quote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:45 schreef Emmerdeur het volgende:
Wou net zeggen. Was weer reuze gezellig vanmorgen
Een mooie dag gewenst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:47 schreef Emmerdeur het volgende:
Het is weer mooi geweest
Ben werke
Tot vanaaf
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een mooie dag gewenst.
[ afbeelding ]
quote:
Morguh FFquote:
Kort nachtje.quote:
quote:
Lekker hoorquote:
AL met al over de hele nacht 2 uurtjes geslapen Kortom het was een kudt nachtquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2023 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
balen joh. Ik had gisteren een combi ingenomen van een cbd capsule en een slaappil. Resultaat was verbluffend voor mijn doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL met al over de hele nacht 2 uurtjes geslapen Kortom het was een kudt nacht
HerRabbit.quote:
Fruitig Friendjequote:
Ik heb wel eens vaker cbd capsules gehad, deden bij mij toen ook weinig. Maar gisteren met die slaappil was ik binnen vijf minuten vertrokken en heb ik aan één stuk door geslapen.quote:
Gelukkig gebeurd dit niet al te veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
balen joh. Ik had gisteren een combi ingenomen van een cbd capsule en een slaappil. Resultaat was verbluffend voor mijn doen.
[ afbeelding ]
Zowaar eens een normale nacht gemaakt.
De laatste nacht,heb ook even terug gelezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruitig Friendje![]()
Heb je de boel weer goed bewaakt afgelopen nacht?
En nu 3 dagen vrij en dan weer iedereen kapot bolken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste nacht,heb ook even terug gelezen.
Nee.Denk het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu 3 dagen vrij en dan weer iedereen kapot bolken?
Ga je in maart helemaal laten schieten?quote:
3 keer op een rij is wel even voldoende.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je in maart helemaal laten schieten?
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 keer op een rij is wel even voldoende.
En jij? Kom je wat vaker posten?quote:
Denk niet dat ik in maart aan de post aantallen uit februari komquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jij? Kom je wat vaker posten?
Morguh Heer Rabbitquote:
quote:
Bedoelen ze niet de sneeuw die niet valt maar gedeald word?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zien
Nee, zo wakker ben ik nog wel. Zet radio 2 maar aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet de sneeuw die niet valt maar gedeald word?
Bij EJVJL een RLS sneeuwt het ook inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Op de radio wordt gemeld dat het in omgeving Utrecht sneeuwt. Hier in Castricum niks van te zien
In Amersfoort ook geen sneeuw hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga je in April naar Den Bosch?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:10 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Nog) niet, wel naar Berlijn![]()
Is dit een verkapte uitnodiging?
Vertel mij allessss
Ik hoorde het idd al. Heb standaard radio 2 op staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zo wakker ben ik nog wel. Zet radio 2 maar aan.
Ik eerder radio 1.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde het idd al. Heb standaard radio 2 op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |