Iemand op zijn bek timmeren kan ook, maar hoeft ook niet.quote:
de koning van de troonquote:Op maandag 27 februari 2023 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand op zijn bek timmeren kan ook, maar hoeft ook niet.
Ik ben er al weer uit kon mijn draai niet Vinden en de slaap niet pakkenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:59 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me. Ik ga denk ik maar naar bed ofzo.
Misschien moet je eens om zopiclon vragen aan je arts. Is een slaapmiddel wat niet verslavend werkt maar wel goed werkt om iig in slaap te vallen en een paar uur goed te kunnen pitten. (Zelfs als je het vergeet in te nemen, zoals ik gisterenavond _o- )quote:Op maandag 27 februari 2023 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er al weer uit kon mijn draai niet Vinden en de slaap niet pakken
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel evenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien moet je eens om zopiclon vragen aan je arts. Is een slaapmiddel wat niet verslavend werkt maar wel goed werkt om iig in slaap te vallen en een paar uur goed te kunnen pitten. (Zelfs als je het vergeet in te nemen, zoals ik gisterenavond _o- )
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel even
Toch zou ik m'n suggestie niet afserveren: je slaap bar slecht zeg je zelf al jaren. Dit zou net een extra zetje kunnen geven om wat beter te kunnen slapen. Desnoods ga je zonder pil slapen en pak je die pas op het moment dat je 's nachts wakker wordt zodat je opnieuw in slaap kunt flikkeren en dus een (veel) langere nacht rust kunt pakken.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gebeurd eigenlijk zelden. Meestal als ik mijn hoofd op het kussen leg slaap ik. Maar vanavond lukte het niet, lijf werkt ook niet mee. Probeer het straks nog wel even
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een luisterboek van Ivo Opstelten een optie?
Nee vind niet aan luisterboeken meestal val ik in slaap aan het eind van VI Of ik zet muziek aan op tv. Maar het lukte gewoon niet Kan gebeuren heeft iedereen wel eens een kee rquote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg ze niet van mijn dokter heb het al zo vaak aangegeven.Maar genoeg over mij niet slapende niet slapenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch zou ik m'n suggestie niet afserveren: je slaap bar slecht zeg je zelf al jaren. Dit zou net een extra zetje kunnen geven om wat beter te kunnen slapen. Desnoods ga je zonder pil slapen en pak je die pas op het moment dat je 's nachts wakker wordt zodat je opnieuw in slaap kunt flikkeren en dus een (veel) langere nacht rust kunt pakken.
Is het nog te vroeg om het kleurboek "Alle leuke grappen van Dev en Aloa" voor te stellen?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat grappigquote:Op maandag 27 februari 2023 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het nog te vroeg om het kleurboek "Alle leuke grappen van Dev en Aloa" voor te stellen?
Slaap lekkerquote:
deze?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik moet dan altijd aan de versie van Mike Boddee denken.
Nee, ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 februari 2023 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nooit sarcastisch
Zal wel lukken denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |