tegenover sociale huurwoningen en meer woningen voor de jeugd en daklozen staat
Heb hem wel gezien tijdens de prestatieafspraken maar ben benieuwd hoe hij er verder in staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst even lekker een uurtje acclimatiseren natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij over halfuur pas als ik op bestemming ben
Eerst even mijn darmen activeren met het zwarte goud straksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even lekker een uurtje acclimatiseren natuurlijkUw ADH vitamine Worst
En dat wil ik mijn darmen niet aandoen bij de Fysio op de behandel tafelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst even mijn darmen activeren met het zwarte goud straks
Geloof werkt enkel voor men die erin geloofdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat 13 ee ongeluksgetal is..
nu krijg ik er al buikoijn vam
Taaa dikke pech ik ben er ook nogquote:Of je moet zien zelf wat punten er bij te krijgen
quote:
me me mequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geloof werkt enkel voor men die erin geloofd
♡♡♡♡![]()
dat zijn er dan weer teveel...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Taaa dikke pech ik ben er ook nogOf je moet zien zelf wat punten er bij te krijgen
stressvol dit♡♡♡♡![]()
Je had er ook niks over moeten zeggenquote:
maar ik ben een eerlijk mensjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had er ook niks over moeten zeggen
♡♡♡♡![]()
Zo dat is lang wachten danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef 2xHenk het volgende:
Ik probeer al 45 minuten om in de wachtrij voor de STAP-subsidie te komen![]()
![]()
Wat gaat u studeren Heer Henk Henk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef 2xHenk het volgende:
Ik probeer al 45 minuten om in de wachtrij voor de STAP-subsidie te komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe je 4xHenk wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat gaat u studeren Heer Henk Henk?Uw ADH vitamine Worst
Tsja, het is winnen of eerlijkheid als het om puntjes gaat hierquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar ik ben een eerlijk mensje
Hoe ik iedereen de Henk Bolkquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De Kama Sutra voor professionalsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat gaat u studeren Heer Henk Henk?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, het is winnen of eerlijkheid als het om puntjes gaat hier
♡♡♡♡![]()
Handelaar moet villa van één miljoen alsnog kopen én boete aftikken: ‘U verwachtte dit vonnis toch wel?’
https://www.ad.nl/binnenl(...)mRkpp0E2C3rfMNwh6N5g![]()
Biercursus zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef 2xHenk het volgende:
Ik probeer al 45 minuten om in de wachtrij voor de STAP-subsidie te komen![]()
![]()
Doet me denken aan CBR tijdens corona, halfuur in de digitale wachtrij gestaanUw ADH vitamine Worst
CBR is altijd een terechte klacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef hemarookworst het volgende:
Doet me denken aan CBR tijdens corona, halfuur in de digitale wachtrij gestaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zal het wel druk zijn aan de lijn. Misschien anders later weer proberen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik wacht om in de wachtrij te komen![]()
Dan is het opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal het wel druk zijn aan de lijn. Misschien anders later weer proberen?Uw ADH vitamine Worst
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik wacht om in de wachtrij te komen
las dat het weer megadruk was.. #stomsysteem♡♡♡♡![]()
Jij ook alweer wakker?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?
las dat het weer megadruk was.. #stomsysteem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wilde nog slapen maar toen werd ik wakker en ik ben wel blij (op stress van plaats13 na) dus dan is het goedquote:
als ik chagrijniger word heb ik slaapgebrek
♡♡♡♡![]()
Goedemorgen schone slaapster.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorning allemaal, [ afbeelding ]
tijd voor koffie en eitjes![]()
@:FreshFruit [ afbeelding ]
ChaggoCharly?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wilde nog slapen maar toen werd ik wakker en ik ben wel blij (op stress van plaats13 na) dus dan is het goed
als ik chagrijniger word heb ik slaapgebrekI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vanaf 9.00. Het is niet geluktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?
las dat het weer megadruk was.. #stomsysteem![]()
![]()
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het netquote:
was een achterlijk idee van de belastingdienst, beter kon je gewoon via je aangifte wat terugkrijgen
#stomsysteem♡♡♡♡![]()
Alsof ambtenaren ooit met een goed werkend systeem op de proppen komtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het net
was een achterlijk idee van de belastingdienst, beter kon je gewoon via je aangifte wat terugkrijgen
#stomsysteem
blijft stom...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof ambtenaren ooit met een goed werkend systeem op de proppen komt
massa onzinopleidingen kun je nu ineens declareren♡♡♡♡![]()
Dat is wel raar inderdaad ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het net
#stomsysteem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: