Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan die weet van wantenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@R-woud93quote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
likken als lassie
fappen als franny
geylen als greys
hijgen als @:haagsEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
En dat allemaal tegelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
likken als lassie
fappen als franny
geylen als greys
hijgen als @:haagsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woudje al tijden niet gezienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-02-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2961 / +4 / +232 / 2551 / 3719
2. Dotteke / 1889 / +61 / +165 / 1543 / 2336
3. Maanvis / 1796 / +171 / +0 / 1786 / 2590
4. Loveable / 1592 / +17 / +28 / 1563 / 2288
5. devzero / 1224 / +19 / +7 / 1188 / 1659
6. Harrie / 1202 / +0 / +3 / 1207 / 1674
7. aloa / 1086 / +141 / +69 / 2104 / 2645
8. Emmerdeur / 1047 / +44 / +17 / 953 / 1399
9. PLY / 921 / +43 / +8 / 796 / 1150
10. greysbones / 829 / +20 / +14 / 1737 / 2105
11. maily / 792 / +28 / +8 / 1473 / 1874
12. Dr.Mikey / 780 / +9 / +2 / 748 / 1076
13. HappyCharly / 714 / +34 / +52 / 1427 / 1796
14. hemarookworst / 697 / +48 / +15 / 1161 / 1543
15. DerRabbit / 671 / +48 / +22 / 972 / 1357
16. ieniminimuis / 653 / +5 / +29 / 782 / 1078
17. gebrokenglas / 627 / +7 / +2 / 1080 / 1395
18. DJMO / 556 / +5 / +4 / 536 / 850
19. mario390 / 479 / +16 / +15 / 334 / 566
20. -Shii- / 274 / +28 / +3 / 368 / 494SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wauw en dat voor een manquote:Op maandag 27 februari 2023 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
multifunctioneler dan een Zwitsers zakmes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon de laatste 40 topics verwijderenquote:
U zei?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
het was even stilquote:Op maandag 27 februari 2023 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon de laatste 40 topics verwijderen
[..]
U zei?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
F5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooi apparaatquote:Op maandag 27 februari 2023 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om constant te F5'en.![]()
![]()
wat vervelendquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wil je een snoepje?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, in de nieuwe layout (alpha versie, crew only) werkt auto update nog niet.![]()
Doe maar een goed glas wijn.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee hoor, voor mij niet. Ben zó gewend om mobiel handmatig te moeten verversen, dat ik niet beter weet eigenlijk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaap lekker Enmer . Tot morgen vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😮Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'Hey Google, plee aan'Ik heb er één en ik ben er trots op
Vroegah was de man van De Dijk best knap
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Vroegah was de man van De Dijk best knap
Huub?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Vroegah was de man van De Dijk best knap![]()
Rustig hierquote:
Gadverdamme, wat een engerdquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het was rode ui en bosui, geen sjalotjequote:Op maandag 27 februari 2023 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
En jij eet haar gewoon op? Nou moeUw ADH vitamine Worst
Hahaha ik vind m wel wat hebben. Lekker bezweetquote:
GC / Post hier dingen die je aan FOK!kers doen denkenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik deze zag
https://www.lidl.nl/p/sil(...)aat-smart/p100358478Ik heb er één en ik ben er trots op
Youtube weet dat ik een vreetzak ben als ik dit als recommended krijg op voorpaginaUw ADH vitamine Worst
nouja dat hoeft nu niet meerquote:Op maandag 27 februari 2023 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
GC / Post hier dingen die je aan FOK!kers doen denkenUw ADH vitamine Worst
Kan alsnog toch?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja dat hoeft nu niet meer
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: