Wat grappig!quote:
Dat mag. Radio 1 vind ik toch iets teveel ouwehoeren.quote:
En radio 2 niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Radio 1 vind ik toch iets teveel ouwehoeren.
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.quote:
Ben je aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb net een salarisaanbod geweigert en gezegd dat ik er minimaal 600 bovenop wil. Ben benieuwd wat ze gaan doen hahaha. Maar ik kan ook oprecht niets met het aanbod
Het nadeel op radio 1 in de ochtend is wel de herhaling.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.
Ik vind de intro rally altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar praten ze over leukere dingen, maar goed ieder zijn ding.
Vrouwenpower.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb net een salarisaanbod geweigert en gezegd dat ik er minimaal 600 bovenop wil. Ben benieuwd wat ze gaan doen hahaha. Maar ik kan ook oprecht niets met het aanbod
Ja, ik heb zelfs al een ochtend meegelopen, dus beetje zonde van de tijd als we dan niet uitkomen op t salaris. Ik wil graag een dag minder gaan werken en toch weer terug naar plannen, zit nu iets teveel met cijfertjes en presentatiedeadlines. Benauwd mij steeds meer merk ikquote:
Haske leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:21 schreef DJMO het volgende:
straks nog even een paar nieuwe spijkerbroeken scoren.
Ja, ik ben zo blij met Gideon Italiaander. Heeft nu een partij spijkerbroeken liggen die normaal voor rond de 100 euro over de toonbank gaan, voor maar 15 euro per broek. Had er gisteren al ééntje gehaald, bewind heeft nu extra geld overgemaakt zodat ik er nog drie kan halen.quote:
Ik wist gewoon dat je die winkel bedoelde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo blij met Gideon Italiaander. Heeft nu een partij spijkerbroeken liggen die normaal voor rond de 100 euro over de toonbank gaan, voor maar 15 euro per broek. Had er gisteren al ééntje gehaald, bewind heeft nu extra geld overgemaakt zodat ik er nog drie kan halen.
Als jij daar voor kleding wil gaan kijken kun je het beste het filiaal aan de Distelweg, Ferdinand Bolstraat of het Leidseplein pakken. De overige filialen hebben ook wel kleding, maar naar mijn idee minder dan deze drie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je die winkel bedoelde.![]()
Moet er ook maar een keer naartoe.
Dan is het verstandig om iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs al een ochtend meegelopen, dus beetje zonde van de tijd als we dan niet uitkomen op t salaris. Ik wil graag een dag minder gaan werken en toch weer terug naar plannen, zit nu iets teveel met cijfertjes en presentatiedeadlines. Benauwd mij steeds meer merk ik
Dank u!quote:
Dank voor het linkje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:59 schreef DJMO het volgende:
BTW @:Freshfruit als je in de peiling wil houden of Gideon handel heeft wat voor jou interessant is moet je ze even volgen op Facebook: https://www.facebook.com/GideonItaliaander0
Het is zo'n toffe winkel. We gaan bijna elk weekend wel langs meerdere filialen om te kijken wat hij nou weer op de kop heeft getikt.quote:
Dotquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allen die na mij zijn binnen gekomen
Ik pas weer over 2 uurtjes, Moet zo naar de fysio en een uur daarvoor drink ik nooit koffiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij over halfuur pas als ik op bestemming ben
Eerst even lekker een uurtje acclimatiseren natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:34 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij over halfuur pas als ik op bestemming ben
Eerst even mijn darmen activeren met het zwarte goud straksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even lekker een uurtje acclimatiseren natuurlijk
En dat wil ik mijn darmen niet aandoen bij de Fysio op de behandel tafelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst even mijn darmen activeren met het zwarte goud straks
Geloof werkt enkel voor men die erin geloofdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
omdat 13 ee ongeluksgetal is..
nu krijg ik er al buikoijn vam
Taaa dikke pech ik ben er ook nogquote:
quote:
me me mequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geloof werkt enkel voor men die erin geloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |