Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was juist van plan eens flink druk te gaan doen.
Wat een fijn welkom.
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁
trusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 02:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag zo druk doen als je wilt. Ik ben er weer van tussen fijne Nachtwachtl 😁
Ik ook.quote:
Rustige dienst gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb je net lekker geslapen?
Ik kom net thuis
beetje moe nu welquote:
Ga ik in Maart maar weer eens proberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:11 schreef HappyCharly het volgende:
dacht trouwens dat jij in 2023 weer een beetje ging proberen normale nachten te slapen?
lijkt me een goed plan, slapen is goed voor jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik in Maart maar weer eens proberen.
Vooral de regelmaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, slapen is goed voor je![]()
mm zeker..quote:
Jaren in de ploegendienst gewerkt,daardoor nogal een raar ritme.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mm zeker..
alhoewel er natuurlijk ook ritme in zit als je 2 keer per dag 4 uur slaapt..
wrom slaap je niet de nacht door, als ik vragen mag?
mr nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaren in de ploegendienst gewerkt,daardoor nogal een raar ritme.
Dekentje?quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga naar bed [ afbeelding ]
viel in de auto al bijna in slaap
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga naar bed [ afbeelding ]
viel in de auto al bijna in slaap
Kusje terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:40 schreef HappyCharly het volgende:
Maar maar kijk, de maan gaf een kusje!
[ afbeelding ]
ik bedoelde aan het fluffy poppetje... maar een kusje terug was ook liefquote:
Oant moarn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 03:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bedoelde aan het fluffy poppetje... maar een kusje terug was ook lief![]()
nu ga ik echt slapen ...
Lijkt me een prima vakantie bestemming.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ans-strand~ace0e39b/
Ik zou ter plekke 1 brick opsnuiven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een prima vakantie bestemming.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |