Biercursus zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef 2xHenk het volgende:
Ik probeer al 45 minuten om in de wachtrij voor de STAP-subsidie te komen
CBR is altijd een terechte klacht!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef hemarookworst het volgende:
Doet me denken aan CBR tijdens corona, halfuur in de digitale wachtrij gestaan
Zal het wel druk zijn aan de lijn. Misschien anders later weer proberen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik wacht om in de wachtrij te komen
Dan is het opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zal het wel druk zijn aan de lijn. Misschien anders later weer proberen?
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:59 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik wacht om in de wachtrij te komen
Jij ook alweer wakker?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?
las dat het weer megadruk was.. #stomsysteem
ik wilde nog slapen maar toen werd ik wakker en ik ben wel blij (op stress van plaats13 na) dus dan is het goedquote:
Goedemorgen schone slaapster.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorning allemaal, [ afbeelding ]
tijd voor koffie en eitjes![]()
@:FreshFruit [ afbeelding ]
ChaggoCharly?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wilde nog slapen maar toen werd ik wakker en ik ben wel blij (op stress van plaats13 na) dus dan is het goed
als ik chagrijniger word heb ik slaapgebrek
Vanaf 9.00. Het is niet geluktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hopelijk lukt het.. sinds hoe laat proveer je het?
las dat het weer megadruk was.. #stomsysteem
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het netquote:
Alsof ambtenaren ooit met een goed werkend systeem op de proppen komtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het net
was een achterlijk idee van de belastingdienst, beter kon je gewoon via je aangifte wat terugkrijgen
#stomsysteem
blijft stom...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof ambtenaren ooit met een goed werkend systeem op de proppen komt
Dat is wel raar inderdaad ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja gaat heel snel met dat stapbudget, continu vissen mensen achter het net
was een achterlijk idee van de belastingdienst, beter kon je gewoon via je aangifte wat terugkrijgen
#stomsysteem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |